MF Gooi & Vechtstreek deel 149. Cinco cazadores ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg maar....

dat je dan tot over 1 uur naar voetbal ligt te kijken (we waren vast in bed gaan liggen want zo spannend was het toch niet)....
en dat je dan na de deceptie het licht uit doet.....
en dat je dan een hele snelle, slimme, héél hard zoemende mega-mug in je kamer hebt :(
die gelukkig de wedstrijd ook verloren heeft, maar niet zonder slag of stoot...

En ik had mijn wekker een uur later gezet...
en dan toch gewoon op de normale tijd (6 uur) wakker worden want tja, dat is je lijf nou eenmaal gewend.... |(

Afijn, ik zal vanmiddag wel een inzinker krijgen maar het vooruitzicht van vanavond vroeg naar bed is ook wel lekker :')

Die spanning voelde ik al na de 1ste helft. Rest niet gekeken.

Hoe ouder, hoe meer gewenning... stabiliteit klinkt beter. ;)

Fruitje om 14:30 is een goeie inzinkbestrijding.

High Everyone.. alles flex?
 
Vanochtend bekeek ik wat dashcam filmpjes van de fijnste weggebruikers.
Zit ik later op de Buell naar A'foort met hele negatieve verwachtingen.

"Is dat niet die vito van da filmpske?"
"Gaat deze fiat ook zo moeilijk doen als ik er voorbij wil?"

Een plakkerige golf is het enige wat ik uiteindelijk ben tegen gekomen.

Voorbij laten gaan en daarna er naast gaan rijden om even n blik van boven naar binnen te werpen.. de afstand werd spontaan groter.

Nu zit ik weer braaf de hele dag achter t toetsenbord.

Lekker weertje heh?
 
:Z

Beetje plakkerig weer vandaag, helaas geen tijd om niks te doen en toch klef te worden.
 
Mogguh! Nou, m'n opmerking over t weer maakt weer wat los :+


Gisteravond om 23.30 uur nog een klein rondje gedaan met de brommert want ik moest hem nog in de garage zetten. Heerlijk, met doorwaaijack aan, geen kip op de weg :]
 
Morning :W

Pfff, hier vallen de mussen alweer dood van het dak, 20 graden om 8 uur vanmorgen.
Wat een regen en onweer vannacht trouwens he, het ging me toch tekeer!

O ja, ook een manier om je GoPro te gebruiken.... :')

Let op: klikken is optioneel, het is een aanstaande vader die filmt hoe zijn bevallende vrouw de kraamafdeling van het ziekenhuis net niet haalt :o Geen expliciete beelden hoor, maar ik meld het toch even. Wat ik er zo grappig aan vond: hij filmt vanaf zijn hoofd, ik vraag me dan af hoe dat eruit heeft gezien _O-
 
:W Nieuwe lens gekocht... nog niet kunnen testen. Iemand nieuwe fotos nodig met wheelies/ crossen/ kneedownen/ platliggen etc? :P
 
:W Nieuwe lens gekocht... nog niet kunnen testen. Iemand nieuwe fotos nodig met wheelies/ crossen/ kneedownen/ platliggen etc? :P

Wheelies :9
Zondag de motor meenemen? })
Die WR250F in spanje ging makkelijker met voorwiel in de lucht dan de DRZ :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan