Yamaha TRX850 topic deel 10

Tarwetijger

MF veteraan
13 dec 2002
12.296
3.053
Assen
Welkom in het TRX topic, de echte Super Twin Sports!

full


Voorgaande delen
Yamaha TRX850 topic - Tr@x
Yamaha TRX850 topic deel 2 - Trixz
Yamaha TRX850 topic deel 3 - Trixz
Yamaha TRX850 topic deel 4 - Trixz
Yamaha TRX850 topic deel 5 - Trixz
Yamaha TRX850 topic deel 6 - Trixz
Yamaha TRX850 topic deel 7 - Trixz
Yamaha TRX850 topic deel 8 - Trixz
Yamaha TRX850 topic deel 9 - Tarwetijger



De TRX rijders van motor-forum vind je in dit topic.

Hier een plaatje van de mooiste TRX O-)

 
Laatst bewerkt:
Jippie! Ik heb de eerste post :)
Nu er voor zorgen dat dit topic weer voldoende van boven komt te staan!
 
ja, ik vondt dit mooier :+
net als de overige subtiele wijzigen zoals het veelste ver uitstekende achterlicht verder naar binnen verplaatsen, inkorten spatbord, knippers.......
Ik wilde niet alles opnoemen, de kenner weet wel wat niet opvallende maar wel mooier makende aanpassingen terug te vinden denk ik zo.

had graag nog een lijstje afgewerkt maar heb besloten om de verbouwingsdriften op mijn andere project los te laten. de trx is zo al een leuke aparte en karaktervolle motor. gewoon van genieten :]
 
He mede-TRXers!

ik heb helaas moeten besluiten mijn TRX te verkopen. Ik ga binnenkort verhuizen en dan kan de motor niet meer binnenstaan en moet ik meer woon-werk-school km's gaan maken. Dit vind ik een beetje zonde om te doen met mijn TRX en daarom mag ie weg.

De meeste van jullie zijn natuurlijk al voorzien, maar misschien weten jullie wel iemand die er nog een zoekt?





Model: Yamaha TRX 850
Bouwjaar 1997
KM-stand: +/- 46.500
Modificaties:
Hyperpro progressieve voorvering + Hyperpro achterschokdemper
Carbon carterbescherming
Valdoppen
Hugger
FZR1000 koplamp
Achterknipperlichten weggewerkt
BSM Vampire uitlaten met lichte schade

Verder zijn er nog recent Michelin PR2's op gemonteerd, is de olie en oliefilter ververst en zijn de voorvorkkeerringen vervangen.

Mijn vraagprijs is 1800 euro.

Ik heb hem nog niet op een van de verkoopssites geplaatst. Dit ga ik zsm. doen samen met wat nieuwe foto's.
 
Mischien is het beter een foto van mijn café racer in de OP te zetten in plaats van die antieke foto's die weinig met een TRX te maken hebben :+

8634760786_2bace21bb8_z.jpg
 
Wat voor stuurgewichten zitten er standaard op een trx en zitten ze een beetje stevig?

Ik heb nu van die lange dingen en die vallen er zowat uit :(
 
Laatst bewerkt:
Pieter, zijn die doppen dan los leverbaar of zijn ze na demontage niet meer opnieuw te gebruiken?
 
@super-sjef: toch bijna 5maand op een echte motor gereden :+
En 5 mooie maanden waren het :] Vind het alleen zonde om hem buiten op straat te moeten gaan zetten en om er elke dag 100km woon werk mee te rijden. Dan heb ik liever dat ie bij iemand anders een mooi plekje krijgt.

Misschien dat ik wel enigszins in de familie blijf en een TDM koop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan