Wheel stripes

Meneerke

Rookie
5 aug 2014
7
0
Maasmechelen
Hey

Ik heb mij wheel stripes aangeschaft en vroeg mij af hoe je het beste je velgen reinigt?
Heb gehoord dat de stickers anders niet zo goed plakken of zelfs niet blijven?

Iemand een tip of een bepaald product dat hij/zij gebruikt om deze proper te maken zodat de stickers blijven plakken?


Mvg


Meneerke
 
Remreiniger kan maar werkt niet echt ideaal hiervoor. Je moet redelijk veel spuiten op een klein oppervlakte terwijl het heel snel oplost.

Gebruik anders Dasty. Je moet redelijk wat schrobben totdat het helemaal glimt
 
Als je je velgen wil ontdoen van (ketting)vet om daarna die stickers te plakken: Pak even een doekje met wat lampolie en veeg die velgen gewoon in één draai schoon in plaats van met "Dasty" te gaan werken.

Dasty is leuk spul maar niet op gelakte oppervlakken (tenzij je daarna alles goed af/na spoelt én wast).

[edit]Maar om WD-40 niet te vergeten: DÁT is hier ook goed voor geschikt, is alleen wat duurder dan lampolie :Y [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Bolski is weer scherp zoals vaker maar ik ga mezelf gewoon nog een keer herhalen gewoon omdat het kan. :P


3 4 berichten en 3 4 topics en daarna nooit meer reageren veel plezier met je topic :W
 
Laatst bewerkt:
Goed, nu weten we hoe we de velgen moeten voorbereiden voor die stickers, komt nu de echt grote vraag....
Hoe....?
Daarmee bedoel ik gaat het idd. zo "makkelijk" zoals ze het LATEN zien op YouTube of komt er toch wel iets meer bij kijken. Ik heb nu hier in de kast zo'n setje liggen, al sinds de motorbeurs van 2013....!!!
Het wordt nu toch wel eens tijd, nietwaar?

gr. Boud
 
Goed, nu weten we hoe we de velgen moeten voorbereiden voor die stickers, komt nu de echt grote vraag....
Hoe....?
Daarmee bedoel ik gaat het idd. zo "makkelijk" zoals ze het LATEN zien op YouTube of komt er toch wel iets meer bij kijken. Ik heb nu hier in de kast zo'n setje liggen, al sinds de motorbeurs van 2013....!!!
Het wordt nu toch wel eens tijd, nietwaar?

gr. Boud
Is de THT datum niet verstreken? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan