kenteken plaat houder met knipperlichten ?

Tke

Rookie
15 apr 2014
6
0
Hallo

ik had de vraag om dat mijn knipperlichten niet te zien zijn als andere achter mij rijden of iemand ooit gehoord heeft van een kentekenplaathouder met knipperlichten

of mischien heeft iemand hier tips voor zat mischien zelf tedenken om onderin de houder 2 led stripz van stingerz te maken maar weet niet of dit gaat werken.

iemand ervaring mee ?
 
De grote vraag is; waarom zijn je huidige knippers niet zichtbaar ??

En kentekenplaathouders met bevestigingspunten voor RAW
zijn bij iedere motorzaak/webshop te koop.
 
ik heb een honda sp-1 met een ermax undertail met ovale led knipperlichten ik dacht dat deze wel redelijk zichtbaar waren maar vrienden van mijn zeggen dat het gewoon echt niet zichtbaar is als ze achter mij rijden.
omdat ik dus 2 dubbele uitlaten heb kan ik niet zomaar kentekenplaat houders vinden waar knipperlichten dan niet tegen mijn dempers aan komen
 
Wat is er mis met een stripje, of buisje achter je kentekenplaat?

Yup. Simpele en goedkope oplossing. Je kunt bijna élke soort knippers gebruiken. :Y

Ik zat toen ook met het probleem dat m'n zadeltassen de knipperlichten afdekten en verbogen. Stripje geschikt aluminium achter de kentekenplaat geschroefd, aan beide einden omgebogen. Gaatjes er in en de knippers konden er zo op geschroefd worden. Voor het mooi heb ik de strip zwart geverfd. Je zag alleen de knippers naast de plaat uitsteken.
 
ik heb een honda sp-1 met een ermax undertail met ovale led knipperlichten ik dacht dat deze wel redelijk zichtbaar waren maar vrienden van mijn zeggen dat het gewoon echt niet zichtbaar is als ze achter mij rijden.
omdat ik dus 2 dubbele uitlaten heb kan ik niet zomaar kentekenplaat houders vinden waar knipperlichten dan niet tegen mijn dempers aan komen

Fotootje?
Dat denkt makkelijker mee.

Maar wat al gezegd is: er valt altijd iets op te bedenken.

Trouwens, de LED-knippers van BMW zijn onnozel fel, die kun je er ook op zetten.
 
Steek je hand uit, doe ik ook bij belangrijke afslagen, ik heb een Hotbodies, en die is al helemaal niet te zien.

Laat ze voor de rest maar zeuren :+

Stoer. Totdat iemand écht niet ziet dat je linksaf wilde..... O-)

Het doel van een RAW is nu eenmaal dat mensen kunnen zien wat je doet, zonder dat je allerlei spastische bewegingen met je armen hoeft te maken. Vind ik toch best handig.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan