GS500 ritje zondag 21 september 2014

gespierde spijker

MF veteraan
23 jul 2011
7.242
18
Wie wat waar?

Zondag 21 september.

Verzamelpunt. Oosthuyselaan 79, 3971 PE  DRIEBERGEN-RIJSENBURG, Tel: 0343-513338
Café De Krim

175km omgeving Veluwe.

Meer info : http://www.motorroutes.net/routes/rondje-veluwe.html



Meld je hier aan! !

1. Gespierde spijker (Duin en bollenstreek)
2. Deniz 1990 (Zutphen )
3. Prut_Potje (Stadskanaal)
4. Sav (Zwijndrecht Zuid Holland)
5. Sjoerdiej ( Duin & Bollenstreek )
6. Naomi (Driel)
7. diekooi
8. Myo (onder voorbehoud + eventueel collega)
9. Benj93 (Nijmegen)
10. Eip
 
Laatst bewerkt:
Ik meld me ook aan ! ( mits het echt zeikt en zeikt vd regen :( )

Sjoerdiej ( Duin & Bollenstreek )

Wellicht voor mensen die ook uit onze omgeving komen kunnen we afspreken bij transferium leiden thv de A44.

Grtz Sjoerdiej
 
Zet mij er ook maar bij.

Wie, wordt aan gewerkt,
Waar... staat in de openingspost
Maar hoe laat? Een uurtje of 12 verzamelen?


Als we de rit van ruim 4 uur er nog bij willen doen dan wordt dat wel wat aan de late kant vrees ik.

Laten we zeggen vanaf 10 uur verzamelen en uiterlijk 11 uur vertrekken?

Ik heb nog steeds geen navigatie waar ik de rit op kan downloaden.
Heeft iemand een garmin toevallig?
In de link kun je de rit downloaden.

Effe restaurantje uitzoeken voor een lunch/pauze.

Suggesties zijn altijd welkom natuurlijk ;)
 
Hey jongens , een vraag mijn broer heeft een kroegje in Arnhem zitten, ik dacht we komen daar praktisch langs zullen we daar een tussenstop plannen dan valt er ook nog wel iets met de prijs te regelen van drinken en bittergarnituur.

Ik hoor het wel
 
Hey jongens , een vraag mijn broer heeft een kroegje in Arnhem zitten, ik dacht we komen daar praktisch langs zullen we daar een tussenstop plannen dan valt er ook nog wel iets met de prijs te regelen van drinken en bittergarnituur.

Ik hoor het wel

10:00 uur verzamelen, prima.
Cafe (terrasje) onderweg, goed idee.

Ik heb het programma Tyre, daarmee kan ik vrijwel iedere route aanpassen en/of converteren. Ook heb ik een oude tomtom maar die is niet waterdicht en eigenlijk ook niet geschikt om toertochtjes mee te maken. - Bovendien zijn zijn kaarten meer dan tien jaar oud...


P.s. De minimale versie van Tyre is een gratis programma. Als je graag toertochtjes maakt is het een aanrader, je kan ook met google earth of google maps routes maken of aanpassen.
 
Hey jongens , een vraag mijn broer heeft een kroegje in Arnhem zitten, ik dacht we komen daar praktisch langs zullen we daar een tussenstop plannen dan valt er ook nog wel iets met de prijs te regelen van drinken en bittergarnituur.

Ik hoor het wel


Top idee! !!! :)
 
Adres : nieuwe plein 10 6811 KR Arnhem ik zal nog even vragen hoe het met parkeer ruimte zit.

En er is bij mijn broer geen eten in de kroeg op borrelhapjes na (iets met wetten en regeltjes) Wel zitten er meerdere eetgelegenheden daar.
 
Ik rij trouwens via Arnhem sochtends daar kan eventueel een verzamelplek worden gemaakt als het moet ( is wel lastig op velperbroek ) maar dan moeten de mensen iets arnhem in rijden en dan bij benzinepomp omdraaien
 
Heb dat weekend n jubileumfeest van mijn vereniging die 30 jaar bestaat. Dus meld mij af ;)

PS ga wel op de motor er heen (Texel) :]
 
Hallo iedereeeen!!!!
Ik heb een aantal vraagjes O-)

ik heb sinds 2 maanden een GS500E, ben nog niet zo heel lang lid van dit forum, maar het lijkt me super leuk om via deze manier mensen te leren kennen en evt mee te kunnen rijden!

Maar zoals misschien meerdere al hebben gelezen, heb maandag pas mijn rijbewijs opgehaald, en dus ook nog geen ervare rijdster...
Is het tempo een beetje bij te houden, of zeggen jullie van je kunt beter zelf eerst wat rond gaan crossen?
Kom zelf uit Driel, dus nog geen 10km bij anrhem vandaan!

Mijn eige navigatie/oriëntatie is echt 0,0% _O-
Dus als het aan mij ligt komen we er niet _O-
maar zoals ik al begreep waren er mensen die evt in arnhem bij vpbroek wilde verzamelen!

Zo ut het wel erg leuk vinden, maar als het me afgeraden wordt hoor ik dat ook graag!
Want heb weinig zin halverwege om te moeten draaien :N

Wacht met smart jullie reacties af! :W
 
Nou mooi!
Dan schrijf mijn naam maar bij de lijst!
Lijkt me erg gezellig en leuk!!
En ben ofcours erg benieuwd na de andere gsjes!

Verdere info volgt ook via hier? Of hoe gaan dat soort dingen O-)
 
hey naomi,

het tempo is prima bij te houden hoor de vorige keer lag het tempo mij en wat andere te laag maar was het bere gezellig. kwestie van rekening houden met elkaar
 
Thanks!
Denniz 1990, ik heb je een prive berichtje gestuurd.
want ik begreep dat jij evt wou verzamelen bij het tankstation vpbroek?
Hoor graag van je!

En tot de 21e!!
:W
 
hey naomi,

het tempo is prima bij te houden hoor de vorige keer lag het tempo mij en wat andere te laag maar was het bere gezellig. kwestie van rekening houden met elkaar
alles kan geregeld worden }) maar de vorige keer hadden we een redelijk grote groep. maar wel samen op het eindpunt gekomen :Y
 
rijd er trouwens iemand mee die in staat is om te bellen onder het rijden? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan