Triumph Speed Triple topic deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat je dat vraagt vanwege mijn avatar.
Maar dat is niet mijn speed.
Deze winter ben ik allemaal mooie spulletjes aan het verzamelen om straks te monteren.
Achterlicht van motodynamic, bar-ends etc, en korte kentekenplaathouder.
Uitlaat wordt waarschijnlijk een sc-project dual high mount, omdat ik de 2 pijpen onder de zadel wel mooi vindt.


Niet te lang wachten, de winter is vaak sneller om dan je denkt!
 
tripleklus kent het professionele kouwkleumen...:

1977, militaire dienst, gelegerd in noord Duitsland, 's middags met fris weer van huis die richting op, in de buurt van Bremen gestopt om te tanken, flikker ik om omdat ik geen gevoel meer in mijn benen had, bleek het twintig graden te vriezen
... :/ ...

...eh..., minus 20 is ook wel HEEL ERRUG koud !...
...dat moet je toch haast onderweg wel gemerkt hebben, dat het 'wat 'kouder werd zeg maar...
 
Slecht weer bestaat niet, alleen maar slechte kleding toch? ;)

-20 is wel echt fokkin koud hoor. Dan ook nog de rijwind erbij brrrrr -O- Met zulke temperaturen ga ik lekker in m'n verwarmde auto zitten hoor :P

Heb wel vaker nog kouder meegemaakt overigens, maar dat was dan met een snowboard onder m'n poten op een berg in de Alpen. Dan ben je er ook wat beter op gekleed :)
 
Laatst bewerkt:
Slecht weer bestaat niet, alleen maar slechte kleding toch? ;)

-20 is wel echt fokkin koud hoor. Dan ook nog de rijwind erbij brrrrr -O- Met zulke temperaturen ga ik lekker in m'n verwarmde auto zitten hoor :P

Heb wel vaker nog kouder meegemaakt overigens, maar dat was dan met een snowboard onder m'n poten op een berg in de Alpen. Dan ben je er ook wat beter op gekleed :)


De kleding van tegenwoordig was er toen nog niet, een auto had ik niet en ook geen autorijbewijs
 
Ik vond het gister toch ook best koud.
Had m'n lange onderbroek onder m'n pak aangetrokken en m'n jas over m'n pak en een col, maar echt veel plezier beleef ik er toch niet aan. Bij het inhalen flink wat wielspin over de witte strepen, nee, geef mij maar de zomer ..
Maar moest even m'n nieuwe gipro inrijden.

full



Helaas het laatste ritje van dit jaar, vanaf morgen 3 maanden winterstop.
 
Toen was ik nog jong, tegenwoordig kan ik wat minder goed tegen de kou


Ik ook, net weer gemerkt. Kom van de crossbaan gereden ff langs en bekende. Rol ik daar te laat weg, moet ik in het duister en de regen naar huis met mijn waxine voorlampje (net aan storm bestendig)

Koud en nat man en zag geen flikker. Duister duurde niet zo lang of het was donker, in combinatie met regen en getinte lens, joepie :X

Misere B|
 
Laatst bewerkt:
:W :W

gisteren de motor in het vet gezet.. Ook een lekker ritje gemaakt binnendoor naar Amsterdam :] Voorlopig kar ik nog ff door. Tenzij het echt glad wordt. :)
 
Ik heb ooit met mijn eerste 3 Honda VFR 750 F het gehele jaar door gereden. De laatste 100.000 km in 2,5 jaar en de -17 nog aangetikt. 50 km was echt de pijngrens. Zonder handvat verwarming !!!!! KOUD!!!!
Daarna zat de remmerij voor vast door de pekel en toen maar een autootje gekocht voor de winter. Nooit meer! Vooral met regen zeer bar. Was je all weatherpak net niet droog , mocht je dat klamme ding weer aantrekken :r
 
Ik vond het gister toch ook best koud.
Had m'n lange onderbroek onder m'n pak aangetrokken en m'n jas over m'n pak en een col, maar echt veel plezier beleef ik er toch niet aan. Bij het inhalen flink wat wielspin over de witte strepen, nee, geef mij maar de zomer ..
Maar moest even m'n nieuwe gipro inrijden.

[afbeelding]


Helaas het laatste ritje van dit jaar, vanaf morgen 3 maanden winterstop.

Is een gipro plug and play?
 
:W bikkel? Liever niet. Is volgens mij iemand met maar een bal :P

Ik ben uiteraard voorzien van handvat verwarming en volledig goretex pak, laarzen en handschoenen. Dus echt hardcore kan ik het niet noemen. .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan