Motor-Forum

Select Forum

Jack Miller

Reg. datum:
21 jul. 2008
quote:

Omdat hij een AustraliŰr is?
Honda Dax 125 '08 Honda CB550F '76 Honda Hawk 650GT '91 Honda VTR 1000 F '01 Honda CBF500 '06

STOP! Turn around..

Reg. datum:
15 jul. 2002
quote:

Ik ken 'em niet..
My Lifestyle determines my Deathstyle..

STOP! Turn around..

Reg. datum:
15 jul. 2002
quote:
Worldbeater schreef op 21 augustus 2014 @ 22:23:
Ik kijk er naar uit, het wordt interessant om te zien van Moto3 naar MotoGP. :}
Super hoor dit vertrouwen van de teambaas en de sponsorcentjes.

[afbeelding]
Leuk piccie 2013.

Ik heb er alle vertrouwen in. Hij zal nog geen races winnen maar zal best voor leuke verrassingen kunnen zorgen. Zal een aanwinst blijken.
My Lifestyle determines my Deathstyle..

Reg. datum:
29 feb. 2004
Niemand iets te melden over die (domme)actie van Miller en Rins (of marquez). Om zo vroeg in de race zo' n risico te nemen?

Ik kan er met de pet niet bij dat ze zulke domme acties zo vroeg in de race riskeren.

Ik dacht het 2 races geleden al toen min of meer bekend werd dat hij naar de MotoGP zou gaan: Die Miller wordt geen kampioen.
Ik denk toch echt dat Rins kampioen gaat worden.
RVFjarno wijzigde dit bericht op zondag 28 september 2014 21:02 (12%)
Raceradiators for trackbikes for sale! https://www.facebook.com/Raceandtrackbikeradiators

50th Anniversary VFR-800fi

Reg. datum:
20 feb. 2009
Alex Marquez bedoel je zeker.....

Reg. datum:
02 apr. 2007
Al mijn commentaar erover al gedaan in het Motorland vergadertopic. :P

Ik vond het ook niet bijster verstandig van Miller, hoewel ik wel begrijp dat hij het probeert. Als het gelukt was zou je dat dapper hebben genoemd; een ongeluk als dit is de reden dat we het normaal dapper noemen...

Reg. datum:
29 feb. 2004
quote:
Baasm schreef op 28 september 2014 @ 21:16:
Alex Marquez bedoel je zeker.....

Nee ik denk dat Rins kampioen wordt.
Raceradiators for trackbikes for sale! https://www.facebook.com/Raceandtrackbikeradiators

MT09

Reg. datum:
11 mrt. 2007
:N
munkey wijzigde dit bericht op donderdag 02 oktober 2014 19:45 (255%)
YZF125''78'' 79''80''81''82''83. RM125. Fzr 600. R1. Fz1.MT09

Reg. datum:
21 jul. 2008
. image.jpg
Honda Dax 125 '08 Honda CB550F '76 Honda Hawk 650GT '91 Honda VTR 1000 F '01 Honda CBF500 '06

MT09

Reg. datum:
11 mrt. 2007
quote:

Mooi filmpje...krijg de link hier niet op :/ ...leuke gast :}

Reg. datum:
29 feb. 2004
Miller is toch wel een misselijk ventje....
Eerst in de kwalificatie druk gebaren en ge´riteerd niet normaal met de rijders om hem heen die een sleepje zoeken en in de race rijdt hij Kent en Binder eraf.

Weet iemand of hij daar nog strafpunten voor heeft gekregen?
Die gast gaat het volgend jaar heel moeilijk krijgen met dit gedrag.

FZ750

Reg. datum:
11 sep. 2010
quote:
RVFjarno schreef op 19 oktober 2014 @ 20:15:
Eerst in de kwalificatie druk gebaren en ge´riteerd niet normaal met de rijders om hem heen die een sleepje zoeken en in de race rijdt hij Kent en Binder eraf.

Misselijk ventje :? ...misschien heb je gelijk.
Laat hem maar komen richting de Motogp,zijn gedrag/irritatie op de baan zal zeker moeten veranderen.
Kent en Binder er af rijden, :N viel wel mee.....klein tikkie 8-)
Rossi had zijn vader kunnen zijn :+,daar luistert hij wel naar ;) .

Maar winnen in eigen land op die wijze is van zeer grote klasse :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} .
www.motorsportlifestyle.nl # www.race-academy.nl

Reg. datum:
06 aug. 2009
Geweldige race van Miller, ik zag geen enkele manier hoe hij deze race zou kunnen winnen zelfs in de slipsteam van de Honda kwam hij er amper voorbij terwijl andersom vlogen ze hem aan alle kanten voorbij.

FZ750

Reg. datum:
11 sep. 2010
quote:
zippey schreef op 19 oktober 2014 @ 20:51:
Geweldige race van Miller, ik zag geen enkele manier hoe hij deze race zou kunnen winnen zelfs in de slipsteam van de Honda kwam hij er amper voorbij terwijl andersom vlogen ze hem aan alle kanten voorbij.

Als Marquez kampioen word prima maar Miller heeft bij mij een streepje voor.

2 broertjes die in het zelfde jaar wereldkampioen worden,toch wel heel bijzonder.
www.motorsportlifestyle.nl # www.race-academy.nl

Reg. datum:
06 aug. 2009
Die actie op Kent was wel op het randje, ook al raakt hij kent niet, maar moest wel volledig uitwijken waardoor hij crashte en binder meenam, zal me niks verbazen als hij hier nog een strafpunt voor krijgt, maar het zal wel bij een racing incident blijven.

MT09

Reg. datum:
11 mrt. 2007
Leuke gast...maar geen wonder dat hij geÚrgerd is :(
Hij rijd de pits door, met wel 10 man achter hem aan _O-
rijden ze een snelle ronde, komen ze een grote groep langzame wachters tegen
...Snel rijden en dan de pits in....zou verplicht moeten zijn..
Hoop wel dat hij het nog gaat halen..het WK..maar het zal moeilijk worden |(

ZX10R SBK

Reg. datum:
09 jun. 2006
quote:
RVFjarno schreef op 19 oktober 2014 @ 20:15:

stupid.bmp

echt een griezeltje, z'n team was zeker niet blij met zijn irritante rare gebaren in de training
Relentless wijzigde dit bericht op maandag 20 oktober 2014 19:29 (8%)
#60 #64

Reg. datum:
30 sep. 2005
quote:
munkey schreef op 20 oktober 2014 @ 18:56:
Leuke gast...maar geen wonder dat hij geÚrgerd is :(
Hij rijd de pits door, met wel 10 man achter hem aan _O-
rijden ze een snelle ronde, komen ze een grote groep langzame wachters tegen
...Snel rijden en dan de pits in....zou verplicht moeten zijn..
Hoop wel dat hij het nog gaat halen..het WK..maar het zal moeilijk worden |(

Ik snap ook niet waarom ze in de Moto2 en Moto3 niet gewoon hetzelfde formaat aanhouden als in de MotoGP: maak een A en een B groep, beperk het aantal coureurs tot maximaal 17 in een groep en deel strafpunten uit voor dit soort gedrag.

Of maak een Superpole formaat zoals vroeger in de WSBK's, stuur de coureurs de baan op met 45 seconden interval of zo, dan komt het echt aan op die ene snelle ronde zonder slipstreamen.

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
[J]ori[S] schreef op 20 oktober 2014 @ 19:27:

[...]

Ik snap ook niet waarom ze in de Moto2 en Moto3 niet gewoon hetzelfde formaat aanhouden als in de MotoGP: maak een A en een B groep, beperk het aantal coureurs tot maximaal 17 in een groep en deel strafpunten uit voor dit soort gedrag.

Of maak een Superpole formaat zoals vroeger in de WSBK's, stuur de coureurs de baan op met 45 seconden interval of zo, dan komt het echt aan op die ene snelle ronde zonder slipstreamen.

Mooiste systeem ....god god wat genoot ik daar altijd van , en zocht altijd een plekje tussen de fanatieke engelsen :Y _O- *O* *O* *O* *O*

Reg. datum:
30 sep. 2005
quote:
gerrit1957 schreef op 20 oktober 2014 @ 19:31:

[...]

Mooiste systeem ....god god wat genoot ik daar altijd van , en zocht altijd een plekje tussen de fanatieke engelsen :Y _O- *O* *O* *O* *O*

Mee eens, ik heb nog steeds enkele superpole's op mijn harde schijven staan om terug te kunnen kijken. Prachtig kwalificatiesysteem. De langzaamste coureurs eerst en de snelste mannen het laatst voor optimale spanningsopbouw, en daarnaast komt elke coureur voor een volle ronde maximaal in beeld dus ook goed voor de sponsoren. Dat systeem mis ik echt. :Y

Reg. datum:
02 apr. 2007
quote:
[J]ori[S] schreef op 20 oktober 2014 @ 19:27:

[...]

Je kunt wel wat nadelen verzinnen bij het aanpassen van de QP. In de MotoGP heb je nog een FP4. Door de systemen die je voorstelt heb je ˇf meer tijd nodig om alle sessies te laten verlopen, ˇf minder trainingstijd voor de teams. Met name Superpole geeft je in feite niet meer een uurtje om te kwalificeren, maar twee minuutjes zonder verdere rijtijd. Toch? :X

De paddock splitsen heeft waarschijnlijk niet het gewenste effect want dat houdt het slipstreamen niet tegen, en strafpunten zijn ook heeeeeel moeilijk te verantwoorden / consequent uit te delen in situaties die je als precies gelijk kunt bestempelen.

Ik zou zelf Superpole niet erg vinden, zou wel tof zijn!

Reg. datum:
30 sep. 2005
quote:
twonha schreef op 20 oktober 2014 @ 20:22:

[...]

Je kunt wel wat nadelen verzinnen bij het aanpassen van de QP. In de MotoGP heb je nog een FP4. Door de systemen die je voorstelt heb je ˇf meer tijd nodig om alle sessies te laten verlopen, ˇf minder trainingstijd voor de teams. Met name Superpole geeft je in feite niet meer een uurtje om te kwalificeren, maar twee minuutjes zonder verdere rijtijd. Toch? :X

Dan plakken we er toch gewoon een extra dag of alleen een namiddag aan vast? ;) Beginnen we met de persconferentie op donderdagochtend en dan 's middags de eerste sessie trainingen, zaterdagochtend de laatste sessie trainingen en vanaf zaterdagmiddag is het de superpole. Kom je een stuk dichter bij het "speedweek" idee van vroeger dan wat de organisatoren nu allemaal proberen met ballonvaarten en dat soort onzin.

quote:
De paddock splitsen heeft waarschijnlijk niet het gewenste effect want dat houdt het slipstreamen niet tegen, en strafpunten zijn ook heeeeeel moeilijk te verantwoorden / consequent uit te delen in situaties die je als precies gelijk kunt bestempelen.

Ik zou zelf Superpole niet erg vinden, zou wel tof zijn!

Precies, daarom ook lekker naar een superpole systeem. Mooiste wat er is, vind ik. :P

Reg. datum:
05 sep. 2010
quote:
zippey schreef op 19 oktober 2014 @ 20:55:
Die actie op Kent was wel op het randje, ook al raakt hij kent niet, maar moest wel volledig uitwijken waardoor hij crashte en binder meenam, zal me niks verbazen als hij hier nog een strafpunt voor krijgt, maar het zal wel bij een racing incident blijven.

Is er eigenlijk al wat bekend over strafpunten of niet? Vind dat Vazquez er ook wel eentje verdient voor die actie op Fenati, dat was een stuk erger dan Miller's move...

Reg. datum:
29 feb. 2004
Wat een eikel die Miller. Om zo dom te reageren naan Marquez en Rins. Te zielig om in de uitloop ronden Rins een had te geven....
Slechte verliezer.
Een van de mooiste races dit jaar.
Schitterend!!!

Suzuki Bandit 600

Reg. datum:
02 jun. 2012
quote:
RVFjarno schreef op 09 november 2014 @ 11:50:
Wat een eikel die Miller. Om zo dom te reageren naan Marquez en Rins. Te zielig om in de uitloop ronden Rins een had te geven....
Slechte verliezer.
Een van de mooiste races dit jaar.
Schitterend!!!

Adrenaline en emotie's...

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.