Kle 500 naar supermoto

Z1m0wns

Die hard MF'er
22 aug 2013
579
0
ALKMAAR
Haai, ik zit met een vraag,

Ik wil de look van mijn Kawasaki KLE 500 1992 een beetje aanpassen ( meer richting de supermoto kant)

Nou heb ik dus een koplamp gezien bij Roukema, dat is de Aura Universele koplamp.
Ik vroeg me dus af of er iemand is die deze koplamp zelf heeft, of iemand weet wat de afmetingen achter de kap zijn. dit omdat ik graag mijn oude dashboard wil houden ivm de tellerstand e.d.

andere suggesties zijn welkom!
Ik hoor het wel en alvast bedankt!
 
deze?

223-052.jpg
 
dat vermoeden had ik al ja.. daarom wilde ik ook weten hoeveel ruimte er bij die koplamp zit. het gaat puur om de controle lampjes en de km teller die ik wil behouden. de toerenteller zou mooi zijn maar hoeft niet. toch maar eens gaan kijken welk formaat dat ding nou echt is. bedankt voor je reactie!
 
Ben vandaag even aan het kloten gegaan, en heb een super oplossing gevonden! krijg alleen het spatbord niet los, die zit muurvast en ik kom er niet goed bij met een steek ringsleutel ( meer heb ik niet)
heeft iemand ook enig idee hoe je foto's kan uploaden? :? want ik kom er niet uit via de how to. zou graag het resultaat willen laten zien uiteraard! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Uploaden op Motorforum gaat niet maar gebruik hiervoor een fotodienst zoals bijvoorbeeld Photobucket. Upload daar je foto en copy/past de URL die ze netjes voor je aanmaken.
 
Of een ander spatbord? Die koplamp staat niet verkeerd, mijns inziens. Maar dat spatbordje is wat klein. Maar smaken verschillen. ;)

Edit:

Ook vind ik die 'vorkbeschermers' niet mooi. En blijft daar geen vocht achter hangen? Dan roesten ze juist tien keer zo erg, exact het tegenovergestelde van wat je wil.
 
Laatst bewerkt:
Of een ander spatbord? Die koplamp staat niet verkeerd, mijns inziens. Maar dat spatbordje is wat klein. Maar smaken verschillen. ;)

Edit:

Ook vind ik die 'vorkbeschermers' niet mooi. En blijft daar geen vocht achter hangen? Dan roesten ze juist tien keer zo erg, exact het tegenovergestelde van wat je wil.

ben ook aan het kijken voor een ander spatbordje maar wil eerst kijken hoe dit staat met een andere koplamp, vind de koplamp iets te groot voor de subtiele supermoto look :)

en de originele vorkbeschermers zitten er nog onder, het is puur voor het zicht tot ik echte vorkbeschermers heb gevonden.
ben dus op zoek naar echte zwarte hoezen en zadel. maar heb sinds kort pas weer tijd om er echt iets mee te doen dus staat nog op het lijstje! :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan