2014 cbr 600RR, 900RR en 1000RR najaarsmeeting

tetsu

Die hard MF'er
4 jul 2008
690
5
Haarlemmermeer
A
images.jpg

11av1nb.jpg

cbr900rr_1992.jpg


Beste allen,

Het is weer tijd om de najaarsmeeting te organiseren voor de CBR600RR, CBR900RR en CBR1000RR.

Datum van de meeting is geworden: ZONDAG 5 OKTOBER. (tenzij iedereen het op 28 sept wil hebben :)
Locatie: Schoonhoven (bij de veerpont).
Tijdstip: 13:00 uur.

Voor wie wil samenrijden vanuit Regio Amsterdam:

Vertrek om 12:00 vanaf de parkeerplaats voor de Mac in Amsterdam Zuidoost. ( naast de a9 bij de Ikea)


Aanwezig:

Tetsu
Jim
Onewheel
Digger
cbr-radical
Tycoon
HJM600RR
Mario
Brander
Nosmoking
maxvanninhuys

 
Laatst bewerkt:
Ben ik nog (net) op vakantie :/

Nou ja, het algemeen belang gaat voor zullen we maar zeggen ;) Moet ik maar op een normaal moment op vakantie gaan.
 
Ik hoop niet op een 28e want gaat het me niet lukken , dus hoop dat het begin oktober wordt :Y
 
kan alle dagen , maar was op een zaterdag geen optie ? kunnen we ook naar Molenaar toe :P :9
 
kan alle dagen , maar was op een zaterdag geen optie ? kunnen we ook naar Molenaar toe :P :9
:^
Vooralsnog kan ik alle dagen, maar het zou weleens zo kunnen zijn dat het laatste weekend van september niet tot de mogelijkheden behoort.
Nu kan ik elke dag nog dus echt een voorkeur heb ik niet 8-)
 
:^
Vooralsnog kan ik alle dagen, maar het zou weleens zo kunnen zijn dat het laatste weekend van september niet tot de mogelijkheden behoort.
Nu kan ik elke dag nog dus echt een voorkeur heb ik niet 8-)

Nog een reden om niet laatste weekend van september te doen :P en wat Mario zei is ook een idee en is er meteen een ritje *D
 
Mijn eerste keer moet nog komen bij deze meeting want wil zeker een keer komen kijken :Y , maar kan er weer niet :N bij zijn als het 28 september gehouden word, want op die dag heb ik namelijk al een meeting met andere 1000RR vrienden, namelijk een clubrit :] met de firebladeclub door Duitsland. *O*



www.firebladeclub.nl 8-)
 
7 om 2 stemmen toch ?
Dat zijn toch voornamelijk voorkeurstemmen? Ivm weer...

De meesten hebben aangegeven de meeste weekenden wel te kunnen, dus wordt er toch gezocht naar een weekend waarbij de meesten kunnen EN uiteraard het zonnetje zich ook laat zien, of laten wen zeggen, de regen wegblijft 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan