*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Standaard pijp was wel erg stil, daarom maar deze erop:

full
 
mijn 3e versnelling wordt steeds erger. heel irritant. zo irritant dat ik de 3e niet meer gebruik. gewoon van zijn 2 door naar de 4.

4e versnelling nog geen probleem.

verder rijdt de moto nog super relaxt alleen kan de 3 niet gebruiken. binnenkort maandje op vakantie dus een maand lang geen motor rijden, mooi tijd om te denken wat ik met de motor ga doen.

nou zag ik deze video's op youtube KLIKKK
deze man gaat zeer netjes te werk. en hij legt vooral alles stap voor stap en uitgebreid uit.

misschien een mooi winterprojectje. lijkt mij best wel te doen met de videos van hem.

wat denken jullie :X
 
I dont take the easy way. :N

Ik zie het meer als iets nieuws leren. Gewoon proberen, als het lukt is het leuk om gedaan te hebben. Als het niet lukt, is het ook geen probleem. Dan wordt de motor gewoon in onderdelen verkocht want de rest is nog in zeer goede staat, motor heeft geen 1 roestplek of schade.

Dan nog financieel. Ik zou hem wel kunnen laten maken. Maar ik denk dat dit best wel wat geld kost. Ik ga geen 1200euro investeren in een motor die normaal 2000/2200euro kost. Dat betekent dat de motor nu 1000 euro waard zou zijn en dat is zeker te krijgen als die in onderdelen gaat. Dus heb eigenlijk niet veel te verliezen. Als ik een zx10r ofzo had dan had ik het overwogen om te brengen naar een monteur, maar we praten over een 18 jaar oude motor. (no offence, ik rij de nieuwere motoren gelukkig nog uit ;) )

Als ik het zelf doe, denk ik dat de onderdelen zo richting de 4/500 euro kosten? Kan dat kloppen? Schakelvork, paar pakkingen, 3e versnelling, zal de 4e ook inspecteren maar denk deze ook aangezien veel zx-rijders ook last hebben van de 4e versnelling.
 
Laatst bewerkt:
Zelf doen is best interresant om te doen en niet te moeilijk gewoon goed kijken en alles fotograferen/opschrijven gaat helemaal goedkomen :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Even zitten spelen met iPiccy.com :P ;

IMG_5092_HDR_LR-28.png

Morgen eens kijken of ik de rook ook nog iets terug kan halen...
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend nog naar de garage gereden voor nieuw rubber onder de moto. Alleen nog even poetsen en dan is hij klaar voor Zandvoort! Daarnaast zit ik te wachten op goedkeuring van m'n verlof, zodat ik ook nog een dagje Zolder kan boeken op 25 augustus... *O*
 
Laatst bewerkt:
Zou wel willen maar heb daar mn 9 aan gort gereden en heb geen zin om mn 10 ook plat te rijden
Weet het heb er zelf voor gekozen heb mn pleziertjes gehad en zou zo weer gaan ,maar kan van het kijken ook genieten grote kans dat ik op 25 augustus een kijkje kom nemen
 
Dat is geen fraaie plek... Er zijn verschillende die me daarvoor gewaarschuwd hebben. Er is daar weinig tot geen ruimte als je eraf gaat...
 
ik heb in de daarop volgende bocht vrijdag heel veel geluk gehad met men zx7rr , was nog maar net als we de baan op gingen , koude bandjes rustig opwaren en bij het afremmen voor de chicane net wanneer ik men rem losliet en naast men motor ging hangen komt er iemand voorbij geschoven met geblokkeerde achterwiel , waarschijnlijk geen voorste remmen meer . de piloot heeft gelukkig mijn motor niet geraakt , maar mijn schouder des te meer met zijn schouder denk ik , ben enorm geschrokken en de rest van de dag naar de vaantjes door een zeer pijnlijke schouder , ik heb nog 2 ronden verder gereden maar de pijn was te overheersend en ben er dan maar mee gestopt , nu is ie lekker blauw . linkje :
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan