MF Gooi & Vechtstreek deel 150. De halve mijlpaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had al een keer een leuke B&B in Drente voorgesteld, maar dat vonden de heren nog niks. Maar dit heeft ook wel zo z'n charme. Van de 4 keer mee heb ik 1 keer de mazzel gehad dat er een bed stond waar ik en me vriendin toen in ploften met slaapzak en een keer had iemand kamers genoeg in huis en had iedereen van de groep een matras of bed ter beschikking. De andere twee keer waren op luchtbedje.
 
Overigens zijn Detox en ik gisteren nog even bij de megameeting gaan kijken.

In Veenendaal was de opkomst eigenlijk, ondanks het mooie weer, matigjes te noemen.
In Amersfoort had de politie zó veel maatregelen getroffen dat het ondanks de relatieve drukte daar ook niet echt leuk was.

Al met al best een tegenvaller. Het 'zero tolerance'-beleid van de politie werkte inderdaad ontmoedigend. Jammer dat zo'n evenement, dat altijd best gezellig was, zo de kop in gedrukt wordt.
 
Laatst bewerkt:
Hé by the way, Xtra, is die kleine van jou jarig vandaag?
Zag net dat iemand anders jarig is en meende me dat van haar ook te herinneren.

Zo ja, gefeliciteerd ;)
 
@Ritje morgen moet ik even kijken met werk (of ik morgen optijd thuis ben en woensdag niet te vroeg op)
 
Paar foto's van het weekend.

Dropbox - Error
Dropbox - Error

De hertjes die bij de boerderij liepen, totaal een stuk of 100 voor slacht en handel. (helaas geen vers hert op de BBQ, aangezien die twee weken moeten besterven)

Dropbox - Error

De motoren op de binnenplaats. (7 stuks en 1 dag een scooter mee)

Dropbox - Error
Dropbox - Error

Voor na het rijden, de hout gestookte hottub met uitzicht.

Dropbox - Error

Vuurtje om warm te blijven 's avonds.

Dropbox - Error

Stukjes vlees op de BBQ en een flesje bier voor de maat te laten zien van het vlees.

Dropbox - Error

Ontbijten en dineren lekker buiten met het goede weer.

Dropbox - Error

De oprijlaan van de boerderij.

Dropbox - Error

Lekker primitief slapen in de oude stal. (luchtbedje en slaapzakje mee)

Dropbox - Error

Het oude dak is gelukkig heel gebleven met al het gesnurk.

Dropbox - Error

De tijger die de boel bewaakt.
ziet er lijk uit vooral die tijger :+
kampeer met scouting al genoeg dus met motor liever hotel

Overigens zijn Detox en ik gisteren nog even bij de megameeting gaan kijken.

In Veenendaal was de opkomst eigenlijk, ondanks het mooie weer, matigjes te noemen.
In Amersfoort had de politie zó veel maatregelen getroffen dat het ondanks de relatieve drukte daar ook niet echt leuk was.

Al met al best een tegenvaller. Het 'zero tolerance'-beleid van de politie werkte inderdaad ontmoedigend. Jammer dat zo'n evenement, dat altijd best gezellig was, zo de kop in gedrukt wordt.
:/ niets gemist dus

}) _O-

vanmorgen verhaal aangehoord over ongeluk dat collega's hebben gemaakt :X
3 collega's en van 1 zijn broertje ze leven nog maar 1 heeft een gebroken rug en nog 1 wordt nog in coma gehouden :X
 
Vertrek 18:15 bij mij in Hilversum

OF 18:30 Nieuwegein. En haal je ook dat niet, dan hoor ik wel wat wel haalbaar is :P
:]



KTM helaas niet meer kunnen wassen vandaag, maar ritje moest maar gewoon doorgaan :P
 
10496227_812695388752748_5793938996527757827_o.jpg
 
Avond :W

Was een prima dagje toeven op de plassen. Ben zelfs lichtelijk knisperig door het zonnetje
Meter weer niet gevonden vandaag :')

Leo: Kak -O-
 
Nog gefeliciteerd met je dochter X. *O*

Beetje regenachtig hier in het noorden.... langzaam aftellend.... maar nog een pokkeklus op het bureau die wat stress meebrengt.... ik zeg... zennnnnnnnnnnnnn :P
 
Het was wel bijna n meter anders :Y

Ritje vanavond word m helaas niet -O-

DD, man wat n verhaal, sterkte.

Succes nog even AG, voor je het weet...zijn jullie onderweg! *O*

X, nog van harte met mini-X *O*
 
Morning :W

Ritje gaat 'm bij ons ook niet worden, simpelweg omdat we dat tijdstip niet halen.
Ik denk ook wel dat het één van de laatste avondritjes zal zijn, het was gisteren om 20.30 uur al pikkedonker B| (afgezien van de volle maan *D )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan