Het grote spuiten en laten spuiten topic.... deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

fighternorrie

MF veteraan
15 dec 2003
13.262
112
Nibbixwoud
Het 3e deeltje al weer voor en door spuiters, zowel hobbyisten als 'profs'


Binnenkort zal ik de startpost vullen met wat 'How to's' en begrippenlijstjes *O*

full
 
hallo ik heb mijn frame gespoten met spraymax 2k zijdeglans zwart alles ziet er goed uit lak zit er nu 3 weken op ongeveer.
heb er al een aantal kilometers met gereden en wil het nu schoonmaken zitten wat vettige vingers op van het in elkaar zetten van de motor en regen en smeer van wegdek.
weten jullie een goed middeltje om pas gespoten delen schoon te maken / poetsen?
wil er niet gelijk op met agressieve goedjes alvast bedankt gr.
 
Ik heb een klusje voor een spuiter.

een BMW R80 Tank (2 kleuren)
een voorspatbord (1kleur)
Achterspatbord (1 kleur)
2 Velgen (powdercoat ?!??)

in de buurt van almere, en niet al te prijzig.
wie heeft er zin in, of weet iemand die dit wilt/kan doen?

Klusje voor het oprapen.
Dit is het project. nog under construction.
full
 
Maar een zeewaardig jacht van 19m (dus de romp is 2x 20m + de spiegel) sop ik ook zo in de kleur :+

Uren spuitklaar zetten weet ik niet meer.
Ontvetten en kleven 1,5/2 uur.
6,5 uur spuiten in m'n uppie met de bovenbeker spuit en ook zelf de hoogwerker besturen tijdens het spuiten :P [afbeelding]


damn..moet er niet meer aan denken..pff als ik nu al een bestelbusje heb met dak spuit ik het dak eerst voor..dat geren/geklim/gevlieg...daar heb geen zin meer in hhahaha

respect man...nice work!! *O*
 
Inderdaad mooi die glitters, toppie.

Nou we het daar toch over hebben: ik heb ooit jaren geleden een kwart blik Standox liquid silver effect lak gehad uit de Standox exclusive line. Prachtig mooie grove glitterlak die in een regenboog aan kleuren uiteenspat. Ik wilde daar weer wat mee doen maar maken ze dat spul nog wel eigenlijk? Op de site zie ik het niet meer en op ebay vragen ze 600 euro voor een blik....(ja je leest het goed)

Is dat spul nog verkrijgbaar?

Of anders iets vergelijkbaars, en het liefst niet voor een prijs waar ik een spontane hartverknettering van oploop
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad mooi die glitters, toppie.

Nou we het daar toch over hebben: ik heb ooit jaren geleden een kwart blik Standox liquid silver effect lak gehad uit de Standox exclusive line. Prachtig mooie grove glitterlak die in een regenboog aan kleuren uiteenspat. Ik wilde daar weer wat mee doen maar maken ze dat spul nog wel eigenlijk? Op de site zie ik het niet meer en op ebay vragen ze 600 euro voor een blik....(ja je leest het goed)

Is dat spul nog verkrijgbaar?

Of anders iets vergelijkbaars, en het liefst niet voor een prijs waar ik een spontane hartverknettering van oploop
Ideetje, een Standox dealer bellen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan