*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat niet altijd op Rense bij Dave zn Bike gewoon de moer moeten doorslijpen met een 1mm doorslijpschijf is goed te doen maar wel opletten dat je niet in de as slijp
Was toch een Compressor van 11 bar maar ging echt niet

Oke, dan heb ik tot nu toe nog altijd geluk gehad.
Hoe ging het bij jouw niner ?
 
Oke, dan heb ik tot nu toe nog altijd geluk gehad.
Hoe ging het bij jouw niner ?

Heel groot stuk pijp van een meter lang op een verlengstuk en een goed passende dop 27mm geloof ik stuk hout in het achterwiel in zn eerste versnelling en met veel geweld kwam die los,die Fabriek van Kawa is niet goed bij zn hoofd in het boek moet je hem op 12kg meter zetten is gewoon gestoord vind kawa mooie motors maar om aan te sleutelen is het echt een Ramp
Zeker bij de 10 die vent die dat verzonnen heeft moeten ze ff flink Kielhalen is echt niet normaal :(
Nog ff een nieuwe voorband erop en dan hoop ik dat we een lekker seizoen kunnen tuffen :P
 
Nouuuuuuu, hij is losgekomen eindelijk na het eerste gedeelte met de dremel afgeslepen te hebben, nog even met een bijtel laten schrikken en erna met een slagmoersleutel op accu los gekregen *O* nu hopen dat de nieuwe moer nog deze week binnenkomt.
 
Iemand ervaring met laser deeptone op de zx9r of weet hoe het klinkt?

Ik heb een laser hotcam en zonder DB killer klinkt hij erg mooi. Met DB killer een stuk minder.

full


full
 
Ik had op mijn ZZR 600 deze uitlaat, een Sebring Evolution.
Deze uitlaat had het mooiste geluid dat ik ooit gehoord heb .... sorry Joop

full



Deze had ik op mijn ZX6R, een Sebring Twister Carbon:

full


Ook een mooi geluid maar de Laser Hotcam op mijn niner vind ik beter klinken.
 
Ik had op mijn ZZR 600 deze uitlaat, een Sebring Evolution.
Deze uitlaat had het mooiste geluid dat ik ooit gehoord heb .... sorry Joop

[afbeelding]


Deze had ik op mijn ZX6R, een Sebring Twister Carbon:

[afbeelding]

Ook een mooi geluid maar de Laser Hotcam op mijn niner vind ik beter klinken.
Geluid is zo persoonlijk,vind een heleboel uitlaten mooi klinken
Wat ik weer niet mooi vind zijn die kleine Motogp pijpjes dat vind ik een Bak herrie :(
 
Een wat zwaarder geluid heeft toch mijn voorkeur boven het hoge gejank. Het is ook maar net een beetje wat erop mijn pad komt. Eerst het volledige motorrijbewijs eens binnenhalen op 2 juni :D
 
Heb ervaring met 2 verschillende vervangings uitlaten / dempers , heb een Yoshimura RS1 Carbon gehad en een Laser Duo-Tech (Dual Sound Technology) , alle bij een mooi geluid maar de Yoshimura was toch wel beter / superder qua geluid , ze klaagden ook altijd als ze achter me reden dat ze er gek van werden .
Maar heb sinds vorig jaar toch gewoon de originele terug geplaatst , geluid misschien stuk minder maar de motor rijd gewoon een stuk lekkerder en beter .
 
ander vraagje voor mijn zx9r model F1 , beetje op MP aan het kijken voor zadeltassen (Oxford sports) en nu heb ik hier ergens bij sommige zadeltassen gezien op de motor voor met vakantie te gaan , nu was ik vorige week eerst bij motorport gaan kijken of het wel past (geen Oxford) , maar had het idee dat bij mij de knipperlichten in de weg zitten en ik zou bang zijn dat ik de lak van mijn kontje achter beschadigd .
Hoe is jullie ervaring hiermee voor de gene die ze gebruiken en kan het vrouwtje eventueel nog gewoon achter op .
 
ander vraagje voor mijn zx9r model F1 , beetje op MP aan het kijken voor zadeltassen (Oxford sports) en nu heb ik hier ergens bij sommige zadeltassen gezien op de motor voor met vakantie te gaan , nu was ik vorige week eerst bij motorport gaan kijken of het wel past (geen Oxford) , maar had het idee dat bij mij de knipperlichten in de weg zitten en ik zou bang zijn dat ik de lak van mijn kontje achter beschadigd .
Hoe is jullie ervaring hiermee voor de gene die ze gebruiken en kan het vrouwtje eventueel nog gewoon achter op .
Vroegah, toen ik nog een 9 had en met de motor weekendjes weg ging, toen reed ik ook altijd met Oxford zadeltassen. Ik zorgde ervoor dat er iets tussen de tassen zat en de kont, zodat het niet tegen elkaar aan kon schuren. Later heb ik via via een bagagerek gekocht die speciaal op maat gemaakt was (home made). Als je goed gaat zoeken zijn deze nog wel te vinden.
 
goede morgen zx9 rijders,

ik heb ff een vraagje:
ik heb in mijn zrx een andere voorvork van een zx9 gezet en wil ook graag een stuurdemper monteren,dusss weet er iemand wat voor mij te koop,of heeft iemand hier nog wat leggen.

Gaat om een voorvork uit een zx9 van rond de 2000...een uppsidedown voorvork.

zie bijgaande foto
full
 
Heb ervaring met 2 verschillende vervangings uitlaten / dempers , heb een Yoshimura RS1 Carbon gehad en een Laser Duo-Tech (Dual Sound Technology) , alle bij een mooi geluid maar de Yoshimura was toch wel beter / superder qua geluid , ze klaagden ook altijd als ze achter me reden dat ze er gek van werden .
Maar heb sinds vorig jaar toch gewoon de originele terug geplaatst , geluid misschien stuk minder maar de motor rijd gewoon een stuk lekkerder en beter .


Als de motor met originele pijp beter loopt was die nooit goed afgesteld met een vervangende pijp ;)

Yoshimura vind ik persoonlijk een tering herrie , eigenlijk geef je dat zelf ook al aan *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan