Ducati 750 ss naar café racert

Nog wat topkuip inspiratie:
5umwjs.jpg
 
Weinig gepost, maar zeker niet stil gezeten.

Alle las slakken weggehaald en ziet er nu uit alsof er nooit iets op gezeten heeft!
ergens volgende week of de week daarna gaat iemand voor mij de bevestigingen voor het zitje en kuipje erop lassen. Verder koplamp en achterlicht gescoord dus het vordert goed *D

Foto800-3ZQ6MEKK.jpg


En stiekem aan het plannen en beoordelen hoe ik mijn tank wil, de driehoek wil ik waarschijnlijk bare metal 8-)

Foto800-HGPYI3M4.jpg

Foto800-Q7J7JBPM.jpg

Foto800-S6Z6C6SF.jpg
 
Gaaf idee met die blanke tank, je kan ook alleen een strook met het ori logo erop houden, en de rest kaal.
 
Heb je het blok al schoongemaakt? Ik moet zelf mijn guzzi blok ook bijna schoonmaken en zit te denken om hem te soda blasten. Als je een compressor hebt kan je het mooi thuis doen, en je blaast niks kapot.
 
Beetje late update ivm de feestdagen, vakantie en heel veel drank O-)

Maar er is zeker veel gebeurd.

Foto-DEBX8DNR.jpg


Eerst even passen en meten en ziet er al mooi uit!

Foto-7FPBVSCM.jpg


Vervolgens beugeltjes maken voor de topkuip.

Foto-CGBSLIZS.jpg


Laten lassen.

Foto-AFLFLQE6.jpg


Dit komt vast aan de spanningsregelaar op het frame en zorgt voor stevigheid.

Foto-PDZWS44K.jpg


De topkuip stuentjes aan de bovenkant.

Foto-PBTIZZYV.jpg


en hoe zoiets lijkt.

Foto-Q3OYIFHV.jpg


Binnenkort gaat het zitje eraan geloven. Het lasapparaat moest het ook nog begeven dus het gaat iets langer duren.


Binnenkort weer meer!
 
Laatst bewerkt:
Die topkuip is een goede beslissing (in mijn ogen dan). *O*

Daarnaast zie ik dat je de schilderstape niet meer op de tank hebt zitten. Betekend dit dat je nog een goede keuze hebt gemaakt door niet voor de bare-metal stukjes te gaan? :+
 
Laatst bewerkt:
Die topkuip is een goede beslissing (in mijn ogen dan). *O*

Daarnaast zie ik dat je de schilderstape niet meer op de tank hebt zitten. Betekend dit dat je nog een goede keuze hebt gemaakt door niet voor de bare-metal stukjes te gaan? :+

Haha dan moet ik je helaas teleur stellen, want ik ben dat nog steeds van plan.

Maar het zat er even op om een beetje in te schatten hoe zoiets eruit moest gaan zien
 
Foto540-4QUXLPO8.jpg


Foto720-IMSAQBZP.jpg


Foto720-BHT7BBDU.jpg


Alles is klaar voor de straler! en daarna spuiten *O*

Maar heb nog steeds geen idee welke kleur, ik zit zelf te denken aan een oldschool norton
Manx%20Norton.jpg


op deze manier, alles mat zwart/glans zwart en de tank metaal kleur *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan