tl1000r

andy-gsxr

MF'er
18 mrt 2012
48
0
Ik heb een Suzuki tlr en als ik de moto start valt hij na enkele minuten stil.
hoe kan ik de rolantie hoger maken ? De regelknop onder dé nafttank is er niet meer is er misschien een andere manier om dat te regelen ? En de gas blijft ook hangen als ik aan het rijden ben en ik de gas los laat
. ik heb al nieuwe bobins laten steken en nieuwe bougies maar hij moet nog gesynchroniseerd worden kan dat daar aan liggen mvg
 
Als je gas blijft hangen, weet je zeker dat de kabel goed terug gaat? Zo ja, dan denk ik dat de motor valse lucht trekt en te arm staat.

Als ik het goed heb zijn er modellen met carburateurs en modellen met injectie. Welke is dit?

Als het carburateurs zijn, dan kan het zijn dat ze verstopt zijn. Heeft de motor lang stil gestaan?
 
misschien wat meer achtergrond: is dit probleem nieuw, direct ontstaan of juist langzaam? Is er onderhoud gepleegd of andere zaken gebeurd die hiermee te maken kunnen hebben?

Gaskabels controleren/smeren is snel gedaan, valse lucht kan deze problemen ook veroorzaken.
 
Ik ken niet zo veel van moto's .ik heb die moto gekregen bij een erfenis en die heeft heel lang stilgestaan en ik heb daar nieuwe bougies ingestoken nieuwe luchtfilter en nieuwe olie en oliefilter ingestoken .tank is helemaal vanbinnen proper gemaakt nieuwe benzinepomp ingestoken, nieuwe benzine. En als ik hem start knalt hij uit de uitlaten. Hij moet nog gesynchroniseerd worden ze zeggen dat het daardoor komt maar ik heb daar mijn twijfels over. Maar als ik er mee aan het rijden ben rijd hij goed maar het begint wanneer ik tot stilstand moet komen dan valt hij stil maar als hij op 80°c staat valt hij niet meer stil.de gaskabel heb ik ook al gesmeerd en hij komt altijd mooi terug. Maar toch begint hij van zichzelfgas te ggeven . wie kan mij helpen want ik ben daar al heel lang mee bezig mvg.
 
Ik ken niet zo veel van moto's .ik heb die moto gekregen bij een erfenis en die heeft heel lang stilgestaan en ik heb daar nieuwe bougies ingestoken nieuwe luchtfilter en nieuwe olie en oliefilter ingestoken .tank is helemaal vanbinnen proper gemaakt nieuwe benzinepomp ingestoken, nieuwe benzine. En als ik hem start knalt hij uit de uitlaten. Hij moet nog gesynchroniseerd worden ze zeggen dat het daardoor komt maar ik heb daar mijn twijfels over. Maar als ik er mee aan het rijden ben rijd hij goed maar het begint wanneer ik tot stilstand moet komen dan valt hij stil maar als hij op 80°c staat valt hij niet meer stil.de gaskabel heb ik ook al gesmeerd en hij komt altijd mooi terug. Maar toch begint hij van zichzelfgas te ggeven . wie kan mij helpen want ik ben daar al heel lang mee bezig mvg.
Gezien je reacties en wat je zelf al hebt gedaan: wegbrengen naar monteur.

Je hebt namelijk lukraak onderdelen vervangen, en het probleem zit er nog steeds in.

Op zich wel logisch, dat er iets is na jaren van stilstand. Daar zit het m niet in :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan