Motor Studenten Delft XIX - Zonder spoor, maar met A4!

Ook mooi: Afspraak gemaakt, melden ze dat dit door import van de motor (komt uit Dld) er minder goed zichtbaar is of alle acties tot heden gedaan zijn... oftewel 4 terugroepacties ipv 1. Motortje gebracht en alles gefixed, gelukkig zonder verdere storingen (want bij één terugroepactie keken ze naar de ABS... en bij een bepaalde storing was de gevolgschade voor eigen rekening zo'n 1400euro... gelukkig niet dus)... maar alle acties moesten dus nog
 
Precies. Meeste dingen waren in zo verre niet boeiend dat er hooguit iets kapot kon gaan bij (foutief) onderhoud en dus niet onveilig was... de ABS is uiteraard wel handig om te weten... en dat alles klopt, is gevoelsmatig ook wel fijn.
 
Idd, ABS is iets wat ik graag zou willen hebben op mijn volgende motor op de openbare weg. Met een beetje geluk heb je het nooit nodig. Maar het is niet cool als je denk dat je het hebt en het werkt niet.

Ik ben terug uit Boedapest met de auto. Daar heb ik een keer gebruik gemaakt van ABS bij een kruising.
Afslaand verkeer moest voorrang verlenen aan de voetgangers die ook groen hadden. Maar door de auto voor me en de hoge gebouwen zag ik dat niet. Dus ik schakel in de 2e versnelling. Maar moest daarna gelijk in de rem want de auto voor me stond stil. Door de ABS kon ik blijven sturen en ook op tijd stoppen.

Zie dit filmpje op Youtube, met nat wegdek het verschil is op je plaat gaan zonder ABS of door stuiteren met ABS bij een schrikreactie.
Filmpje met zand.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van die TU mannen nog nooit iets technisch kunnen leren. Ze kunnen heel mooi presenteren, projectplannen schrijven en vaak (maar niet altijd) complexe berekeningen maken. Maar technisch als in welke mof heb ik nodig bij dit toilet of welke soldeer heb ik nodig om een staalkabel te solderen snappen ze niet.
full
O-)
 
:o

naja, ik heb gereden van de week... :] dus dan hoef ik hier ook niet te chatsletten. 8-)
Het wordt wel drukker over een paar weken met slecht weer en winter onderhoud avonturen
_O-
 
Laatst bewerkt:
Nau, het is best koud geworden vanochtend. -O-
Ik hoop dat er nog een paar warme weekendjes komen voor de winter. :]
Rijden jullie nog met de motor woon-werk?
 
Laatst bewerkt:
Ik hoef niks eigenlijk. Mijn slijt onderdelen zitten voorlopig goed.
Alleen de voorband moet ik ooit vervangen. Het is niet versleten... enkel het zit een tijdje erop.

Ik zal rond kijken op de website. Ik wil een klokje en thermometer op de motor, misschien handvat verwarming. Maar kan ik deze dingen niet beter op een chinees website kopen?
 
Aliexpress.com of banggood.com. Ideale sites :+

Ook erg veel replica spul en 140e voor complete 4 zuiger remklauw conversie kit: remklauw, rempomp/hendel en spacer plaat voor vork... Moet wel goed zijn ja 8-)

35e voor a* GP handschoenen...
 
Sommige dingen kan je daar ideaal kopen, zoals een thermometer of klokje. Maar handvatverwarming zou ik niet aan beginnen :N
O en ik ga niks bij louis bestellen, wat heb je nodig?
 
Gezien inderdaad, maar ik kon vanaf de rechterbaan aan de andere kant de motor niet zien liggen.

Iemand een idee over zijn gezondheid? Zal een flinke klap geweest zijn.
 
EA4 is inmiddels ErgensopA4, en het is anders nu. Er zit vangrail daar, nu.
Ik dacht gewoon via Westland naar HvH en daarna naar Scheef. Gewoon rustig aan, veel bladeren zijn op de weg.
 
Die vangrail is beter dan de oude lantaarnpalen, deze kan je als wall of death rijden ;).

Maar die route kan, misschien wat ver op 1 tank....

Ik zou trouwens wel eens gymkhana willen doen op mijn motor. Gas is wat onrustig/fel, maar goed om beter te leren kennen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan