MF Gooi & Vechtstreek deel 150. De halve mijlpaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
full



full



full



full
 
Laatst bewerkt:
yep, die in de winkel weg en die van thuis naar de winkel :P




:o die mevrouw mag wel oppassen dattie niet omvalt :)
 
Sunny en NTV al helemaal geinstalleerd in jullie nieuwe optrekje?
Ziet er geweldig uit!

Delilah, zijn de wespennesten al verwijderd?
Ik zou er ook niet aankomen hoor!
 
@ Wijnand, sterkte!

@ JollyJopster, ja een vriend heeft hem voor ne weggehaald haha. Slaat natuurlijk nergens op gezien die al oud en leeg was maar ben toch blij dat ik het niet zelf hoefde te doen :). Nu druk bezig met de planten van me dakterras over te hevelen naar me tuin! Staan er nog 2 die over moeten, krijg alleen zo meteen iemand voor het ophalen van mijn hekje (rond de voortuin). En als alles over is wil de auto heeeeeel graag een schoonmaak beurt, wat een bende!

@ achilleos, waar blijft de foto voor de vrouwen? ;)
 
Laatst bewerkt:
Maas: niks veranderd :N

Schwarzwald en eifel lag er nog prima bij ondanks dat het kennelijk banden-vreet-asfalt is... Bridgestone BT020 is niet hufterproof gebleken. In 5 dagen zo'n band aan snot trekken lijkt me niet de bedoeling... :/

T30 maar es proberen. Voor bevalt die best wel mits je ABS hebt. Gek genoeg weinig verschil in nat en droog qua grip tijdens remmen... :?
 
Online kijken wil niet? Ik mag dat wel van Microsoft. :Y
ging niet vlekkeloos ondanks snelle verbinding, leuk filmpje maar kan merken dat je oud word aan de nicknames te zien :+

Grmblblgrmgrrrr

Mag ik weer even m'n viva-forum-viva-verhaal kwijt??

Vanmiddag hele middag op de motor gezeten en gereden zonder op m'n telefoon te kijken tussendoor. Kom ik thuis, gemiste oproepen en voicemail van m'n teamleider, berichten van collega's of ik 'het al weet' en of ik toch de teamleider maar even wil bellen..
Nou kort verhaal: afgelopen nacht is er een directe collega van mij overleden tijdens de nachtdienst..

..kan er ook nog wel bij op dit moment! ;(
:X Sterkte!

gisteren weer lekkere dag gehad, vandaag klein rondje gedaan :] en modder van Duitsland eraf gehaald
 
Sterkte Gillie :/ :j

T30 bevalt mij ook prima zonder ABS :)

Modder van Dld, It, Zw, etc is er inmiddels af.

Laten we het goede weer nog even gebruiken... Ritje komende dinsdagavond. 8-)
 
Maas: niks veranderd :N

Schwarzwald en eifel lag er nog prima bij ondanks dat het kennelijk banden-vreet-asfalt is... Bridgestone BT020 is niet hufterproof gebleken. In 5 dagen zo'n band aan snot trekken lijkt me niet de bedoeling... :/

T30 maar es proberen. Voor bevalt die best wel mits je ABS hebt. Gek genoeg weinig verschil in nat en droog qua grip tijdens remmen... :?
Band stuk? :X


Doe's een piccie dan :')



Welkom terug, mooie dagen gehad?
 
Laten we het goede weer nog even gebruiken... Ritje komende dinsdagavond. 8-)
Vertrek 18:15 bij mij in Hilversum

OF 18:30 Nieuwegein. En haal je ook dat niet, dan hoor ik wel wat wel haalbaar is :P
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad weer schitterend weer dus een ritje is altijd leuk.

Hier aftellend richting vakantie.
Eerst maar weer eens langs de huisarts..
In 2,5 antibioticakuren mocht ik nu even door op prednison.
Schiet lekker op zo... :r

Ik denk dat mijn lijf op dit moment heel hard tegen mij zegt dat ik op de rem moet trappen... nog vier dagen.. en dan is het even pierewaaien. *D
 
Maas: niks veranderd :N

Schwarzwald en eifel lag er nog prima bij ondanks dat het kennelijk banden-vreet-asfalt is... Bridgestone BT020 is niet hufterproof gebleken. In 5 dagen zo'n band aan snot trekken lijkt me niet de bedoeling... :/

T30 maar es proberen. Voor bevalt die best wel mits je ABS hebt. Gek genoeg weinig verschil in nat en droog qua grip tijdens remmen... :?

Zwarte woud en Eifel, goed bezig Toos! 8-) Welkom terug :W

Bandje klinkt niet best -O-
 
Sterkte Gillie :/ :j

T30 bevalt mij ook prima zonder ABS :)

Modder van Dld, It, Zw, etc is er inmiddels af.

Laten we het goede weer nog even gebruiken... Ritje komende dinsdagavond. 8-)
Mijn ABS grijpt wel erg vroeg in met deze band op het droge. Kennelijk wel nodig als ik de band hoor dan. Was met de vorige Michelin niet zo. In het nat is remkracht gek genoeg nauwelijks minder dan op droog. Da's dan wel weer een voordeel van de T30. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan