*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo de 10 is ook weer gedaan nog een beetje kuipwerk erop en gaan met de banaan }) })

Die van mij staat nog op de winterstalling, Ik moet nog beginnen aan het onderhoud.
Dat is dit jaar gelukkig niet zo heel veel. Olie + filter, remvloeistof, voorvorkolie vervangen
( misschien de keerringen ook ). Ketting, tandwielen en remblokken moet ik nog even bekijken of het nodig is om deze nu al te vervangen. Voor de rest alles een keer nakijken, smeren en afstellen. Al met al valt het dus wel mee dit jaar.
 
Maar weer een update: Blok weer in elkaar: cylinderkop met nieuwe klepzittingen, 1 nieuwe klep en alle zittingen opnieuw gefreesd. Gevolg: alle klepstelplaatjes bij moeten slijpen.
Ben nu aan het opbouwen, frame op het blok gezet en monteren maar.....

full
 
Welkom! Mooi hoor... Een van de weinige (misschien wel de enige) custom ZX9R in het topic...

P.s. Woon je in Limburg? Rense (Regio Weert) en ik (Regio Heerlen/Maasticht) namelijk ook...
 
Laatst bewerkt:
Tja dat blijft zo met die vizieren voor de topmodellen. Vind het ook belachelijk veel geld.

Dingen zijn normaal iets van 100 euro hè? -O- :N

Was hetzelfde verhaal met de RSR2, dingen waren ook bijna 100 euro.

Bij Kalsbeek zijn ze nu met 10% korting:

https://www.kalsbeekmotoren.nl/shar...r-dark-smoke?gclid=CMaey8iai9ICFeEp0wodDM0KYA

72 euro, nog steeds een hoop centjes.

Nouja, plaats maar ff fotootje van je helm als ie compleet is. Ik heb hetzelfde probleem als jij, wil ook nog een dark smoke vizier.
(misschien krijgen we nog meer korting als jij of ik er twee kopen :P )
Ik heb nu deze gevonden; Ebay
Dit is tot nu toe de goedkoopste... Omgerekend ± €67,- incl. verzendkosten.

*Update 22-02-17; Heb het vizier besteld. Ik laat nog wel weten hoe het afloopt...
 
Laatst bewerkt:
Blok weer in elkaar: cylinderkop met nieuwe klepzittingen, 1 nieuwe klep en alle zittingen opnieuw gefreesd. Gevolg: alle klepstelplaatjes bij moeten slijpen.
Dat is niet niks :}

Sinds zaterdag trotse eigenaar geworden van een ZX9R *O* [afbeelding]
Welkom :)

Voorkant ( incl poten ) van een z750 ?
Je kan veel zeggen over een ZX-9R maar veel onderdelen (zoals de voorvork) zijn echt wel een klasse beter dan die uit de Z serie (behalve de laatste Z-1000 dan).
 
En precies daarom heb ik een zx9😉😁
full


De motor staat inmiddels weer in de berging, beurt gehad en 12 kleppen gesteld😒 en dat bij 44500km
Eerdaags de zijkuipen etc der weerop, maar eerst der achter schoonmaken, wordt best wat vuil verzameld waar je anders niet bij kan 😒
 
En precies daarom heb ik een zx9😉😁

De motor staat inmiddels weer in de berging, beurt gehad en 12 kleppen gesteld😒 en dat bij 44500km
Eerdaags de zijkuipen etc der weerop, maar eerst der achter schoonmaken, wordt best wat vuil verzameld waar je anders niet bij kan 😒


Stonden ze te krap?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan