S1000RR Deel 7

Eerst maar een even hier vragen, heeft iemand interesse in een HP rem schakelset voor gewoon schakel patroon (€300,-) en/of een helder hoger ruitje van puig (€35,-)

zo niet gaat het op het zac forum en marktplaats.
 
Dag, vraagje: Wat zijn Tips & Trics mbt installatie van zumo 660 en pro-oiler in relatie tot de BMW canbus voor mijn s1000r.
Master Tommy misschien?
Als dit al ergens anders te vinden is ook graag reactie met verwijzing.
Bedankt vast, groet.
 
Heren, weet iemand van jullie hoeveel mm pen er in het balhoofd gaat? Moet een andere adapter hebben voor mijn valtermoto balhoofd paddock stand.

Alvast bedankt!
 
Heren,

Ik heb ook al een topic geopend in het te koop gevraagd topic, maar misschien maak ik hier ook kans.
Ik ben voor een maat van mij op zoek naar een achtervelg van een 2010 model, heeft iemand er toevallig eentje liggen?
 
Heren,

Ik heb ook al een topic geopend in het te koop gevraagd topic, maar misschien maak ik hier ook kans.
Ik ben voor een maat van mij op zoek naar een achtervelg van een 2010 model, heeft iemand er toevallig eentje liggen?
Ik heb er toevallig 1 staan maar niet liggen dus sorry :+

ff geintje het is zo stil hier, ik heb dus wel een setje maar als het goed is passen deze ook weer in de 2015 en gebruik ik ze weer voor de circuit banden.

Mochten ze niet passen gaan ze natuurlijk de verkoop in maar dat weet ik dan pas volgend jaar.
 
Heren, weet iemand van jullie hoeveel mm pen er in het balhoofd gaat? Moet een andere adapter hebben voor mijn valtermoto balhoofd paddock stand.

Alvast bedankt!

16 aan de bovenkant, maar pin me er niet op vast. :P edit: even nagemeten, de motorspecifieke GPS steun die ik heb is inderdaad 16mm, maar ik weet niet of de diameter anders is aan de onderkant.
 
Laatst bewerkt:
Dag, vraagje: Wat zijn Tips & Trics mbt installatie van zumo 660 en pro-oiler in relatie tot de BMW canbus voor mijn s1000r.
Master Tommy misschien?
Als dit al ergens anders te vinden is ook graag reactie met verwijzing.
Bedankt vast, groet.

Pro oiler, werkt die niet dmv een snelheidssignaal? Even de handleiding volgen. Gebruik geen scotchblokjes maar soldeer de bedrading.

Zumo 660 sluit je aan op de accu. :)
 
Pro oiler, werkt die niet dmv een snelheidssignaal? Even de handleiding volgen. Gebruik geen scotchblokjes maar soldeer de bedrading.

Zumo 660 sluit je aan op de accu. :)

Nieuwste pro oiler is met gps module, waardoor je geen aftapdraadje meer nodig hebt.
66o hoeft dus kennelijk niet met verbindingsstekker bij balhoofd waarop rechtstreeks BMW zumo wordt aangesloten?
Bedankt voor je reactie O-)
 
Het maakt mij niet uit hoor dat deze een tijdje gestaan heeft hoor, dus wat mij betreft hebben we een deal :+

Tevens ben ik op zoek naar een dynamo deksel, mijn maat vertelde me dat deze OEM 240 euro kosten. Is er toevallig die er hier een van heeft liggen? :]


Ik heb er toevallig 1 staan maar niet liggen dus sorry :+

ff geintje het is zo stil hier, ik heb dus wel een setje maar als het goed is passen deze ook weer in de 2015 en gebruik ik ze weer voor de circuit banden.

Mochten ze niet passen gaan ze natuurlijk de verkoop in maar dat weet ik dan pas volgend jaar.
 
Beste lezers,

Mijn donkere kuipruit is licht beschadigd en ben op zoek naar een geheel krasvrije en onbeschadigde
kuipruit. Moet absoluut een originele zijn zoals destijds geleverd op de carbon edition versie.

La ma horen.....
 
wat een dooie boel zeg!!


Nog lekker gereden dan?
Hier te druk geweest de afgelopen 3 weken met toch best veel mooie dagen ertussen om te rijden. Alleen maar in Duitslands geweest om te importeren.. super natuurlijk maar had graag nog even een mooie dag gaan rijden!

Zal nog wel even een fotootje maken voor de winter van mijn fiets.. Heb al het lelijke zwarte kunststof in kleur laten spuiten wat hem echt goed staat!

Kettingcover, hugger, 2 langwerpige zijpanelen bovenlangs de tank en de 2 onder langs de tank.
 
Terug
Bovenaan Onderaan