Spy alarm 5000m op een suzuki gsx r 600 k1

Jokko

Rookie
31 aug 2014
1
0
S-Gravenzande
Hallo iedereen

Ik heb een probleem ik heb alles aan gesloten aan mijn motor maar als het alarm der opzit kan ik me motor nogsteeds startten dat hoort volgens mij niet

Het alarm gaat wel af
Kan iemand mij uitleggen wat ik fout heb gedaan
 
Wanneer je het alarm aansluit moet je de + en - van het alarm op de accu zetten met een zekering.
Daarna moet je de start onderbreker aansluiten.
Dit kan je doen door de bobines via deze 2 draden te laten lopen.
Je kan hetzelfde effect krijgen door het start relay via het alarm te schakelen.

Natuurlijk kan het op veel manieren maar het aansluiten is altijd een ander verhaal.
Je kan vaak de bedrading onder de zekering houder doorknippen en dan met goeie connectors aan het alarm vastmaken.

Enig tip die ik je wel moet geven is dat je goede connectors gebruikt en deze met een beetje vasaline inspuit.
Zorg dat je de standaard bedrading ook weer op elkaar kan aansluiten.
Dus een man en vrouw connector op de doorgeknipte draden die lang genoeg zijn om in elkaar te kunnen.
+ puntje is dan dat wanneer het alarm echt bonje heeft het een kwestie is van de zekering eruit en 2 connectors op elkaar zetten.
Kan je ten alle tijden rijden wanneer je alarm kapot gaat.

En voor de mensen die denken dat dieven het dan makkelijker krijgen, Het alarm gaat eerst af.
En meer moet je niet verwachten van een alarm.
 
Je moet even weten hoe je het alarm moet gebruiken, anders trekt hij idd je alarm leeg.
Gewoon uit zetten zonder de startonderbreek functie, gaat hij automatisch weer op slot.
Een bepaalde combi van toetsen gaat hij ook echt uit, ipv dat hij of op slaapstand blijft en aardig wat stroom verbruikt, of automatisch weer aan gaat. ALs je dit eenmaal kent is het een erg fijn alarm, en niks aan de hand.
(ongv. 3 keer middelste knopje aan de zijkant, dan gaat hij piepen, en zie je rook uit het uitlaatje enzo, daarna 2/3 keer op de bovenste aan de zijkant, tot hij 2 keer achter elkaar piept. daarna gaat het alarm 3 keer piepen, en je pager gaat even af. zo is hij ook echttt uit en verbruikt hij bijna niks.
 
Nog een kleine tip gezien het een alarm met remote start functie kan zijn.

DOE HET NIET!
Ik heb het geprobeerd en stond ineens met een motor die aan het doorstarten was maar niet wilde aanslaan.
Contact uitzetten of zelfs sleutel eruit halen? bleef starten.
Zekering eruit? Bleef nogsteeds gaan...

Ik heb toen de + van de accu eraf moeten halen om die motor te stoppen.
Bespaar het jezelf en begin er lekker niet aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan