XT660X Deel 11; The XTraordinary Mix

Meeting

  • 31 augustus

    Stemmen: 12 80,0%
  • 7 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14 september

    Stemmen: 1 6,7%
  • 21 september

    Stemmen: 1 6,7%
  • 28 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5 oktober

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Kepel... Mooi filmpje.. ik rijdt zelf ook met een actioncam op mijn helm,.. whaha en film ook vaak de ritten die ik maak..

Lijkt me een super idee om centraal te verzamelen,.. goede afspraken maken, en lekker een stukje bochtenwerk te pakken (iemand voorop met een navigatie met kronkelroute)..
 
Ritje erbij is zeker zo gezellig!
En wat betreft navigatie met leuke route is het al geregeld als ik het filmpje van Kepel zie ;-)
 
Boys, welk schijfremslot gebruiken jullie op de XT660 X? Als ik het goed begrijp is de keuze vrij beperkt op dit type motor namelijk.

Alvast bedankt!
Ik gebruik de xena xx6
super schrijfrem met alarm, gaat superluid en is supergevoelig.
Ik raad het iedereen aan.
Motor-Forum
Xena-DiscLock.jpg

 
Ik gebruik de xena xx6
super schrijfrem met alarm, gaat superluid en is supergevoelig.
Ik raad het iedereen aan.
Motor-Forum
[afbeelding]
Super gevoelig? Dus als je de deur van de schuur te hard dicht slaat gaat ie al af?
Heb er zelf ook aan gedacht om zon slot te halen. Maar als ie bij het minste geringste al gaat piepen dan is het natuurlijk niet handig.
 
Laatst bewerkt:
met supergevoelig bedoel ik dat, bij de mijn toch, als je een knop indrukt op de brommer, het alarm al afgaat. Is naar mijn mening wel goed afgesteld dan, had ik niet verwacht.
Ook is het zeer handig voor als je bijvoorbeeld vertrekt en vergeet dat je schijfrem slot er nog op zit, het biept bij het minste beweging van de wiel.
 
Hallo, voor geinteresseerden heb ik nog wat onderdelen liggen van een xt660x 2011
Ik denk dat deze onderdelen passen op alle xt660x vanaf het jaar 2007

Zo goed als nieuwe blauwe seat cover
Zo good als nieuwe orignele uitlaten. ( hebben maar 2000km mee gereden)
Volledige blauwe kappênset (zonder de stickers erop)

bij interesse mag je me steeds een pmsturen
 
Hey, hebben jullie ook bagage koffers of iets dergelijks op de motor?
Ben met mn vriendin op vakantie maar hebben nu met alle moeilijkheid een rugzak op de motor geknupt, behoorlijk weinig kan ook mee. wat zijn hier goede koffers/tassen voor?
 
Heey boys,.. is er al wat meer duidelijkheid over de Supermoto meet aankomend weekend? :)
 
Niet echt.. Tot nu toe hebben alleen jij en Kepel gereageerd. Misschien is het handiger om een poll op te zetten en een datum iets verder weg te kiezen? Zodat er meer reageren/kunnen die datum..
Of er zijn meer die zondag a.s. vrij hebben??
 
Ha boys! Afgelopen weekend een XT660X gekocht van een jongeman ook actief op dit forum.

Tijdens de verkoop liet de verkoper mij het bekende carterontluchting slangetje zien, hier kwam een beetje olie uit op dat moment. Ik was al bekend met dit slangetje en zocht er verder niet zoveel achter. Nu de motor thuis is (met de aanhanger) heb ik het olie gepeild, hier zit net aan voldoende in. Ook heb ik opnieuw het slangetje geopend en opnieuw kwam hier dunne donkerkleurige olie uit. Niet zo heel veel, ik denk een cm of 2 á 3.
Ook gaf de verkoper aan recentelijk de olie en het oliefilter te hebben vervangen.

Waar kan dit op duiden? En moet ik mij zorgen maken? Ik kan er momenteel nog geen grote rit mee maken aangezien ik mijn AVD nog moet halen (examen over 2wk).

Betreft een fiets uit 2008 met 13.180km op de teller.
 
Hey, hebben jullie ook bagage koffers of iets dergelijks op de motor?
Ben met mn vriendin op vakantie maar hebben nu met alle moeilijkheid een rugzak op de motor geknupt, behoorlijk weinig kan ook mee. wat zijn hier goede koffers/tassen voor?

Topkoffer monteren, er komt dan een steun op de motor die uitsteekt vanaf de achterkatn van de plek van de passagier naar achteren toe. Afhankelijk wat voor topkoffer je koopt kan daar aardig wat in, verder kun je tussen de rug van de passagier en die koffer ook nog een bagagerol kwijt.

XTZ's zijn wat beter af, daar kun je originele zij- en topkoffers voor krijgen maar ik denk dat Yamaha die ook wel heeft voor de XTX?
 
Niet echt.. Tot nu toe hebben alleen jij en Kepel gereageerd. Misschien is het handiger om een poll op te zetten en een datum iets verder weg te kiezen? Zodat er meer reageren/kunnen die datum..
Of er zijn meer die zondag a.s. vrij hebben??


Geen verkeerd plan Rens,

Datum verderop, dan kunnen meer mensen er rekening mee houden. Ik kan bijvoorbeeld ook niet zondag....
 
Topkoffer monteren, er komt dan een steun op de motor die uitsteekt vanaf de achterkatn van de plek van de passagier naar achteren toe. Afhankelijk wat voor topkoffer je koopt kan daar aardig wat in, verder kun je tussen de rug van de passagier en die koffer ook nog een bagagerol kwijt.

XTZ's zijn wat beter af, daar kun je originele zij- en topkoffers voor krijgen maar ik denk dat Yamaha die ook wel heeft voor de XTX?


Ik heb ook een topkoffer van SW motech, overgenomen van iemand hier op het forum.
Je kan voor de XTX ook zij koffers kopen met een bij behorende montage rekken echter loopt dit voor een complete set zijkoffers uit op een €700,00.

Ik gooi een bagage rol op de passagier zit achter de topkoffer. Ook zet ik de achter vering een tandje strakker.
 
heeft er iemand hier de maat van de moer en het ringetje op de achteras van een Yamaha XT660x uit 2004?
 
Ja ik heb gepeild volgens de handleiding, 10 minuutjes in neutraal laten draaien, hierna 3 á 5 minuutjes gewacht en toen rechtop de olie gepeild. Wel is het zo dat de motor bij het neutraal draaien de gehele tijd op de jiffy heeft gestaan, bij het peilen zat ik op de motor.

Maakt de precieze manier van peilen zoveel uit eigenlijk? Als in, verkeerde manier = olie bij laagste streepje, correcte manier = olie halverwege.
 
Iemand nog van plan zijn Xt (07+) in de verkoop te zetten? Ik ben misschien wel geïnteresseerd! :-)

Hoop op een leuk pb'tje :-D

Gr. Glenn
 
Kan de topic starter een poll aanmaken met verschillende data? Zaterdagen of zondagen.. Maakt mij niet uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan