Moto Morini Corsaro 1200. Deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
En weer terug van de beurs - heerlijk weertje om te rijden ;) Slechts 1 momo (zwart/grijs gespot) waar ze het bandenprofiiel met kleurstiften aan het inkleuren waren :? :?

@driver: zo'n raspberry is om muziek en films/tv-series op je tv af te spelen, online (gratis) of je eigen verzameling cd's/dvd's die je op harde schijf gezet hebt. Kan je vanuit de luie stoel de volgende cd opzetten 8-) of leuke momo filmpjes kijken :+
Heb je in ene dit ipv boer zoekt vrouw:
[afbeelding]

Word echt oud...... vond de r1200r er in het echt leuk uitzien :o
Ahh..okee duidelijk nu.
En oud..jij wordt het nu blijkbaar ik ben al bijna zover of ben het al vlgs sommigen met mijn 56 dus ja..zo, bmw r1200r vindt ik ook wel leuk eigenlijk..

gr driver
 
Laatst bewerkt:
R1200R -O-


R9T 8-)

full
 
Ik kijk zo naar de eerste pagina van dit deel 9 en zie de zonnige foto buiten bij Stretta in Zwolle. is het niet eens tijd om weer eens zo iets te organiseren? Hoeft wat mij betreft niet per se in Zwolle maar lijkt me wel handig als we niet te lang wachten (agenda's beginnen al weer vol te raken).
 
Ingevuld, nu maar hopen dat mijn brommertje dan klaar is. Voorvork maakt gebruik van een onservicebare cartridge. Moet dus nog een cartridge bij worden gezocht en de beste man zit in het buitenland. Op z'n vroegst begin April klaar en dan moet ze nog een beurt.
 
Het startpunt heb ik op Utrecht gezet. Waar we precies kunnen/willen gaan doen geen idee. De meesten zullen toch vooral ervaringen en verhalen over ons favoriete motormerk willen uitwisselen. Dan blijft er niet zoveel tijd over voor een rondritje.
En als ik dan toch een voorstel zou moeten doen: wat dachten jullie van Mc Donalds Nieuwegein en dan daarvandaan over de lekdijk richting Amerongen en retour (gewoon omdat dat leuk) is en dan eventueel lunch bij de Mc Donalds? Ik hoor het wel.
 
Het startpunt heb ik op Utrecht gezet. Waar we precies kunnen/willen gaan doen geen idee. De meesten zullen toch vooral ervaringen en verhalen over ons favoriete motormerk willen uitwisselen. Dan blijft er niet zoveel tijd over voor een rondritje.
En als ik dan toch een voorstel zou moeten doen: wat dachten jullie van Mc Donalds Nieuwegein en dan daarvandaan over de lekdijk richting Amerongen en retour (gewoon omdat dat leuk) is en dan eventueel lunch bij de Mc Donalds? Ik hoor het wel.

Klinkt goed, dat is beter te doen :Y :]
 
Prima, gezelli! Heb lijstje ingevuld, blokje om richting Amerongen ook goed, maakt mij idd niet uit.
 
Het startpunt heb ik op Utrecht gezet. Waar we precies kunnen/willen gaan doen geen idee. De meesten zullen toch vooral ervaringen en verhalen over ons favoriete motormerk willen uitwisselen. Dan blijft er niet zoveel tijd over voor een rondritje.
En als ik dan toch een voorstel zou moeten doen: wat dachten jullie van Mc Donalds Nieuwegein en dan daarvandaan over de lekdijk richting Amerongen en retour (gewoon omdat dat leuk) is en dan eventueel lunch bij de Mc Donalds? Ik hoor het wel.
Ha mooi, bij mij om de hoek, rijd ik altijd. Heb hem ingevuld, kan alleen niet heel veel data.
maar sowieso goed idee :Y
 
Mantel van de Mass demper begon al weer aardig te verkleuren op de plaats van de kat B|

Dus de kat er maar helemaal uitgesloopt; Corsaro kan weer maximaal ademhalen *O* *O*
 
Kattemepper :+

Namens mijn buurman, G-rit en wellicht een verdwaalde Voxan/Nuda rijder: die mogen toch zeker mee tijdens de morini (mini) meet, gerard?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan