CBR lekt benzine thv. connector

Wainski

Die hard MF'er
7 dec 2009
422
0
Goedemiddag,

Na het monteren van de benzinetank op m'n motor lekt deze bezine. De benzine lekt uit de slang die loopt vanaf de benzinepomp naar het gasklephuis.
Halverwege deze slang zit een 'connector' die de slang dus verbindt. Middels deze connector kan je deze slang onderbreken, dit heb ik ook gedaan om de tank te demonteren.
Alleen nu lekt er hier dus benzine.

Meerdere malen heb ik deze connector opnieuw geopend en gesloten, maar dit verhelpt de lekkage niet...

Wat doe ik fout?

35mjnfa.jpg


2j0xtnp.jpg


Edit: Ik ben er inmiddels achter dat die 'connector' een zogenaamde benzineslang snelkoppeling is. Daar zit dus de lekkage.
 
Laatst bewerkt:
Als het uit je connector komt dan is die gewoon naar de klote, zal waarschijnlijk een o ring ergens zitten maar weet niet of dit te vervangen is......misschien iemand anders wel en anders op zoek naar een nieuwe connector en wat slangenklemmen daar degene die jij hebt zitten al een gepriegel is om open te krijgen.
 
De benzint lekt inderdaad in het midden van de connector.

Zojuist nogmaals open gemaakt en ontdekt dat er helemaal geen O-ring om het mannetje zit. Dus daar gaan we achteraan! Bedankt voor het meedenken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan