MF Gooi & Vechtstreek deel 150. De halve mijlpaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Band stuk? :X


Doe's een piccie dan :')



Welkom terug, mooie dagen gehad?
Niet stuk, wel op. Band was voor 80/90% nieuw toen ik wegging. Daarom ook een bridgestone voor laten steken. Had ik geweten dat ik 5 dagen later een nieuwe achterband moest bestellen had ik gelijk voor de Road 4 gekozen voor en achter.

Band begon ook steeds sneller te glijden. Nat of droog, grip werd steeds minder. Maar goed, die bt020 is ook al 3 generaties geleden ;)
 
De T30 is ook een erg goede band hoor ;)

Die gaat er ook niet af. Met name remweg nat en rechtuit stabiliteit zijn beter dan de Michelins. Op het droog zal het verschil met andere fabrikanten minimaal zijn :)

Edit: met name de rechtuit stabiliteit met ruit max omhoog op hogere snelheid is geen sterk punt van dat hok van mij. Daar maken deze banden wel weer wat goed...
 
Laatst bewerkt:
Morgen Gooi 8-)


Tooske: hoeveel km heb je nodig om de achterband af te raffelen?


Morgen ritje: kan wel eens een laatste avondritje zijn :]
 
Morgen Gooi 8-)


Tooske: hoeveel km heb je nodig om de achterband af te raffelen?


Morgen ritje: kan wel eens een laatste avondritje zijn :]
Ritje red ik helaas niet.

Heb er nu 3.000 mee gereden of zo? Laatste 2500 in 5 dagen serieus rijden. Middenvlak is op aan het raken, op de wangen is 1 kant van de groef vlak en de andere kant spits geworden. Stuk er tussen, waar je op de bochten uitaccelereert, is wellicht nog kaler dan middenvlak. Grip zit er in ieder geval niet meer in :N
 
Morning! :W

Morgen ritje: kan wel eens een laatste avondritje zijn :]

Bah, 't is om 6 uur alweer donker als ik opsta.
Nog even en we zitten weer in die tijd dat je met donker van huis gaat en met donker naar huis rijdt, ik wil er nog even niet over nadenken :N

Desalniettemin was het prima terrasjesweer gistermiddag/-avond ;) *O*
 
Ik heb trouwens naast 2 weken verplichte vakantie rond kerst (bedrijfssluiting) ook in totaal nog 3,5 week verlof staan. Misschien moet ik daar iets mee *D
 
Ritje red ik helaas niet.

Heb er nu 3.000 mee gereden of zo? Laatste 2500 in 5 dagen serieus rijden. Middenvlak is op aan het raken, op de wangen is 1 kant van de groef vlak en de andere kant spits geworden. Stuk er tussen, waar je op de bochten uitaccelereert, is wellicht nog kaler dan middenvlak. Grip zit er in ieder geval niet meer in :N



das wel een hele korte levensduur -O-
 
Morning! :WBah, 't is om 6 uur alweer donker als ik opsta.
Nog even en we zitten weer in die tijd dat je met donker van huis gaat en met donker naar huis rijdt, ik wil er nog even niet over nadenken :N

Desalniettemin was het prima terrasjesweer gistermiddag/-avond ;) *O*


Ik eens wat meer jazz-muziek draaien....wie weet kan ik er aan wennen :P
 
jazz wordt mij op een gegeven moment vermoeiend. ik luister dan ook niet te lang naar Sublime FM (en Sky Radio)
 
een zender die 'op zich wel aardig' is, is sky.fm smoooooooooooththth Jazz (niet te verwarren met Sky Radio), tegenwoordig Radiotunes.com. nadeel van déze zender is dat ze veel covers draaien. voorbeeld: momenteel draaien ze het nummer 'That's the way of the world' van EW&F, maar uitgevoerd door Kim Pensyl (nooit van gehoord) die het compleet instrumentaal heeft gemaakt, waardoor het nummer geen recht gedaan wordt. zó jammer...draai dan gewoon het origineel!
 
Laatst bewerkt:
Gister avond terug gekomen van 3 dagen Belgische Ardennen. :] :] :]
Was lekker sturen over kleine weggetjes daar. Heen via de havens van Antwerpen en terug over de Zeeuwse eilanden. (kan iemand daar de toeristen op de weg eens opvoeren) Alles en iedereen van de groep is weer heel thuis in ieder geval. Speciaal voor dit weekend maar eens een regen overall gekocht omdat ik tegenwoordig met een dooie koe rij, maar deze heb ik lekker voor niks mee genomen. Het meeste was het half bewolkt, dus lekker temperatuurtje om te rijden, niet te fris en niet te warm. Ik zal zo ff wat foto's opzoeken.

Vandaag nog lekker vrij *O* en morgen maar weer eens werken ofzo. B|

Nog wat reacties na 5 pagina's terug lezen. O-)

Zo meteen Tox de movie maar eens kijken. :Y

of volgas er vandoor })

_O- _O- _O- Wel doorschakelen dan he. :X

bovendien: voor, tijdens en na het examen moet je dezelfde rijstijl hebben (zegt-ie)...

Je echte rijles begint pas als je alleen losgelaten word na het halen van je roze papiertje pasje. :] :] :]
 
Nog 8 dagen aftellen toch Saabert?


Toxi de movie was leuk om te zien, moest alleen 3 keer starten voor er geluid bij zat.
 
Laatst bewerkt:
Grmblblgrmgrrrr

Mag ik weer even m'n viva-forum-viva-verhaal kwijt??

Vanmiddag hele middag op de motor gezeten en gereden zonder op m'n telefoon te kijken tussendoor. Kom ik thuis, gemiste oproepen en voicemail van m'n teamleider, berichten van collega's of ik 'het al weet' en of ik toch de teamleider maar even wil bellen..
Nou kort verhaal: afgelopen nacht is er een directe collega van mij overleden tijdens de nachtdienst..

..kan er ook nog wel bij op dit moment! ;(
Ik las het, wat een triest verhaal.. Sterkte Wijnand, ook voor de collega's!
 
Paar foto's van het weekend.

Dropbox - Error
Dropbox - Error

De hertjes die bij de boerderij liepen, totaal een stuk of 100 voor slacht en handel. (helaas geen vers hert op de BBQ, aangezien die twee weken moeten besterven)

Dropbox - Error

De motoren op de binnenplaats. (7 stuks en 1 dag een scooter mee)

Dropbox - Error
Dropbox - Error

Voor na het rijden, de hout gestookte hottub met uitzicht.

Dropbox - Error

Vuurtje om warm te blijven 's avonds.

Dropbox - Error

Stukjes vlees op de BBQ en een flesje bier voor de maat te laten zien van het vlees.

Dropbox - Error

Ontbijten en dineren lekker buiten met het goede weer.

Dropbox - Error

De oprijlaan van de boerderij.

Dropbox - Error

Lekker primitief slapen in de oude stal. (luchtbedje en slaapzakje mee)

Dropbox - Error

Het oude dak is gelukkig heel gebleven met al het gesnurk.

Dropbox - Error

De tijger die de boel bewaakt.
 
Laatst bewerkt:
Tjah beetje een traditie met deze groep (doen ze al 20 jaar), maar het word de laatste jaren al steeds beter. Vroeger sliepen ze wel eens onder een carport enzo. Tegenwoordig wel echt binnen in een oude stal/schuur/zolder enzo. Voor mij was dit de vierde keer waarvan twee keer met een hottub en dat word nu toch wel een minimale vereiste voor volgend jaar (roepen de andere ook) En het slapen is maar twee nachten, dus nog net te doen.
 
Ieder wat wils, mij is het te primitief, dat slapen in de schuur met je slaapzakje ;)
Maar jullie hebben dus een geslaagd weekend gehad én mooi weer, dus helemaal goed!

Sowieso, als ik op motorvakantie ga, dan heb ik eigenlijk maar één wens en dat is comfortabel slapen.
Ik vind kamperen hartstikke leuk, maar niet als ik hele dagen op de motor zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan