Gorider -extensa slecht beeld

BenW

Rookie
3 aug 2014
5
0
ik heb kortgeleden een gorider extensa aangeschaft
Dit apparaat ziet er degelijk uit en doet wat hij moet doen
Een probleem vind ik, het niet kunnen aflezen van het scherm tijdens
zonnige dagen.
vind hierover weinig terug op internet, ben ik nou de enige???

graag ieder zijn reactie hierover
 
ik heb kortgeleden een gorider extensa aangeschaft
Dit apparaat ziet er degelijk uit en doet wat hij moet doen
Een probleem vind ik, het niet kunnen aflezen van het scherm tijdens
zonnige dagen.
vind hierover weinig terug op internet, ben ik nou de enige???

graag ieder zijn reactie hierover

het scherm is glanzend. dus met zon er op is het extra lastig.
 
reactie van go rider gekregen om er een antireflex folie over het scherm te plaatsen
resultaat is hiermee niet veel beter
de go rider is een prachtig apparaat alleen het scherm moet veel beter worden
op deze wijze heb ik er weinig aan
 
ik weet niet precies wat je verwacht, maar de meeste mensen met een navi die op de voorruit zit, zzit zo hoog dat de zon er nooit in/op kan vallen...
Mijn navi zit in mijn dubbel din radio , en daar valt ook regelmatig de zon op, en dan zie je ook geen moer...de aparte ipaq die ik nog heb , heb ik er eventueel naast, zodat die onder een andere hoek en waar ik wel wat kan zien kan hangen...
Op de motor heb ik ook een gorider, en die heeft natuurlijk hetzelfde probleem, maar die kan ik dan wel onder een andere hoek zetten, zodat de lichtinval anders is...
Zelfs mijn HTC mobieltje is kut als het zonlicht er direct opvalt, denk dat je er mee zult moeten leren leven, of een verstelbaar zonneschermpje oid maken
 
het gaat er om hoe ze er mee naar buiten komen in hun advertentie
een sun light proof display
inmiddels diverse ander merken tegen de zon gehouden zelfs een tomtom van
10 jaar oud heeft nog een beter beeld
 
even wat recht zetten

omdat ik zo ongeveer de enige bent met de klacht besloten wij de gorider terug te sturen naar de fabrikant om hem te controleren.
Vrijdag opgestuurd, zaterdag een reactie per mail dat er het scherm niet deugt en dinsdag kreeg ik de nieuwe go rider al binnen.

na het wachten op een mooie dag is dit wat ik bedoel, goed af te lezen als de zon er in staat.

na vele twijfels concludeer ik nu , een duidelijke navigatie in een sterke behuizing en voor een mooie prijs

daar boven op een fabrikant die snel reageert en handelt.

bedankt : fabrikant DPM en de leverancier motor kleding outlet
 
Ook ik heb een keer de hulp nodig gehad met mijn go-rider ( miste de kaarten van Belgie en Luxemburg) even een mailtje en dag later de update met een prima beschrijving hoe dit te installeren...
Dus ook ik heb alleen maar een positieve ervaring met de go-rider
 
bedankt : fabrikant DPM en de leverancier motor kleding outlet


Mijn extensa maakt geen of erg slechte GPS fix, dus terug gestuurd naar de zelfde zaak, de MotorkledingOutlet. na 1,5 week maar eens een berichtje gestuurt.

om 1uur vandaag dit bericht.
Wij hebben uw garantie momenteel nog in behandeling. In afwachting van de fabrikant. Wij kunnen u helaas niks verder mede delen dan dat uw garantie in behandeling is.

Dus dat lees ik word boos. want nieuw ding kapot geleverd moet niet zo lang duren vind ik.

Krijg ik nu in eens een trackentrace bericht. en dit
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag terug op onze website of in onze showroom.

wat een rare lui daar zeg :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan