*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Seatcover van een 98 past gewoon ook op een 2000 /2001


Idd, klopt helemaal. Model 2002 en 2003 hebben een andere seatcover.

full
 

Hoi Joop, alles goed ? Nog wat km's kunnen maken dit jaar ?
Het is vrij rustig hier in dit topic (het is opgestart in juli 2014) ......zal er wel mee te maken hebben dat de niner een uitstervend ras is, nietwaar ?
 
Heavey en Rense allebei bedankt voor de aanvullende info ! Dit wist ik niet en kan ik nu zeker weer verder mee ;)

mocht er hier iemand een seat cover te koop hebben die past op een 98- 01 model hoor ik het graag !
 
Hoi Joop, alles goed ? Nog wat km's kunnen maken dit jaar ?
Het is vrij rustig hier in dit topic (het is opgestart in juli 2014) ......zal er wel mee te maken hebben dat de niner een uitstervend ras is, nietwaar ?

Ja gaat goed hier,is geweldig rijden bij ons heeeel veel nieuwe op/afritten met geweldige bochten.
Bij jou ook alles goed?
 
Ja gaat goed hier,is geweldig rijden bij ons heeeel veel nieuwe op/afritten met geweldige bochten.
Bij jou ook alles goed?

Ja hoor hier alles goed. Mijn knie doet het weer.
Ik ben dit jaar drie keer met de motor op vakantie geweest. Een lang weekend naar het Zwarte Woud, een lang weekend in de Eifel en een week in de Dolomieten. Daarnaast hebben wij nog een aantal mooie dagtochten gemaakt. Al met al goed voor een dikke 6.000 km dit jaar.

Ik ben nu alweer aan het kijken waar ik volgend jaar heen wil gaan op mijn motor.
Zoals het er nu naar uitziet waarschijnlijk 2 x een week op vakantie > 1 week in Frankrijk en 1 week naar de Dolomieten.......

Mijn niner ziet er nog steeds top uit. In het voorjaar nog wat onderhoud en dan weer lekker rijden. Mijn ZX9R heeft inmiddels iets meer dan 45.000 km op de teller staan.
Hij kan nog even mee....en hij bevalt nog steeds zeer goed.
 
Laatst bewerkt:
Ja gaat goed hier,is geweldig rijden bij ons heeeel veel nieuwe op/afritten met geweldige bochten.
Bij jou ook alles goed?

Mooi filmpje en mooie bochten. Ziet er goed uit > lekker rustig tempo 8-)

Volgend jaar moeten we toch echt weer eens afspreken in de Ardennen, nietwaar?
Misschien met een overnachting zodat het niet zo'n bizarre reis is voor jullie ?
 
Mooi filmpje en mooie bochten. Ziet er goed uit > lekker rustig tempo 8-)

Volgend jaar moeten we toch echt weer eens afspreken in de Ardennen, nietwaar?
Misschien met een overnachting zodat het niet zo'n bizarre reis is voor jullie ?


Ja moet er van komen alleen het ploegje is behoorlijk uitgedund maar inderdaad heb veel zin om weer eens met jullie te rijden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan