Gestolen Steenwijk: Honda 450crf 2010 + Kawasaki kx80

Patriek_42

Die hard MF'er
15 mei 2006
318
0
Steenwijk
Vannacht zijn er 2 crossmotoren uit mijn loods in steenwijk gestolen. Mijn eigen Honda 450 crf 2010 en een kawasaki kx 80.
Mocht iemand wat gezien hebben graag melden.
Diegene die beide motors terug kan brengen krijgt 1000 euro van mij!!!

Vermoeden is dat ze richting Den Haag zijn gegaan

Kenmerken Honda : witte kappenset met unieke zwart/witte one industries stikkerset.
Versleten achterband
Zwart/rood schakelpookje
HK Suspension afgeveer met grote gasveer achter
Deukje in de demper

Kenmerken Kawasaki:
Zitten nieuwe banden op (achterband van powerplus europe)
Gouden achtertandwiel
Slag in het achterwiel
Mallossi einddemper

Telnr 0645697620
 
Laatst bewerkt:
foto honda
full
 
We vermoeden dat ze zijn opgehaald door 2 turkse jongens uit den haag die 2 weken terug kwamen kijken bij de kawasaki maar mijn motor zagen staan.

Ze hadden hier belang bij en zouden gaan pinnen maar zijn nooit teruggekomen en hadden onze nummers geblokkeerd.

Later toch nog te pakken gekregen met een ander nummer en schrokken dat ze mij aan de telefoon kregen nadat ik vroeg wat ze van plan waren.
 
Sterkte!!

Maar hoe weet je dat ze uit den haag komen? als die gasten dat zelf tegen jouw gezegd hebben zou ik dat niet geloven...

heb je zelf nog frame nummer en dergelijk? en nog meer kenmerken van de crf? stickerset is leuk, maar is waarschijnlijk te uniek en is er binnen een kwartier eraf gehaald.
Zwart/wit Zadelovertrek is dan wel de moeite waard om te vermelden.
 
Klopt stikkerset is er makkelijk af te halen. De reden dat ik denk dat ze uit den haag komen is omdat ze dat toen zeiden min of meer per ongeluk, en de kawa waarvoor ze kwamen moest ff de goeie sproeier nog in gezet worden ( mocht de koper doen) toen had hij het steeds over motorcross aad dat hij daar dan heen moest.

Ik weet het het is wat suggereren maar ik had gelijk die dag al een naar gevoel bij hun en heb meteen s'avonds de boel beter beveiligd.
 
Sterkte! Ik heb hem voor je gedeeld op FB. Hoop dat ze in nette staat terug komen
 
Ik zal hier in DH uit m'n doppen kijken.
Je kunt nog ff het DH topic op de hoogte stellen, die zien soms ook nog wel 's een gestolen motor op de stoep staan, en zo'n ding is in de stad zeldzaam, niet te missen dus..
Oh,oh Den Haag! Deel 40. Met lekkere visjes op de boulevard!
Ik zou ook de crossbanen Bleiswijk en Gouda ff inlichten, als ze crossplannen hebben, dan zijn dat de enige crossbanen in de buurt.
 
Laatst bewerkt:
Klopt stikkerset is er makkelijk af te halen. De reden dat ik denk dat ze uit den haag komen is omdat ze dat toen zeiden min of meer per ongeluk, en de kawa waarvoor ze kwamen moest ff de goeie sproeier nog in gezet worden ( mocht de koper doen) toen had hij het steeds over motorcross aad dat hij daar dan heen moest.

Ik weet het het is wat suggereren maar ik had gelijk die dag al een naar gevoel bij hun en heb meteen s'avonds de boel beter beveiligd.

In het kader van de een z'n dood is de ander z'n brood: wat heb je precies beveiligd en hoe is het alsnog gelukt?
 
Motorcross aad heb ik al gebeld maar die zijn deze week gesloten.
Ik stuur ze zowieso een mailtje. 1 van die jongens versprak zich toen ze bij de kawa kwamen kijken en vertelde dat ze voor het afstellen van de kawa ( liep niet lekker) weer naar Aad moesten en daar had hij dan geen zin in.

Het waren 2 jongens die totaal geen verstand van motoren hadden dus als die in de winkel komen valt het wel op.


Extra beveiliging heb ik door middel van de ramen in de roldeur te beveiligen met dik gaas en balken achter de roldeur zodat de deur niet naar binnen gedrukt kan worden.

Maar dit heeft niet geholpen de deur is opengebroken en het cilinderslot is gewoon helemaal weggeslagen
 
Hoe werkt dat tegenwoordig?
Kun je op de crossbaan nog ter plekke een KNMV licentie aanvragen en direct daarna rijden?
 
ja kan ter plekke maar ik zie hun nog niet echt op een crossbaan rijden maar eerder rondjes door de straat.

Heel frustrerend dat je dingen weer maar het daar ook mee op houd
 
gewoon heen gaan en vragen of je een rondje mag doen ;-) werkt vaak prima.

Succes met het zoeken iig en ik zou zeker even de tips hier opvolgen door contact op je nemen met de verschillende crossbanen en winkels.
 
ja kan ter plekke maar ik zie hun nog niet echt op een crossbaan rijden maar eerder rondjes door de straat.

Heel frustrerend dat je dingen weer maar het daar ook mee op houd
Je had er een duitse herder neer moet leggen.
Wist je zeker dat hun het niet waren :+

Maar zonder gekkigheid.
Hoop voor je dat je ze weer vindt :Y
 
Denk niet dat ze met die dingen zo over straat gaan rijden .
Zal wel een braakliggend terrein worden , rijden kunnen die kneusjes vaak ook niet al te best , hopelijk breken ze iets waar ze de rest van t leven last van hebben .
Woon zelf in duh haag , ik voel de ogen in mijn rug prikken als ik met mijn ktm rijd .
ooi die foto openbaar joh , ze lijken toch allemaal op elkaar .
 
Ik heb inmiddels een foto van 1 van de 2 jongens, mocht iemand ze willen kan ik ze mailen
Doe wat Opsporing Verzocht ook doet: Publiceer de foto met de vraag wie hem kent, omdat hij een belangrijke getuige kan zijn.
;)
 
'Mijn motoren Gestolen!!' > 'Gestolen Steenwijk: Honda 450crf 2010 + Kawasaki kx80'
 
Foto op FB en overal waar je maar kan neerzetten.
poosje terug werd hier ook geschreven over een 180 cc FB pagina die duidelijk vol staat met gestolen spul , die ook in de gaten houden denk.
 
Nee geen verzekering, gewoonweg niet mogelijk om de inboedel te verzekeren. Eerder kon het wel maar omdat er zoveel geclaimt word doen ze het niet meer
 
Idd, een oproep op FB zetten met 1000 euro beloning.
Ik wil hem wel sharen, heb de meeste kennissen in DH zitten.

Foto op FB en overal waar je maar kan neerzetten.
poosje terug werd hier ook geschreven over een 180 cc FB pagina die duidelijk vol staat met gestolen spul , die ook in de gaten houden denk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan