Trapfietsontvetter en -kettingsmeer gebruiken?

Lyre

Rookie
17 jun 2013
7
0
Goeiemiddag,

bij de ANWB-winkel kwam ik vandaag milieuvriendelijke kettingsmeer en ontvetter tegen voor de fiets. (Milieuvriendelijk want vrij van aardolie, er zitten naar zeggen alleen andere plantaardige producten in.)
Heeft iemand ervaring met het gebruik van producten voor de trapfiets op de motorfiets? Kan het kwaad?

Ik heb het niet gekocht, dus kan niks zeggen over bijvoorbeeld dikte van de smeerolie.
 
Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben inderdaad bang voor de kleefkracht en hittebestendigheid van de smeer. Ik denk dat ik de ontvetter wel eens ga uitproberen, maar de lube laat ik nog even staan.
 
Goeiemiddag,

bij de ANWB-winkel kwam ik vandaag milieuvriendelijke kettingsmeer en ontvetter tegen voor de fiets. (Milieuvriendelijk want vrij van aardolie, er zitten naar zeggen alleen andere plantaardige producten in.)
Heeft iemand ervaring met het gebruik van producten voor de trapfiets op de motorfiets? Kan het kwaad?
Olie is ook plantaardig _O-


Je gaat me toch niet vertellen dat je zomaar voor je lol motorrijdt en allemaal benzine nodeloos verstookt zeker? Wat voor red-het-milieu figuur ben jij nou -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan