Motor-Forum

Select Forum

iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

www.gps-expert.nl

Reg. datum:
19 jul. 2012
Op spotdinges kan ik alleen 2016 versies vinden en gpspower oplossing is echt een puzzel, kan een kaart niet gewoon uit 1 bestand bestaan? :D
Marco

'04 ZX-10R

Reg. datum:
09 okt. 2013
quote:
Scheurneussie schreef op 23 juli 2017 @ 16:42:
Op spotdinges kan ik alleen 2016 versies vinden en gpspower oplossing is echt een puzzel, kan een kaart niet gewoon uit 1 bestand bestaan? :D

Beter zoeken ;) :

quote:
igo here 2017
Gegroet! Lukas

DL650 V-Strom 2007

Reg. datum:
31 aug. 2006
Inderdaad. Even opnieuw zoeken. Voor iemand die gps-expert bij z'n naam heeft staan moet het toch geen probleem zijn.

www.gps-expert.nl

Reg. datum:
19 jul. 2012
Probleem is het niet, meer iets van tijd en zin die ontbreek. En vaak twijfels bij de betrouwbaarheid van de bronnen van gebruikte programmatuur en software. Wat is er makkelijker om een "mooi" programma te maken om illegale zaken te kunnen downloaden en dan gelijk maar even de computer van de gebruiker te analyseren, surfgedrag, etc.

Teveel kans op misbruik, dus kost het me veel tijd om een zandbakomgeving op voldoende niveau te moeten maken en waarom? Omdat me nauwelijks gebruikte Rage een kaartupdate nodig heeft? Euuhhh, waarom moeten we illegale software/kaarten downloaden om een Rage te kunnen gebruiken?

Ik ga de Rage dan ook maar verkopen zonder kaartupdate.
Marco

Reg. datum:
24 jul. 2013
quote:
Scheurneussie schreef op 24 juli 2017 @ 14:47:
Probleem is het niet, meer iets van tijd en zin die ontbreek. En vaak twijfels bij de betrouwbaarheid van de bronnen van gebruikte programmatuur en software. Wat is er makkelijker om een "mooi" programma te maken om illegale zaken te kunnen downloaden en dan gelijk maar even de computer van de gebruiker te analyseren, surfgedrag, etc.

Teveel kans op misbruik, dus kost het me veel tijd om een zandbakomgeving op voldoende niveau te moeten maken en waarom? Omdat me nauwelijks gebruikte Rage een kaartupdate nodig heeft? Euuhhh, waarom moeten we illegale software/kaarten downloaden om een Rage te kunnen gebruiken?

Ik ga de Rage dan ook maar verkopen zonder kaartupdate.

Euhm die kaarten kun je ook gewoon legaal aanschaffen hoor! O-)
Honda Vtr Firestorm, Honda CBR Fireblade, Honda VTR sp1 CB650f

www.gps-expert.nl

Reg. datum:
19 jul. 2012
Wat is de link waar je die kan kopen legaal voor de Rage?
Scheurneussie wijzigde dit bericht op maandag 24 juli 2017 16:36 (77%)
Marco

Reg. datum:
24 jul. 2013
quote:
Scheurneussie schreef op 24 juli 2017 @ 16:34:
Wat is de link waar je die kan kopen legaal voor de Rage?

Wie is hier de gps expert? _O-

Je kunt toch gewoon de kaarten van gorider of becker enz enz enz kopen. Deze systemen werken met het zelfde kaart materiaal als de Rage.

https://www.goridergps.com/map-updates/
Overigens is gorider vaak wel iets verlaat met nieuwe kaarten!

Ik denk ook dat gorider hiermee gaat stoppen aangezien ze zich gaan richten op Android toestellen aangezien dat de toekomst is.
Williej wijzigde dit bericht op maandag 24 juli 2017 17:50 (49%)

www.gps-expert.nl

Reg. datum:
19 jul. 2012
:) Kaarten voor een app of ander apparaat gps merk apparaat kopen is legaal, echter, kopieer je die daarna naar een Rage (wat geen GoRider is, maar er wel op lijkt), dan is dat niet legaal meer.

Net geprobeerd om die legale update te downloaden, maar je moet een password hebben en geen mogelijkheid om die te kopen. Moet ik vast eerst registreren, euhh, dit is een Rage... ;)
Marco

Reg. datum:
24 jul. 2013
quote:
Scheurneussie schreef op 24 juli 2017 @ 20:15:
:) Kaarten voor een app of ander apparaat gps merk apparaat kopen is legaal, echter, kopieer je die daarna naar een Rage (wat geen GoRider is, maar er wel op lijkt), dan is dat niet legaal meer.

Net geprobeerd om die legale update te downloaden, maar je moet een password hebben en geen mogelijkheid om die te kopen. Moet ik vast eerst registreren, euhh, dit is een Rage... ;)

Nee je koopt een licentie voor de betreffende kaart en krijgt de software aangeleverd in dit geval van gorider. Gorider doet hiervoor weer een betaling richting igo. En je dient altijd de kaart op je toestel te kopiŰren.

Zie het als een muziek cd of je die nou afspeelt in je dvd of in je cd speler. Het maakt niet uit aangezien jij betaald hebt om gebruik te mogen maken van de cd.

Rode Walvis

Reg. datum:
15 jan. 2015
laat het nou in licentie land niet zo zijn als in je CD of DVD speler..
je koopt geen licentie, je koopt gebruiksrecht.

voor audio en Video is vaak vastgelegd dat dat in huiselijke sferen afgespeeld mag worden, maar niet in cafe's e.d.

voor licenties is het vaak zo dat er een koppeling bestaat (zoals een OEM) tussen hard/software.

de kans is dus aanwezig dat als jij de kaart koopt voor merk X voor noem het maar even 30 euro. je deze niet mag gebruiken op apparaat Y.

weet niet of dat hier het geval is hoor maar software is helaas geen CD

Arnhem

Reg. datum:
30 jan. 2007
Goedemiddag, mn go rider extensa se loopt vast (met de motorcycle edition) en de reset-button achterop helpt niet; uitzetten en opnieuw aanzetten ook niet.
Zodra ik op navigeren druk en de motorcycle edition wordt gestart, dan loopt het balkje niet door.

Hebben jullie tips wat ik doen?

M.vr.gr.
zzr600 - zx7r- zx9r - ZX10r - FZ1-n

Reg. datum:
17 feb. 2014
ini file in je profile folder, geloof ik, is stuk/corrupt.
Heb dit vaak gehad en kopieerde dan van de backup weer de juiste. En dan ging het weer.
Later had deze file zelfs op mijn systeem staan zodat ik dit geintje ook ondeweg kon uithalen.

Arnhem

Reg. datum:
30 jan. 2007
quote:
Mr. M schreef op 13 augustus 2017 @ 16:39:
ini file in je profile folder, geloof ik, is stuk/corrupt.
Heb dit vaak gehad en kopieerde dan van de backup weer de juiste. En dan ging het weer.
Later had deze file zelfs op mijn systeem staan zodat ik dit geintje ook ondeweg kon uithalen.

Bedankt voor je reactie. Maar ik heb geen back-up gemaakt.
Ik gebruik de navigatie niet zo veel....
zzr600 - zx7r- zx9r - ZX10r - FZ1-n

Reg. datum:
17 feb. 2014
Hij zit ook in de download. Dus effe opnieuw de motor-editie downloaden.

Reg. datum:
11 jun. 2012
Hup, oma aan de kant!
Heb ondertussen de 2017 kaarten gevonden er er op gekwakt. Mochten er nog liefhebbers zijn, kan ik evt een pb sturen met een link.

Reg. datum:
06 aug. 2008
Hoi Davedtm,

ik ben ge´nteresseerd in de link. Wil je me een PB sturen?

Groet,

Theo

Reg. datum:
28 jul. 2015
Hallo,

Ik wil graag een route in mijn Igo primo motor editie zetten.
Ik heb een route van GPX omgezet naar KML en in mijn map route gezet maar op een of andere manier
zie de navigatie hem niet.
Verleden jaar heb ik voor het laatst een route gemaakt en toen lukte het wel.
Zou het kunnen dat het aan het programma ligt die het bestand omzet?
Mijn oude laptop is stuk en dat programma werkte perfect alleen weet ik de naam niet meer.

Welke KML converte gebruiken jullie?

Mvg,

Igor

Reg. datum:
13 apr. 2011
Hallo Igor,

Je kunt dit doen met het programma tyre of de gratis versie van My route app dus gpx laden in tyre of mra en dan opslaan als Kml bestand.
Bij een Kml bestand vind je het bestand terug in je navigatie onder de naam van je eerste en laatste routepunt.
Dus als je je eerste routepunt hernoemt naar bv Maastricht en je laatste routepunt naar bv 2017, dan vind je de route terug onder de naam. Maastricht 2017
De route moet in de map userdate/ content/ route.

Reg. datum:
09 jul. 2011
Long time no see, maar ik wou nog even vermelden dat de Rage i.c.m. met iGo Primo mij probleemloos half Australie heeft doorgeloodst. Nogmaals bedankt!

Reg. datum:
04 jan. 2017
Klopt het dat de download het niet meer doet???

zwarte V-mav met goude vlokken

Reg. datum:
05 jun. 2010
Hier werkt alles prima

2017 maps erop en gaan met die appel
Als je denkt dat je er bent.... dan ben je er nog lang niet!!! Pas op die verdraaide overstekende gieters

Reg. datum:
17 feb. 2014
Daar gaat het niet om: gaat over de website waar de software gedownload kan worden.
Die is plat inderdaad. Wellicht einde verhaal? Hozzira is nooit meer on-line geweest.
Hoop dat alles goed met hem gaat.

Reg. datum:
29 sep. 2013
magnet:?xt=urn:btih:688bc53175acfc533cea44d16d4b7903101e4493&dn=Europe_HERE_2017.Q2

Reg. datum:
17 feb. 2014
Volgens mij gaat het echt om de IGO MotorEditie software en niet om de kaarten

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.