*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb net een ritje van 450 km achter de rug. Het was weer mooi rijden in de Ardennen.

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooie foto's zeg :}
Toch wel fijn als je in de buurt van de grens woont voor dit soort tochtjes. Ik verlies al 1 dag met alleen de reis richting de Ardennen (of iets dergelijks). En met een vrouw en twee kleintjes thuis is het dan knap lastig om langer dan een dagje weg te gaan.
 
Mooie foto's zeg :}
Toch wel fijn als je in de buurt van de grens woont voor dit soort tochtjes. Ik verlies al 1 dag met alleen de reis richting de Ardennen (of iets dergelijks). En met een vrouw en twee kleintjes thuis is het dan knap lastig om langer dan een dagje weg te gaan.

Ik heb drie kinderen dus ik herken het helemaal wat je zegt :Y
Gelukkig woon ik minder dan een uur rijden van zowel de Eifel als van de Ardennen.
1 uurtje heen, 3 uur rondrijden en 1 uurtje terug en ik ben maar een halve dag van huis 8-)
 
Voor mij is het zelfs maar een 15/30min... Wij Limbo's hebben het maar goed, he Rense!
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is het zelfs maar een 15/30min... Wij Limbo's hebben het maar goed, he Rense!
Mijn familie woont in Brabant en Limburg, als ik zo hun huizen en ruimte zie word ik ook altijd jaloers :). En nu nog een keer jullie foto's :} , zou bijna gaan verhuizen ... bijna ;)
 
Beste Kabouter Puntmuts,

Ik kan je helaas geen prive-bericht sturen, omdat je die optie uit hebt staan haha. Dus ik dacht ik probeer het even via hier.

Heb jij de foto's van de MFMM van 12-05-2013 nog ergens staan? Mijn harde schijf is helaas gecrasht, waardoor ik alles kwijt ben. En jij had een paar leuke foto's van mij gemaakt. Ik had toen pas een week mijn rijbewijs. Dus voor mij waren de foto's best speciaal!

Hoop graag van je te horen! :)
 
Laatst bewerkt:
Weet je nog wel hoe alles in elkaar moet }) })
geen idee, maar ik ga er binnenkort achter komen :P

Beste Kabouter Puntmuts,

Ik kan je helaas geen prive-bericht sturen, omdat je die optie uit hebt staan haha. Dus ik dacht ik probeer het even via hier.

Heb jij de foto's van de MFMM van 12-05-2013 nog ergens staan? Mijn harde schijf is helaas gecrasht, waardoor ik alles kwijt ben. En jij had een paar leuke foto's van mij gemaakt. Ik had toen pas een week mijn rijbewijs. Dus voor mij waren de foto's best speciaal!

Hoop graag van je te horen! :)
deze?
https://picasaweb.google.com/112174750933166115659/MFMMPart1
https://picasaweb.google.com/112174750933166115659/MFMMPart2
 
Hey Kabouter Puntmuts!
Dat was 'm inderdaad, en heb in Part 2 mijn foto's kunnen vinden!
Helaas kan ik ze niet meer downloaden in 1600x1600, als ik de afbeelding op sla, heeft het een formaat van 512x512. Enig idee hoe ik de grote foto kan downloaden en/of zou je anders part 2 opnieuw willen uploaden? Heb trouwens deze foto ook op A3 in mijn kamer hangen, maar als ik de kleine versie opnieuw wil printen, krijg ik van die blokjes :(

Hoor weer graag van je! :)
 
Helaas kan ik ze niet meer downloaden in 1600x1600, als ik de afbeelding op sla, heeft het een formaat van 512x512. Enig idee hoe ik de grote foto kan downloaden.....

Via de downloadknop haal je ze binnen via het originele formaat :Y


Hehe.... Eindelijk weer wat inhoudelijks en on-topic! *O*

Benieuwd naar de pics! 8-)

Gisteren eindelijk tijd gehad om de kentekenplaathouder te maken. Daarna was ik te gierig om te zien wat het resultaat is, dus ik heb alles gemonteerd zonder te spuiten. Maar dat komt nog wel een keer! :+

Foto's..... Eens zien waar ik ze ga uploaden...


Hier dus! Kawa nu met Undertail, hugger en triboseat:
Tail%20seat%20and%20hugger1.jpg

Tail%20seat%20and%20hugger2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Via de downloadknop haal je ze binnen via het originele formaat :Y

Klopt! Alleen blijft die downloadknop grijs en werkt dus niet (meer) :N

En mijn A3 is gaan verkleuren door warmte, het papier was denk ik niet van zo'n goede kwaliteit. Vandaar dat ik 'm opnieuw (en ditmaal op fotopapier) wil printen, en uiteraard mooi erbij voor mijn collectie als allereerste actiefoto! *O*
 
Na aanleding van een vraag een zx-6r topic (welke ik zelf heb) kom ik ook hier even uit.
Het ZX-6R topic deeltje 87, De snelste zijn GROEN!

Ik ben op zoek naar een corbin zadel voor de 6r en ben benieuwd of die van een zx9r wellicht ook pas, hierbij kom ik op mijn vraag past een zx9r ook op mijn zx6r, ik heb zelf een model uit 1998.

Iemand die wellicht het onderdeelnummer van zijn zx9r (rond het zelfde bouwjaar) van het zadel wil checken voor mij ?
 
Na aanleding van een vraag een zx-6r topic (welke ik zelf heb) kom ik ook hier even uit.
Het ZX-6R topic deeltje 87, De snelste zijn GROEN!

Ik ben op zoek naar een corbin zadel voor de 6r en ben benieuwd of die van een zx9r wellicht ook pas, hierbij kom ik op mijn vraag past een zx9r ook op mijn zx6r, ik heb zelf een model uit 1998.

Iemand die wellicht het onderdeelnummer van zijn zx9r (rond het zelfde bouwjaar) van het zadel wil checken voor mij ?
Heb even voor je gezocht op Kawasaki.com.

Het artikelnummer van jouw zadel is: 53001-1871-MA

en wordt toegepast op de volgende modellen:
ZX600-G1 (Ninja ZX-6R) (1998)
ZX600-G2 (Ninja ZX-6R) (1999)
ZX600-J1 (Ninja ZX-6R) (2000)
ZX600-J2 (Ninja ZX-6R) (2001)
ZX600-J3 (Ninja ZX-6R) (2002)
ZX600-J4 (ZZR600) (2005)
ZX600J6F (ZZR600) (2006)
ZX600J7F (ZZR600) (2007)
ZX600J8F (ZZR600) (2008)
 
Hey Kabouter Puntmuts!
Dat was 'm inderdaad, en heb in Part 2 mijn foto's kunnen vinden!
Helaas kan ik ze niet meer downloaden in 1600x1600, als ik de afbeelding op sla, heeft het een formaat van 512x512. Enig idee hoe ik de grote foto kan downloaden en/of zou je anders part 2 opnieuw willen uploaden? Heb trouwens deze foto ook op A3 in mijn kamer hangen, maar als ik de kleine versie opnieuw wil printen, krijg ik van die blokjes :(

Hoor weer graag van je! :)
ik heb mijn e-mail adres weer zichtbaar gemaakt, stuur maar een e-mail met de foto nummers dan stuur ik deze wel per terugkerende e-mail
en dan vallen we de niners verder niet lastig O-)
 
Zo te zien een lullig maar tragisch gevalletje van "target fixation". Zo gefocust om het verkeersbord te vermijden dat hij het juist heeft geraakt. Aan de remsporen te zien heeft die nog de tijd gehad om te remmen en aan de sporen in het gras te zien is die daana in een rechte lijn op dat bord afgereden...
 
Laatst bewerkt:
'( Helaas...........tegen het einde van het seizoen toch nog zulke berichten :/ :/

Motorrijder overleden na botsing met verkeersbord


Snap er niet veel van hoe hij dit daarzo voor elkaar gekregen heb. :N :N
Hoe vaak hebben wij dat stukje gereden :? :? :?

Ja is klote Bert inderdaad we zijn daar vaak genoeg geweest stond er ook verbaasd van dat het daar gebeurde misschien is hij wel onwel geworden of zo maar is echt diep treurig ;( ;( ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan