Het grote Cafe-racer topic deel 2

Vandaag in Amsterdam weer heel wat fraais gezien....DGR 2014

Grotefoto-HRLPDV8H.jpg


Grotefoto-O8LDPST3.jpg


Grotefoto-PJQCIIEM.jpg


Grotefoto-GVFWOJMQ.jpg


Grotefoto-TG3W4CZG.jpg


Grotefoto-NIDGRNOS.jpg


Grotefoto-ZU6R74UX.jpg


Grotefoto-4VFRYG76.jpg


Grotefoto-LDVF873B.jpg


en een kort filmpje met alle meerijders vandaag...

 
Ziet er best leuk uit allemaal die caféracers... Maar wat zijn nou eigenlijk van huis uit de best sturende 'klassieke' motorfietsen (dus jaren 70/80 spul) om als basis te gebruiken? Dus met een lekker stijf rijwielgedeelte en een zeer lichtvoetig stuurgedrag....
 
Mijn ritje door amsterdam was wel erg kort zondag,bij het concert gebouw stopte mijn motor ermee.
De accu had het begeven maar met hulp van startkabels ben ik weer thuis gekomen.

Ik vond de witte cb750 ook erg mooi maar er zaten veel leuke en mooie motoren tussen.

Nog last gehad van de politie? Want ze waren niet vrolijk bij het wegrijden bij het concertgebouw 8-)
 
Mijn ritje door amsterdam was wel erg kort zondag,bij het concert gebouw stopte mijn motor ermee.
De accu had het begeven maar met hulp van startkabels ben ik weer thuis gekomen.

Ik vond de witte cb750 ook erg mooi maar er zaten veel leuke en mooie motoren tussen.

Nog last gehad van de politie? Want ze waren niet vrolijk bij het wegrijden bij het concertgebouw 8-)
Tot Oost kregen we begeleiding, daarna mochten we in groepjes van 20 verder. In Durgerdam hebben we hergroepeerd en een tochtje door Waterland en Noord gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan