Yamaha TDM 850 en 900 Topic Deel 6

Ik heb de kortste sportruit van Yamaha erop. Heel fijn! Ben 1,87 en alleen mn kop in de wind. Heel rustig en met schubert lekker stil..... Turbulentie is echt 1 vd vervelendste dingen van motorrijden voor mij....
 
Ow sorry! Ik heb een tdm900a uit 2009. Heb stuurverhogers en een street stuur (of hoe heet dat). Zit dus rechtop en relaxt.
full
 
Hm, zou dat aan te raden zijn? Raisers en een ander stuur?

Wellicht dat een lager ruitje dus rustiger zou zijn dan proberen hoger te gaan?
 
Mijn ervaring (maar iedereen is anders) is dat dat zeker helpt! Je kan je scherm er eens afhalen. Dan heb je wel iets meer wind op je romp dan met een klein scherm, maar kun je wel testen of je het fijn vindt met je hoofd in de wind.
 
Ow sorry! Ik heb een tdm900a uit 2009. Heb stuurverhogers en een street stuur (of hoe heet dat). Zit dus rechtop en relaxt.[afbeelding]
Is dat nu het originele ruitje of een nog lagere dan origineel. Ik ben zelf 1.81, heb een verhoogd ruitje waardoor de wind nu langs je helm zou moeten gaan, maar de turbulentie blijft niet om te harden. Ga ik rechtop staan, dus helm uit de wind, dan is het een verademing. Maar ja, om nu de hele tijd te blijven staan.......
Heb ook gezien dat mensen een stuk uit het ruitje gezaagd hebben waardoor je helm wel weer wind vangt, maar dat zou ik er graag voor over hebben. Durf het alleen niet aan om zelf in mijn originele ruitje te gaan zagen.
 
Ik ga eens proberen zonder ruitje.

Zijn er hier toevallig mensen in de omgeving Lelystad/Almere/Amsterdam waarvan ik een keer het ruitje zou kunnen proberen? Of eens zou kunnen voelen hoe raisers en een ander stuur aanvoelen?
 
Ik heb ook een vraagje :') Ben aan het proberen met grafiet (en ook wd40, niet het slimste maar ik weet het anders ook niet. En niet door elkaar natuurlijk) mijn stuurslot weer gangbaar te maken. Ik voel wel de klik waar ik het stuurslot zou moeten kunnen draaien. Maar het voelt alsof de pal van het stuurslot niet in de ijzeren afdekplaat glijd. En daar lijkt niets mis mee. Dus ik weet het echt even niet. Iemand tips/ervaring?
 
Heeft iemand nog een leuk uitlaatje liggen voor een tdm uit 97? Ik heb nu de originele... lijkt wel of ik elektrisch rijd..

Qua kosten zou een cobra c4 nog wat kunnen wezen... Iemand daar ervaring mee?
 
Gewoon langs pranjic gaan. Maakt elke demper passend. Ik was na inruil 200 euro kwijt voor een mooie carbon demper, ter plekke op maat gemaakt voor mijn rvs bochten.
 
Ik heb Pieter idd gesproken. Ik vind de prijs voor een nieuwe set Lasertjes te hoog. Fietsje is 20 jaar oud en wie weet hoe lang hij nog mee gaat.

Pajic was daar in tegen wel interessant. Volgende week maar eens ff kijken :).
 
Goedemorgen TDM ers

Ik wil mij kort voorstellen.

Ik ben John uit Wassenaar en rijdt al 40 jaar motor

Sinds 27 mei rijd ik (na inlevering van mijn Honda Firestorm) een TDM 900

Het is de blauwe TDM uit 2007 met een km stand van slechts 31000 km.

Ben super blij met deze heerlijk rijdende All road.

Gisteren meteen een Pilot 4 laten monteren (zat een platte snelweg band onder)

:]
 
Goedemorgen TDM ers

Ik wil mij kort voorstellen.

Ik ben John uit Wassenaar en rijdt al 40 jaar motor

Sinds 27 mei rijd ik (na inlevering van mijn Honda Firestorm) een TDM 900

Het is de blauwe TDM uit 2007 met een km stand van slechts 31000 km.

Ben super blij met deze heerlijk rijdende All road.

Gisteren meteen een Pilot 4 laten monteren (zat een platte snelweg band onder)

:]

Welkom bij "de club" ;)
Wat een lage kilometerstand voor zo'n toerbuffel.
Dan heb je nu de eer,om als (tweede) eigenaar hem eindelijk warm te rijden :Y !
Veel plezier :] ennuh ..... foto ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan