"Met" of "Zonder" dempers rijd

Rijden jullie met of zonder dempers.

  • Ja, lekker rustig voor de buurt.

    Stemmen: 25 27,5%
  • Nee, lekker knallen.

    Stemmen: 66 72,5%

  • Totaal aantal stemmers
    91

martin@!

MF'er
1 sep 2003
135
0
S'dam
De zojuist door mij aangekochte Intruder heeft nu uitlaten onder zitten zonder dempers, dus knallen maar, er zit wel een setje uitlaatstukken bij "met" dempers. Ik moet zelf nog ondervinden wat het prettigst rijd.

Maar wat is jullie opvatting hier over, en hoe rijden jullie "met" of "zonder".
 
Het moet KNALLEN zeker !!!

Alleen het is wel handig als je je buren nog bevriend houd , ik zou er gewoon een demper op zetten met een mooi beschaafd geluid.
 
Zonder 8-) Maar het is natuurlijk een kwestie van wat je zelf het prettigst vindt. Als je van uitlaat verandert, zal je waarschijnlijk wel jet carbs opnieuw moeten afstellen omdat er dan een andere tegendruk is. 't Is maar dat je't weet. Veel :] plezier
 
Zonder!! Het moet wel een beetje knap klinken })

Loud pipes save lives


M'n buurman vroeg laatst nog of m'n uitlaat lek was, maar hij vindt het niet zo erg hoor 8-)
 
Zonder dempers!!
of nog beter, zonder uitlaat!! :]

zelf een x gedaan met m'n dragstar, zonder uitlaat gereden, nog nooit zo'n tering herrie gehoord, zit nu over dragpipes te denken.
 
Rij zelf Intruder met V&H Dragpipes, ongedempt. })

Heb wel oordopjes in anders hou ik het geen 100 meter vol.

Maar terug naar de originele fluisterpijpen doe ik niet. :]
 
een chopper hoor klappen te maken en geen tikjes dus lekker zonder dempers :]
 
Heejj das een goeie... met of zonder...
full


Moet er nog 1 kopen, motor dan, het liefst een suzuki intruder...
......(tis wat anders geworden.... )......

maar ik moet nog ff afrijden en dan pas "passen" (rijden en voelen)

Maar ik wil wel wat herrie horen, ja... lekker...

Als ik er 1 koop, hoor ik dan gelijk, of er dempers opzitten, of moet ik dat ff navragen??

Grreettzz Lola. *D
 
Laatst bewerkt:
Met of zonder is duidelijk te horen, dat hoef je nie na te vragen. Je moet het vaak wel zelf doen, bij een dealer zul je ze niet gauw vinden zonder orginele dempers. Je zou particulier kunnen zoeken.
 
Ik rijd met dempers. Vind het nogal vervelend als er nog meer mooie weggetjes en dijkjes worden afgesloten voor motoren vanwege de herrie die ze maken. Heb geen zin om hier aan mee te werken.
 
ik rijd met boss uitlaten op mijn vulcan wel geluid maar niet te.Heb eens achter twee HDS gereden met open pijpen waarvan je de luchtdruk gewoon op je borst voelde
is niet echt prettig. Dus wel geluid maar niet te.
Bob
 
Heb een dragstar en laat momenteel uitlaten op maat maken, kostprijs is 2000 Euro, maar met een afstelsysteem. Dus luid als het moet en stil indien nodig en dat is ideaal. Het vrouwtje klaagt niet en als ik alleen aan het toeren ben, dan gaan ze lawaai maken.
 
Heb een dragstar en laat momenteel uitlaten op maat maken, kostprijs is 2000 Euro, maar met een afstelsysteem. Dus luid als het moet en stil indien nodig en dat is ideaal. Het vrouwtje klaagt niet en als ik alleen aan het toeren ben, dan gaan ze lawaai maken.

2000? allejesus........ :X

Man, dat wordt een ratbike zo..... :+
 
Heb nu een bij mijn Intruder in de originele dempers wat gaten geboord. Begint er qua geluid al een beetje op te lijken.
Ben eigelijk op zoek naar een paar open pijpen voor een VS750. Heeft iemand die toevallig nog liggen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan