Nieuwe koppeling slipt

Status
Niet open voor verdere reacties.
5 mei 2007
42
0
De nieuwe koppeling zit er weer in.
Nieuwe olie eurol 10w40 synthetic en olie filter .
Maar hij slipt net zo hardt als voor hen wat zal dat zijn.
De olie misschien of iets anders.
 
die blokken schijnen niet van vol te houden

geen bron ,wel van horen zegggen wilde het toen ook in de bandit 1200 gooien werd me toen afgeraden / zelfde blok als gsx r 1100 en jou blok is daar familie van .



en zeker weten motorfiets olie ? je zal niet de 1ste zijn :)
 
Laatst bewerkt:
die blokken schijnen niet van vol te houden

geen bron ,wel van horen zegggen wilde het toen ook in bandit 1200 gooien werd me toen afgeraden / zelfde blok als gsx r 1100 en jou blok is daar familie van .



en zeker weten motorfiets olie ? je zal niet de 1ste zijn :)
Ja in de olie en het is motor olie eurol 10w40 synthetic vol
Dus gewone olie mineraal of niet
 
Laatst bewerkt:
Ja in de olie en het is motor olie eurol 10w40 synthetic vol
Dus gewone olie mineraal of niet

:?

Je hebt (grofweg) minerale olie, (half) syntheet ook wel synthese en vol synthetische olie.

ik vermoed dat het een halfsyntheet is , dat is 10w40 wel vaker, maar welke is het nou?

De nieuwe koppeling zit er weer in.
Nieuwe olie eurol 10w40 synthetic en olie filter .
Maar hij slipt net zo hardt als voorheen, wat zal dat zijn.
De olie misschien of iets anders.

misschien is je koppelingskorf ingesleten aangezien het platen vervangen niks verandert heeft aan de situatie, met andere woorden, was het niet de platen of de olie die het slippen veroorzaken.

inslag.jpg


maar wel rot, na al dat werk geen verandering, maar neem aan dat door het slippen de koppeling het op zn donder heeft gehad dus kan het geen kwaad te vervangen he :)
 
Laatst bewerkt:
Motorfietsolie is motorfietsolie, mineraal, semi of volsyntheet. Daar zitten behoorlijk verschillen tussen maar puur op het wel of niet slippen van de koppeling zou dat geen verschil moeten maken.

Mijn voorlopige conclusie aan de hand van dit topic met weinig info: het slippen van de koppeling ligt niet aan de olie. Het wordt veroorzaak door iets anders wat nog niet verholpen is.
 
Motorfietsolie is motorfietsolie, mineraal, semi of volsyntheet. Daar zitten behoorlijk verschillen tussen maar puur op het wel of niet slippen van de koppeling zou dat geen verschil moeten maken.

Mijn voorlopige conclusie aan de hand van dit topic met weinig info: het slippen van de koppeling ligt niet aan de olie. Het wordt veroorzaak door iets anders wat nog niet verholpen is.

wel er is een topic over zitten toch aantal tussen die wisselen van half naar vol en geslip hebben
 
Motorfietsolie is motorfietsolie, mineraal, semi of volsyntheet. Daar zitten behoorlijk verschillen tussen maar puur op het wel of niet slippen van de koppeling zou dat geen verschil moeten maken.

Mijn voorlopige conclusie aan de hand van dit topic met weinig info: het slippen van de koppeling ligt niet aan de olie. Het wordt veroorzaak door iets anders wat nog niet verholpen is.

:^

ken je trouwens het action olie topic Dutch ? ;)

denk dat de ene helft erg blij zal zijn met jou en de andere helft niet ;) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan