qingqi gekocht met problemen

Tuncay

Rookie
9 aug 2014
4
0
ECHT
wie kan mij helpen,
Ik ben een leek en dit is mijn eerst motor.
heb een qingqi Qm250 gekocht via een veilingsite (dacht goedkoop om te beginnen)
op de motor staat showrider 250RH
er is geen batterij aanwezig dus kan ik hem niet starten, welke batterij moet er in?
Heeft toevallig iemand ook de gebruiksaanwijzing hiervan.
Er ontbreekt ook een slangetje van de carburator naar wat er onder is.
Dus ik weet niet wat ik moet gaan doen
Alvast bedankt.
 
Als je niet weet waar je moet beginnen is het misschien ook niet verkeerd om even bij een willekeurige motorgarage langs te gaan met je motor. Een accu en slangetje plaatsen mag niet teveel kosten, maar je kan hem ook gewoon even compleet na laten kijken. Als je geld bespaard hebt op de aankoop dan kan dat er vast nog wel van af ;-)
 
Ik las Gigity _O-

Gigity+_aa86ee7b7fc74e17c03cc6bfbbf2b9b6.jpg
 
wie kan mij helpen,
Ik ben een leek en dit is mijn eerst motor.
heb een qingqi Qm250 gekocht via een veilingsite (dacht goedkoop om te beginnen)
op de motor staat showrider 250RH
er is geen batterij aanwezig dus kan ik hem niet starten, welke batterij moet er in?
Heeft toevallig iemand ook de gebruiksaanwijzing hiervan.
Er ontbreekt ook een slangetje van de carburator naar wat er onder is.
Dus ik weet niet wat ik moet gaan doen
Alvast bedankt.

Ben ik nou zo slim of......

|( |( |(
 
Als je niet weet waar je moet beginnen is het misschien ook niet verkeerd om even bij een willekeurige motorgarage langs te gaan met je motor. Een accu en slangetje plaatsen mag niet teveel kosten, maar je kan hem ook gewoon even compleet na laten kijken. Als je geld bespaard hebt op de aankoop dan kan dat er vast nog wel van af ;-)
:^
Gewoon een motorzaak opzoeken, die heeft vast wel een passende accu. Hou er rekening mee dat je voor de rest erg moeilijk aan onderdelen kunt komen.
 
wie kan mij helpen,
Ik ben een leek en dit is mijn eerst motor.