Ducati 750 ss naar café racert

Het blok staat nu los *O*

Ik wil nu gaan schuren/verfafbijt e.d.

Ik zat eraan te denken om de tank een bare metal look te geven zoals de nieuwe panigale, en dan de topkuip en zitje rood of zwart. Hoe krijg ik dit mooi zonders dat het teveel glimt?
123097d1355423943-paint-options-soon-aluminum-tanks-tank_1.jpg
 
We hebben weer budget!

Nu op zoek naar een zitje, Maar kan nog geen mooie vinden met goede afmetingen...
Hij moet ongeveer 17/20 cm zijn bij het begin, en mag iets breder worden tot ongeveer 20/23.
Iemand toevallig een leuk idee? of het frame meer aanpassen?
 
We hebben weer budget!

Nu op zoek naar een zitje, Maar kan nog geen mooie vinden met goede afmetingen...
Hij moet ongeveer 17/20 cm zijn bij het begin, en mag iets breder worden tot ongeveer 20/23.
Iemand toevallig een leuk idee? of het frame meer aanpassen?

Gewoon een polyester zitje kopen en deze aan de maten aanpassen.
Is relatief goedkoop te doen. Goedkoper en veel makkelijker dan het aanpassen van het frame!
 
Hoppa Zitje, topkuip en windscherm besteld! gelijk een haakse slijper gekocht en een las apparaat geregeld, dus alles pas gaan maken! Maar eerst wachten op de pakketjes O-)

Frame staat nu kaal op een workmate in de berging, genoeg ruimte om te meten lassen en slijpen dus we hebben er zin in! *O*
 
Hoppa Zitje, topkuip en windscherm besteld! gelijk een haakse slijper gekocht en een las apparaat geregeld, dus alles pas gaan maken! Maar eerst wachten op de pakketjes O-)

Frame staat nu kaal op een workmate in de berging, genoeg ruimte om te meten lassen en slijpen dus we hebben er zin in! *O*

Ben heel benieuwd!
Welke spulletjes(foto's) heb je precies gekocht en ga je pas maken dan?
 
Hoppa Zitje, topkuip en windscherm besteld! gelijk een haakse slijper gekocht en een las apparaat geregeld, dus alles pas gaan maken! Maar eerst wachten op de pakketjes O-)

Frame staat nu kaal op een workmate in de berging, genoeg ruimte om te meten lassen en slijpen dus we hebben er zin in! *O*

En wat heb je waar besteld? hebben de tips van het Ducati forum geholpen :?
 
Foto800-AJZENCS3.jpg


Erg tevreden met het zitje, volgens mij gaat dat heel mooi passen!




Maar nu ben ik mn blok aan het poetsen en schuren voor het spuiten van vht, maar er zit zoveel meuk op en overal tussen, ik heb genoeg ontvettend vermogen, maar niet het verplaatsend vermogen, het blijft er gewoon zitten. Hoge drukspuit of stralen zou perfect zijn maar dat overleeft het blok nooit, iemand tips? of ervaring?

Foto800-V8S3WHXW.jpg

Album=L4M7LGUO

Foto800-3KAJTQ4N.jpg


De vlakke oppervlakten werken prima, maar de lastig bereikbare plaatsen... :N
 
Inderdaad droogijs- of natstralen (in Almere zit een heel goed bedrijf, heb ik hier in diverse topics gelezen)

Ga even zoeken voor je, trouwens stom dat ik deze gemist heb....ik vollug

Gevonden:

www.wetblast.nl

Van de site:

Bel of mail eerst voor een afspraak !

tel: 036 5490364 (bij voorkeur ‘s avonds 18.00 – 22.00)
email: vincent(@)vincentvanginneke.com

Bezoekadres:
Verfmolenstraat 76
1333AW Almere - Buiten
 
Laatst bewerkt:
Ik lees op die site van wetblast.nl het volgende:

Onderdelen moeten schoon worden aangeleverd, zonder olie, vet, straatvuil, (vloeibare) pakkingresten en / of verf(resten). Ook als u alleen de buitenkant gestraald wilt hebben moet de binnenkant schoon en vetvrij zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan