Het grote Cafe-racer topic deel 2

Ik ga deze ook volgen. Ben momenteel een honda cb500 uit 1999 aan het ombouwen naar café racer style. Dus ik kan hier weer een hoop ideeën uit halen hoop/denk ik!
 
Dit is waar ik mee bezig ben , Honda CB550K3 .
Voorzien van een 500 cylinderblok met CB650 cylinder bussen en opgeboord naar nu 604 cc, een CB650 nokkenas en CB650 26 mm carburateurs.
CB750KZ voorvork en remklauwen.







 
Laatst bewerkt:
@howell vraagje. Die achter schokdempers rijden ze goed? Ik heb ze zelf in het zwart met goud en vroeg me af wat jou ervaring ermee is!


Nog geen ervaring mee, heb nog niet met de motor gereden.
Ben nog bezig om een goede afstelling van de carburateurs te vinden aleer hij de weg op gaat.
 
Mijne is eindelijk ook klaar, ondertussen ook eens ondersteboven gereden door een koekenblik.
het volgende projektje staat alweer op de werktafel.
full
 
Rit Motorclub Scheveningen 21 september

Vooral Caferacers, customs en random ouwe meuk.....

word een ritje vanaf Fast Surfdorp in Scheveningen (10.00 uur), via Maassluis-Rozenburg naar Stellendam - Ouddorp "strandtent Natural High"

Aanhaken is mogelijk vanaf "Fast" of de pont Maassluis of Rozenburg...route komt via Facebook online!

Was wel even leuk om foto's te maken daar :Y
 
Om de OP wat op te leuken, post een foto van jou cafe-racer. Dan zet ik die in de OP. Ook zal ik nog wat links naar sites over cafe-racers enz..... erbij zetten.
 
Ja een lijn kan ik er ook nog niet echt in ontdekken. Een ronding wel ;)
 
vorige week op de terugweg van de Hibra races in Aalsmeer:

de 'blauwe plaat' is van mij :)
84095636_2635828648.jpg


84095638_3056799528.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan