Motor-Forum

Select Forum

XT660X Deel 11; The XTraordinary Mix

XT 660 X

Reg. datum:
05 aug. 2005
jij blijft ook bezig met de xt. Ik heb mijne verkocht na 8 jaar. rij nu op een r1100s van bmw. Wel een superbike stuur laten plaatsen voor de off road zit. Ook de BMW uit duitsland vandaan gehaald.
misschien voor jou om daar een mooi exemplaar vandaan te halen zoals:

https://suchen.mobile.de/...geNumber=1&scopeId=MB

in het oranje zelfs

quote:
YamahaGriff schreef op 24 september 2017 @ 23:08:
Bedankt voor je reactie, maar is inderdaad nog al prijzig. En dan zitten er nog geen eens akra,s of remus dempers op ;)

Ik zoek een project fiets die ik helemaal naar mijn hand kan zetten en het blok gaat naar off the Road voor de nodige aanpassingen. Zodat ik ergens op 65 pk misschien wel 70 kom.

Liefst een rechte schade fiets met goed blok.

Kom soms advertenties tegen met kaal getrokken xtx en lelijk zadel en dan vragen ze hoofdprijs voor.
Yamahahaha

XT660R & WR250

Reg. datum:
30 nov. 2002
Ik zag dat er hier nog iemand op zoek was naar een XT660(r).

Ik heb er een met een akrapovic uitlaatsysteem langs het blok met powercommander en afgesteld door ten kate tuning. Blok heef 32000 gelopen en de motor is verder dealer onderhouden.
Mocht er iemand intresse hebben dan hoor ik dat graag..
XT660R & husky wr250 (tijd voor meer drek)

Xtx fanaat

Reg. datum:
04 mrt. 2013
Mijn xt staatnu standaard te koop, ik heb nog enkele leuke onderdelen moest het iemand interesseren..

OTR Voorbochten voor model vanaf 2007 (met lambasonde).
150euro

Moto master flame schijven voor en achter, voorste schijf heeft ongeveer 5000 km en de achterste heeft 10 km gelopen, 250 euro voor de set

Mivv carbon uitlaten incl db killers:
http://kglracing.com/shop...?cPath=23_96_100_333&

450 euro

Dna Stage 2 luchtfilterdeksel met dna reinigingsset
25euro

Prijzen zijn exclusief verzenden

Groetjes,

Wyers
Wyers wijzigde dit bericht op woensdag 04 oktober 2017 10:12 (5%)

Oranje boven

Reg. datum:
04 sep. 2010
quote:
Wyers schreef op 03 oktober 2017 @ 16:03:
Mijn xt staatnu standaard te koop, ik heb nog enkele leuke onderdelen moest het iemand interesseren..

OTR Voorbochten voor model vanaf 2007 (met lambasonde).
150euro

Moto master flame schijven voor en achter, voorste schijf heeft ongeveer 5000 km en de achterste heeft 10 km gelopen, 250 euro voor de set

Mivv carbon uitlaten incl db killers:
http://kglracing.com/shop...?cPath=23_96_100_333&

450 euro

Dna Stage 2 luchtfilterdeksel met dna reinigingsset
25euro

Prijzen zijn exclusief verzenden

Groetjes,

Wyers

Waarom verkoop je hem niet met die spullen er op?

Xtx fanaat

Reg. datum:
04 mrt. 2013
heb ik geprobeerd, maar was geen animo voor tegen mijn vraagprijs.

Xtx fanaat

Reg. datum:
04 mrt. 2013
Dna luchtfilter, otr voorbochten en mivv uitlaten zijn reeds verkocht.

De remschijven heb ik nog over, remt gelijk een malle, hele verbetering met het origineel!

Grtz Michael

Edit: alles is verkocht!
Wyers wijzigde dit bericht op maandag 09 oktober 2017 10:54 (7%)

Ride orange

Reg. datum:
02 jul. 2005
Mafkeez je hebt een pb
Yamaha XT660X/Wr450 SM/Ktm 690 smc/SMA/dorsoduro 750/Yamaha XtX/yamaha wr/xtBmw XmotoKtm Adventure 990 RKtm smcrKtm Smr 990

Oranje boven

Reg. datum:
04 sep. 2010
quote:

Is een xtr he erik die van mafkeez. Dat staat er iig

Ride orange

Reg. datum:
02 jul. 2005
Klopt maar als de prijs goed is bouw ik hem totaal om andere voorvork etc
Yamaha XT660X/Wr450 SM/Ktm 690 smc/SMA/dorsoduro 750/Yamaha XtX/yamaha wr/xtBmw XmotoKtm Adventure 990 RKtm smcrKtm Smr 990

Oranje boven

Reg. datum:
04 sep. 2010
quote:
YamahaGriff schreef op 06 oktober 2017 @ 20:12:
Klopt maar als de prijs goed is bouw ik hem totaal om andere voorvork etc

Upside down? Dat lijkt me gaaf

Ride orange

Reg. datum:
02 jul. 2005
Ja wp ktm vork

RidingTheDutch

Reg. datum:
21 apr. 2013
Hallo,

ik wil graag een tail tidy voor de xt660x 2004,
heeft iemand daar ervaring mee en een foto (van eigen gebruik ivm breedte nederlands kenteken)?

groetjes.

Mr. Semicolon

Reg. datum:
28 feb. 2017
quote:
lukepro3 schreef op 09 oktober 2017 @ 20:25:
Hallo,

ik wil graag een tail tidy voor de xt660x 2004,
heeft iemand daar ervaring mee en een foto (van eigen gebruik ivm breedte nederlands kenteken)?

groetjes.

Ik heb zelf tail tidy gemaakt maar moest extra lasbussen bij de uitlaat beugels doen anders paste me kenteken er niet tussen
Ik heb akrapovic uitlaten. Heb de mijne gemaakt voor nog geen €10 incl achterlicht
Xt660x Full Matt Black, Akrapovic, fuel mod, Tail tidy, ais block, engine breather reroute, voorvork spacer mod, Dna Stage 2, axle crashpads. Ecu flashed bij OTR Dyno 44.7pk 67.7Nm BROAAAAAAP

RidingTheDutch

Reg. datum:
21 apr. 2013
quote:
MrSemicolon schreef op 09 oktober 2017 @ 23:21:

[...]

Ik heb zelf tail tidy gemaakt maar moest extra lasbussen bij de uitlaat beugels doen anders paste me kenteken er niet tussen
Ik heb akrapovic uitlaten. Heb de mijne gemaakt voor nog geen €10 incl achterlicht

10? oh heb je daar een foto van?

Mr. Semicolon

Reg. datum:
28 feb. 2017
quote:
lukepro3 schreef op 09 oktober 2017 @ 23:34:

[...]

10? oh heb je daar een foto van?

Heb denk nog wel fotos maar kan ze niet op t forum posten. Ik zal vanmiddab ff een op insta plaatsen en de link sturen
Xt660x Full Matt Black, Akrapovic, fuel mod, Tail tidy, ais block, engine breather reroute, voorvork spacer mod, Dna Stage 2, axle crashpads. Ecu flashed bij OTR Dyno 44.7pk 67.7Nm BROAAAAAAP

RidingTheDutch

Reg. datum:
21 apr. 2013
quote:
MrSemicolon schreef op 11 oktober 2017 @ 05:21:

[...]

Heb denk nog wel fotos maar kan ze niet op t forum posten. Ik zal vanmiddab ff een op insta plaatsen en de link sturen

top ben benieuwd.

Mr. Semicolon

Reg. datum:
28 feb. 2017
quote:

Ik heb fotos gemaakt maar is niet duidelijk zonder uitleg. Stuur me ff een prive bericht via app of insta(flyasfack)
Nr staat 2 paginas terug ong.

Dan leg ik precies uit hoe ik t gedaan heb.

Groetjes.

RidingTheDutch

Reg. datum:
21 apr. 2013
is het mogelijk om een trilling in een stuur te dempen?
Mijn vriendin en ik hebben beidde een xt660x uit 2004 maar die van haar begint bij 100+ echt enorm te trillen, je handen krijgen daar echt direct een slaperig gevoel van.

ze heeft wel kleinere stuurdempers erop zitten kan dat het enige probleem zijn?
lukepro3 wijzigde dit bericht op vrijdag 13 oktober 2017 18:49 (15%)

Oranje boven

Reg. datum:
04 sep. 2010
quote:
lukepro3 schreef op 13 oktober 2017 @ 18:48:
is het mogelijk om een trilling in een stuur te dempen?
Mijn vriendin en ik hebben beidde een xt660x uit 2004 maar die van haar begint bij 100+ echt enorm te trillen, je handen krijgen daar echt direct een slaperig gevoel van.

ze heeft wel kleinere stuurdempers erop zitten kan dat het enige probleem zijn?

Ik hen geen stuur gewichten. Maar als ik naar me werk rij dat is ong 40km over de snelweg dan begint mijn gas hand ook te slapen maar als ik over de dijk rij niet.

Miss zijn je rubbers in je bovenste kroonplaat wat slecht en je zou evt zwaardere stuur gewichten als eerst kunnen proberen

RidingTheDutch

Reg. datum:
21 apr. 2013
quote:
XT660x Orange schreef op 14 oktober 2017 @ 10:58:

[...]

Ik hen geen stuur gewichten. Maar als ik naar me werk rij dat is ong 40km over de snelweg dan begint mijn gas hand ook te slapen maar als ik over de dijk rij niet.

Miss zijn je rubbers in je bovenste kroonplaat wat slecht en je zou evt zwaardere stuur gewichten als eerst kunnen proberen

top dank je gaan we binnenkort proberen,
ik reed er gister op maar als je de 120 aantikt zit er een trilling in dat je hand binnen 20 seconde al vervelend begint te voelen XD

RidingTheDutch

Reg. datum:
21 apr. 2013
quote:
MrSemicolon schreef op 12 oktober 2017 @ 17:20:

[...]

Ik heb fotos gemaakt maar is niet duidelijk zonder uitleg. Stuur me ff een prive bericht via app of insta(flyasfack)
Nr staat 2 paginas terug ong.

Dan leg ik precies uit hoe ik t gedaan heb.

Groetjes.

strak gedaan, zo wil ik mijne ook hebben zitten ! :P

Mr. Semicolon

Reg. datum:
28 feb. 2017
quote:
lukepro3 schreef op 14 oktober 2017 @ 12:52:

[...]

strak gedaan, zo wil ik mijne ook hebben zitten ! :P

Stuur me ff bericht op insta dan leg ik t uit.

En je stuur die trilt. Ik had met mijn motor super erg last van trillingen dat me handen gwn zeer gingen doen. Dit was met db killers in mr akra.

Reed ik zonder db killers had ik veel minder trillingen en nooit last van me polsen.

Heb nu me db killers erin maar wel opengemaakt dus open db killers. Geluid is acceptabel en het getril is te doen. Krijg geen slapende hande maar moet afentoe wel even strekken.

RidingTheDutch

Reg. datum:
21 apr. 2013
quote:
MrSemicolon schreef op 14 oktober 2017 @ 21:35:

[...]

Stuur me ff bericht op insta dan leg ik t uit.

En je stuur die trilt. Ik had met mijn motor super erg last van trillingen dat me handen gwn zeer gingen doen. Dit was met db killers in mr akra.

Reed ik zonder db killers had ik veel minder trillingen en nooit last van me polsen.

Heb nu me db killers erin maar wel opengemaakt dus open db killers. Geluid is acceptabel en het getril is te doen. Krijg geen slapende hande maar moet afentoe wel even strekken.

motor van mijn vriendin heeft otr bochten en open G&G dempers maar hij trilt erg dus daar licht het niet aan :P

XT 660 X

Reg. datum:
05 aug. 2005
misschien de wielen laten nakijken. kan zijn dat ze uit balans zijn.

quote:
lukepro3 schreef op 15 oktober 2017 @ 12:20:

[...]

motor van mijn vriendin heeft otr bochten en open G&G dempers maar hij trilt erg dus daar licht het niet aan :P
Yamahahaha

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.