Overbouwen op nieuw frame / Ducati 750ss 2001

RVDM_

Rookie
19 mrt 2014
8
0
Rotterdam
Goedemorgen allen,

Heb het voor elkaar gekregen mn frame te slopen.. Als gevolg van wheelies, is het frame op 2 punten gescheurd/gebroken op het stuurkolom.. Heb inmiddels wel een nieuw frame gevonden, maar ben zelf net niet technish genoeg om alles over te bouwen naar dit nieuwe frame. Is er op dit forum iemand die dit wel kan, of mij ergens naar door kan verwijzen?

Hoor graag! ;)
Gr, Ramon
 
Goedemorgen allen,

Heb het voor elkaar gekregen mn frame te slopen.. Als gevolg van wheelies, is het frame op 2 punten gescheurd/gebroken op het stuurkolom.. Heb inmiddels wel een nieuw frame gevonden, maar ben zelf net niet technish genoeg om alles over te bouwen naar dit nieuwe frame. Is er op dit forum iemand die dit wel kan, of mij ergens naar door kan verwijzen?

Hoor graag! ;)
Gr, Ramon

welke kwaliteiten beheers je dan niet? boutjes losdraaien, frame afpakken, voorvork eruit, overzetten( met lagers) in nieuwe frame) frame weer monteren.... ben je al bijna klaar, appeltje eitje bij Ducati


Veel foto's maken en labeltjes om de electronica doen, dan kan het bijna niet meer fout gaan.

Hoe ga je het eigenlijk doen met je nieuwe framenummer? of zit daar ookeen kenteken bij en ga je op die verder?

hier is ook nog een topic met allemaal supersport eigenaren en liefhebbers

Ducati SuperSport
 
Ben opzich best handig en weet hoe ik gereedschap moet gebruiken.. Heb er alleen de ruimte, tijd & juiste gereedschap niet voor en ben als de dood dat ik iets niet goed doe.. Wil met een veilig gevoel hard kunnen rijden.. 1 scheur zit precies op een lasnaad, maar die andere scheur lijkt wel met een slijptol te zijn gemaakt.. Zal ff proberen foto's te uploaden!
 
Goedemorgen allen,

Heb het voor elkaar gekregen mn frame te slopen.. Als gevolg van wheelies, is het frame op 2 punten gescheurd/gebroken op het stuurkolom.. Heb inmiddels wel een nieuw frame gevonden, maar ben zelf net niet technish genoeg om alles over te bouwen naar dit nieuwe frame. Is er op dit forum iemand die dit wel kan, of mij ergens naar door kan verwijzen?

Hoor graag! ;)
Gr, Ramon
Ik denk dat elke motorzaak dat wel voor je kan doen.
 
@Martell: Ja, maar wat mag dat gaan kosten? De zaak waar hij nu staat heeft er voorlopig ook geen tijd voor.. Als ik hier een handige sleutelaar kan vinden, die er snel aan kan beginnen, dan kies ik daar liever voor..
 
@Martell: Ja, maar wat mag dat gaan kosten? De zaak waar hij nu staat heeft er voorlopig ook geen tijd voor.. Als ik hier een handige sleutelaar kan vinden, die er snel aan kan beginnen, dan kies ik daar liever voor..
Wat het moet kosten, moet je aan die zaak vragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan