Honda CB1000R meetingpoint deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand waar een soortgelijke duo cover te bestellen is voor een witte cb1000r!?
GroteFoto-3KZESB7E.jpg
 
Iemand nog een linker zijkap over? Kleur zwart. Pearl Night star black is dat volgens mij. Of andere interessante onderdelen ;-)
 
Cat cover is erg mooi, staat op mijn wish list.

Iemand die weet welk merk valblokken dit is? Kan het net niet ontcijferen.

Gevonden! GSG Mototechnik.

16-720x425.jpg
 
Laatst bewerkt:
Yesssss ... zojuist mijn natte droom opgehaald bij Goedhart Motoren in Bodegraven; mijn aan splinters gereden CB600F vervangen voor een CB1000R. Nu de verlanglijst aan modificaties afwerken; dat gaat in de papieren lopen :)
 
Is er iemand die voor mijn CB1000RA nog duo voetsteunen heeft liggen (inclusief bevestiging).
Ik zou deze graag van je overnemen :)

[afbeelding]
Knappe fiets :P
Yesssss ... zojuist mijn natte droom opgehaald bij Goedhart Motoren in Bodegraven; mijn aan splinters gereden CB600F vervangen voor een CB1000R. Nu de verlanglijst aan modificaties afwerken; dat gaat in de papieren lopen :)
Feli, en een hobby mag (veel) geld kosten ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ben sinds afgelopen weekend toe aan een nieuwe motor en heb een 2008 of 2009 Cb in gedachten.
Even een paar vraagjes.
- Er staat er 1 met een cat en een powercomander. Wat is het nut van een powercomander als er gewoon een cat op zit (wel een sportuitlaatje)
- iemand ervaring met geimporteerde fietsen? alle ABS fietsen binnen mijn budget zijn geimporteerd.
- hoe is de zit positie? druk op de polsen ja/nee is de knie hoek krap (ik heb gewichtsproblemen vandaar)
 
Laatst bewerkt:
Welke modificatie heb je gedaan?
En ben je er nog steeds tevreden over?

Heb de motor een paar weken geleden verkocht maar hij werkte nog steeds prima.
Ik heb nog twee van deze schijfjes onder en boven het beweegbare deel gemonteerd voor meer stevigheid in de constructie.

7703.jpg


Helemaal rechts zeg maar... (hier zat het er nog niet op)
DEE49A7F-09DA-452F-96E0-581796A86B8B_zpsmf2lmypo.jpg
 
Voor de liefhebbers/belangstellende:

We zijn los !
De inschrijving van de motor elfstedentocht van 5 juni 2017 is geopend voor iedereen !

Link

ik ga zoiezo en lijkt me leuk om meerdere CB's te zien! ;)
 
Hoi,

Ik ben sinds afgelopen weekend toe aan een nieuwe motor en heb een 2008 of 2009 Cb in gedachten.
Even een paar vraagjes.
- Er staat er 1 met een cat en een powercomander. Wat is het nut van een powercomander als er gewoon een cat op zit (wel een sportuitlaatje)
- iemand ervaring met geimporteerde fietsen? alle ABS fietsen binnen mijn budget zijn geimporteerd.
- hoe is de zit positie? druk op de polsen ja/nee is de knie hoek krap (ik heb gewichtsproblemen vandaar)

hey,

ik heb sinds vorige jaar een CB ook trouwens me eerste motor.

1: ja puur voor de afstelling gok ik maar meestal word het gedaan als de kat weg is ja.
2: Die van mij bleek ook "achteraf"geimporteerd te zijn. nog geen enkele probleem mee gehad. en hoorde dat ook redelijk normaal is.
3: Ik vind het een lekkere positie. voor mijn gevoel zit ik een beetje schuin naar voor richting het stuur. Maar ik heb geen last van me polsen/knie ruimte. ik ben zelf 183CM/92KG.

Ik zou ergens gewoon een test rondtje doen als dat kan/lukt.
 
Voor de liefhebbers/belangstellende:

We zijn los !
De inschrijving van de motor elfstedentocht van 5 juni 2017 is geopend voor iedereen !

Link

ik ga zoiezo en lijkt me leuk om meerdere CB's te zien! ;)

Heb hem net verkocht maar rij wel op een andere brommer mee.
Even kijken welke het gaat worden O-)
 
hey,

ik heb sinds vorige jaar een CB ook trouwens me eerste motor.

1: ja puur voor de afstelling gok ik maar meestal word het gedaan als de kat weg is ja.
2: Die van mij bleek ook "achteraf"geimporteerd te zijn. nog geen enkele probleem mee gehad. en hoorde dat ook redelijk normaal is.
3: Ik vind het een lekkere positie. voor mijn gevoel zit ik een beetje schuin naar voor richting het stuur. Maar ik heb geen last van me polsen/knie ruimte. ik ben zelf 183CM/92KG.

Ik zou ergens gewoon een test rondtje doen als dat kan/lukt.


Over 2 weken leen ik er 1 en ga daar 200 km mee rijden dan heb ik wel een beeld. Kom van een TDM af, dus ben benieuwd.
 
Hoi,

Ik ben sinds afgelopen weekend toe aan een nieuwe motor en heb een 2008 of 2009 Cb in gedachten.
Even een paar vraagjes.
- Er staat er 1 met een cat en een powercomander. Wat is het nut van een powercomander als er gewoon een cat op zit (wel een sportuitlaatje)
- iemand ervaring met geimporteerde fietsen? alle ABS fietsen binnen mijn budget zijn geimporteerd.
- hoe is de zit positie? druk op de polsen ja/nee is de knie hoek krap (ik heb gewichtsproblemen vandaar)

Meestal wordt inderdaad pas een PowerCommander of EJK gemonteerd als de demperbox/katalysator verwijderd wordt, maar een standaard CB1000R heeft al veel baat bij opnieuw afstellen, simpelweg omdat hij ivm milieu-eisen suboptimaal afgesteld staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan