Honda CB1000R meetingpoint deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ginoceros

MF veteraan
26 nov 2006
2.623
5
Limbabwe
Deeltje 6 voor deze geweldige machine

00%20Hot-Bikes-Honda-CB1000R.jpg
"Voor gematigde wildebrassen"

> MOTO73, Augustus 2011

Het archief

Wil je je CB1000R eens flink onder handen nemen?
Kijk dan eens bij de onderstaande webshops voor pimpspullen:

Uitlaten

Handige tips voor de "finishing touch"

Navigatie/montage
Waypoint
Montage op de bevestiging van de brandstoftank met:

Tail Tidy kentekenplaathouder

Gear Indicator
Gipro DS, gemakkelijk aan te sluiten op bestaande stekker diagnostics connector

Racing Hooks
Indien je je duosteps hebt verwijderd en toch iets nodig hebt om je motor mee vast te sjorren of gewoon om je bagage mee vast te sjorren dan levert Sato Racing daar mooie alu gefreesde halen voor. NL importeur is VNX Racing

Motorbok
Bikelift Rearstand (RS-16) met pen PMH-CB08 speciaal voor de CB1000R

Bagagerekken en tanktassen

Artikelnummers en prijzen van onderdelen

Installatiehandleidingen
______________________________________________________________________

Wil je ook in deze lijst met mensen-met-een-goede-smaak? *D
Post dan een fotootje van je CB1000R (met of zonder jezelf) en dan zet ik je erbij!

Beer78

BXXBest

Carlozzz



Cayman

CBHolic

cbottoR

Dimension

dolorfin


Eagle0rtje

Edwin_Ven

EmJeeBee

Explosive

Frasier

Frenks1988

HuibertCR

jan klaassen

janSP1

Just JK

Kan-Arie

Lammers-T

legend01

MarkieTwo

MeSSef_71

MJ-vB

Nameless

nijeboertje

Rikken

robsil

RoelHe

Ro_oost

Sander-SV1000

~Suus~~

SV1000Enschede

Toepie838

Ular Sendok

Valentinorossi

Vr6je

ww_666
 
Laatst bewerkt:
Verwijderd ! ennuh ... waar blijven de pics van jouw "aanpassing" ?

Euhmmm... :')

Ben ook nog in mijn huis aant klussen (wat volgens een bepaald familielid blijkbaar prioriteit heeft :+ :') ), heb minder tijd door vakantie collega's en er moet nog wat extra gespoten worden want heb het ontwerp al gewijzigd nog voor het af is :')
 
Mijn plaatje in de OP doet het gelukkig ook nog. ;)
De motor heb ik nog, de tuin waarin de foto genomen niet meer. Gelukkig nu wel een garage *D
 
Laatst bewerkt:
Euhmmm... :')

Ben ook nog in mijn huis aant klussen (wat volgens een bepaald familielid blijkbaar prioriteit heeft :+ :') ), heb minder tijd door vakantie collega's en er moet nog wat extra gespoten worden want heb het ontwerp al gewijzigd nog voor het af is :')

Hoor net dat mijn vrouwtje mijn extra bestelde stickers heeft opgehaald bij de dealer *D

30 euro voor 2 stickertjes van 4 op 7 cm |( :/
 
Laatst bewerkt:
Da's snel... nu al een nieuwe topic! Waar zou het aan liggen??? O-)


We dragen allemaal toch een steentje bij.... }) _O-
 
Beugeltje nog gezien in vorig topic :?

Ja, ik heb 'm gezien. Tnx!
Ik bedenk me wel dat de uitlaat ook aan de bevestigingspunten voor de stepjes vast zit.

Nu ben ik niet zo handig met metaal om zoiets netjes te maken.
Het heeft geen haast, misschien kom ik nog wel iets briljants tegen.
 
Ja, ik heb 'm gezien. Tnx!
Ik bedenk me wel dat de uitlaat ook aan de bevestigingspunten voor de stepjes vast zit.

Nu ben ik niet zo handig met metaal om zoiets netjes te maken.
Het heeft geen haast, misschien kom ik nog wel iets briljants tegen.

De aanhanger bindogen die ik in het vorig topic noemde zijn denk ik ook in kleinere maten te krijgen waarmee ze wellicht voor jou een oplossing zijn. Met een beetje inventiviteit zijn ze ook goed aan de uitlaatkant te gebruiken.

Even opgezocht ... heten oogbouten
 
Laatst bewerkt:
Thanks, als het goed is werken ze nu weer.

en ben je al bij de dealer geweest met het sleutelprobleempje ?

heb gebeld, maar hij zei het is wel moeilijk als die geen storing geeft op dat moment.
Hij adviseerde eerst een nieuwe sleutel te laten maken en te kijken of het probleem daarmee op te lossen is omdat het vervangen van het hiss systeem een erg dure optie is :X al zou het vreemd zijn dat dat al na 4500 km moet :o .

Test nu af en toe met de sleutels net de ene sleutel waar de storing bij was die werd weer niet herkend zo weer even de andere sleutel erbij houden kijken of die het wel meteen doet.
als dat zo is lijkt het toch echt in de sleutel te liggen.
 
Present! Hij staat weer onder mijn favorieten! :-) Hoe zet ik volgen (melding) van dit topic (bij nieuwe berichten) ook alweer aan? En uit bij vorige topic die nu stopt? Thx alvast!
 
Goedemorgen mannen,

jammer maar helaas het probleem lijkt nog niet opgelost en de reservesleutel bij het hiss probleem houden lijkt ook niet meer te werken.
Hij wil nu helemaal niet meer starten.
Bij het omdraaien van de sleutel hoor je de injectie niet aanslaan, en de pgm-fi en hiss lamp blijven branden (waar die normaal na een paar seconden uitgaan).
full

Vanavond na het werk maar even verder kijken en ander toch maar even op een manier naar de dealer zien te krijgen.
Die vent waar ik hem heb gekocht zei wel dat de fiets bijna anderhalf jaar stil heeft gestaan ik vraag me nu af of misschien de accu gewoon doods is.....
vanavond even kijken of ik hem aan de druppellader kan leggen kijken of die het daarna wel doet.

Iemand wellicht nog andere suggesties die ik zelf zo kan nakijken/testen?
Helaas kom ik online zo snel niet echt iets tegen over een zelfde probleem met een cb1000r, dus zal het wiel toch zelf moeten uitvinden ;) .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan