motor omgevallen, schakelpook komt tegen standaart

fvo

MF'er
2 aug 2013
76
0
Papendrecht
Het is zover, per ongeluk de motor om laten vallen (zachtjes neergelegt zonder verdere schade) maar nu komt mijn schakelpook tegen de standaart aan..

vcyx49.jpg


2drcrk7.jpg


2mdrmsy.jpg


Maar ik zie zo snel niet waar het aan ligt. Schakelpook of standaart.. Misschien dat hier iemand ziet wat er niet klopt?

Is een duc monster 600 uit '98 btw

Bedankt alvast!
 
Laatst bewerkt:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe het zat.. Schakelen van vrij naar 1 terug gaat goed met jiffy uitgeklapt, zou je toch merken als dat krom zou zijn denk ik? Even langs de garage gaat wat lastig zo :(
 
Laatst bewerkt:
Pook gewoon terug buigen tot boel weer vrij is en lekker verder sturen :) Heb exact t zelfde met mijn monster gehad. Pook kwam tegen deurpost. Terug trekken en weer door.
 
Laatst bewerkt:
Heb zoiets ook (meerdere :+) keren gehad met mijn Hornet.

Op een gegeven moment was het metaal (aluminium geloof ik..) "moe" geworden van al het terugbuigen _O- en heb ik de boel toch moeten vervangen. Voordat ie er een keer aftieft als ik schakel.
 
Dat punt inderdaad. Ziet er nogal krom uit.

Wat je eerst even kan doen voor je gaat buigen, draai het boutje van schakelarmpje eens los (niet eruit) en trek het armpje dan 'van het asje'. Hij zal stoppen zodra het boutje hem blokkeerd. Dan weer vastdraaien. Kan net genoeg zijn om de boel weer vrij te krijgen.


Als je de foto uitvergroot denk ik eerder dat het al is afgebroken.
 
Laatst bewerkt:
Is het pookje niet gewoon een centimer of iets naar binnen gebogen?
Als ik naar de tweede foto kijk dan ziet deze er gebogen uit.

Het rubberen deel waar je jouw teen tegen aan duwt ten opzichte van het voetstepje ziet er scheef uit.

Op de derde foto zie je dat de onderkant gekrast is wat contact met de grond zou kunnen betekenen en dus zou ik er niet van opkijken als die wat verbogen is.
 
Laatst bewerkt:
Is het pookje niet gewoon een centimer of iets naar binnen gebogen?
Als ik naar de tweede foto kijk dan ziet deze er gebogen uit.

Het rubberen deel waar je jouw teen tegen aan duwt ten opzichte van het voetstepje ziet er scheef uit.

Op de derde foto zie je dat de onderkant gekrast is wat contact met de grond zou kunnen betekenen en dus zou ik er niet van opkijken als die wat verbogen is.
:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan