Kentekenplaathouder

miktenholt

MF'er
21 mrt 2014
36
0
Ouderkerk aan de Amstel
Hoi allemaal,

Ik heb kortgeleden een kentekenplaathouder van Protech aangeschaft voor mijn Kawasaki er-6n 2009. Echter kom ik er nu achter dat er verschillende maten kentekenplaten zijn, waar ik echt totaal niet aan gedacht heb. Nu is mijn kenteken dus veel te klein voor de plaathouder. Is het mogelijk een grotere aan te vragen? Of zijn er andere oplossingen? Of heb ik dus voor lucht 90 euro betaald?

Groet,

Mik
 
Hoi allemaal,

Ik heb kortgeleden een kentekenplaathouder van Protech aangeschaft voor mijn Kawasaki er-6n 2009. Echter kom ik er nu achter dat er verschillende maten kentekenplaten zijn, waar ik echt totaal niet aan gedacht heb. Nu is mijn kenteken dus veel te klein voor de plaathouder. Is het mogelijk een grotere aan te vragen? Of zijn er andere oplossingen? Of heb ik dus voor lucht 90 euro betaald?

Groet,

Mik
Vraag het aub bij de winkel waar je het hebt gekocht.
 
Ik zou de kentekenplaat een beetje platter slaan, die omgevouwen randjes maakt het een stuk kleiner. Als het dan nog niet past met wat kit opvullen, kit heb je in diverse kleuren dus dat moet lukken.
 
Hoi allemaal,

Ik heb kortgeleden een kentekenplaathouder van Protech aangeschaft voor mijn Kawasaki er-6n 2009. Echter kom ik er nu achter dat er verschillende maten kentekenplaten zijn, waar ik echt totaal niet aan gedacht heb. Nu is mijn kenteken dus veel te klein voor de plaathouder. Is het mogelijk een grotere aan te vragen? Of zijn er andere oplossingen? Of heb ik dus voor lucht 90 euro betaald?

Groet,

Mik
:N
Je hebt 90 euro betaald voor een kentekenplaathouder. Hoop trouwens voor je dat ie voor dat geld wel van goud ofzo is gemaakt............
 
Laatst bewerkt:
Zo, ik heb mijn handigheid en creativiteit maar even in de strijd gegooid. Beetje zagen hier en een beetje boren daar en het is gelukt. Hij zit erop!
pt54v.jpg

5ctl.jpg
 
gewoon vastzetten het is helemaal niet nodig dat de houder even groot is als de plaat. als ik het goed gezien heb op het web is het een metalen beugel in de vorm van een X met een flap er onder met een reflector. aan het uiteinde van de X zitten 4 gaten. die gaten teken je af op je kentekenplaat en die boor je door. boutje er door moertje en veerringetje aan de achterkant en klaar. de kentekenplaat is sterk genoeg om dan netjes te blijven zitten al steek hij aan alle kanten de helft van de plaat uit.
 
Was de houder misschien qua afmetingen bedoeld voor een Duitse kentekenplaat?
(het is immers een Duits product)

Een NL motorfiets kentekenplaat is 210 x 143

De houder geeft als afmeting voor de kentekenplaat 190 x 190
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan