motor start niet XJ600 Diversion

yohannes

MF'er
4 mrt 2012
86
0
Kaatsheuvel
Goeden avond

ik heb vandaag twee keer het volgende gehad, ik wilde mijn Yamaha diversion starten.
dit lukt niet hij deed niks rood lampje ging branden het was net of je wou starten met steub uitgeklapt.
Als ik hem even in de versnelling zette en licht vooruit duwde starte hij gelijk.
wat kan dat wezen??

Ik hoorde hem el bij de accu klikken.

bedankt hans
 
misschien start hij niet omdat de tandwielen net iets op elkaar zitten , als je iets duwt kan de startmotor weer ronddraaien.
dr zit meestal wel iets van een veertje of dingetje wat dat tegengaat maar dat is misschien versleten door ouderdom.

of je moet je kickstarter een keer smeren, want anders krijg je so wies o last van je steub, gegarandeert.
full22602483.jpg
 
bedankt allermaal

Ik heb de lader aangesloten, hij doet erg raar

Eerst bleef hij op rood staan

nadat ik de stekker in en uit heb gedaan
blijf het gele lampje knipperen . hij blijft niet branden.

groetjes Hans
 
ik heb hem de hele nacht aan de lader gezet en hij gaf vol aan, maar starte weer niet Hij starte wel nadat ik hem in de versnelling een lichte duw gaf.
Kan wezen dat de accu niet helemaal oplaad maar ik vrees dat he took wat anders kan wezen.
Ik ga morgen even Naar Caramba in Tilburg kijken wat er aan de hand is
iemand nog een iedee???
 
ik heb hem de hele nacht aan de lader gezet en hij gaf vol aan, maar starte weer niet Hij starte wel nadat ik hem in de versnelling een lichte duw gaf.
Kan wezen dat de accu niet helemaal oplaad maar ik vrees dat he took wat anders kan wezen.
Ik ga morgen even Naar Caramba in Tilburg kijken wat er aan de hand is
iemand nog een iedee???
Als een accu dood is kun je laden wat je wilt maar dan krijg hij nooit de startmotor rond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan