Het grote Cafe-racer topic deel 2

thnx! helaas heeft deze man alleen nog maar origineel triumph spul los liggen.. dit was zijn reactie;

Helaas, ik heb alleen voor Triumph de originele remspullen; al het andere van Lockheed is voor mij het donkere bomenbos. Ik geloof dat er een zaak in Driebergen zit die er meer van weet, maar wie?

:( :(

het gaat btw om een Lockheed CP2195
 
Catwezel, waar haal jij onderdelen voor die lockheed remmen? Heb namelijk dezelfde maar wil nieuwe remleidingen, zuigers en blokken
Blokken

AP CP2195/6 Brake Pads Suit Lockheed Caliper and Some Norton Commando's | eBay
$(KGrHqVHJDcFCjW9FPccBQwYzlFGD!~~60_57.JPG


of

Bremsbeläge EBC FA016 + Bremse Bremse vorne Bremsklötze

5133028-Bremsbel--ge-EBC-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
thnx! blokken is inderdaad niet zo'n probleem, echter de zuigers zijn een uitdaging..
 
Ff ombouwen naar betere remmen?? Er is zat te koop.

Als ik het moet geloven waren Lockheed remmen het betere segment, en wil graag de originaliteit behouden.

Heb inmiddels al 2 bedrijven benaderd die e.e.a. voor me uit gaan zoeken :)
 
inmiddels heb ik een loopmotor van m'n Rickman gemaakt;

84111405_1871790876.jpg


Het polijst / revisie proces kan gaan beginnen :)
84111406_3489019537.jpg


Compleet nieuwe pakkingset aangeschaft, versnellingpook keerring, set nieuwe bandjes (Dunlop Roadsmart) en een hele boel poets schijven

Nu weer even wachten op nieuw salaris om meer spulletjes aan te kunnen schaffen.
 
Om het topic een beetje levendig te houden:
Wat is jullie inspiratie geweest voor de bouw van een caferacer?

Dit is de mijn inspiratie: Rodan
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Dit is mijn inspiratie bron geworden. Vooral de kleur en het achterlicht vond ik erg mooi!

full


Stiekem is dit eigenlijk ook de reden geweest om een cafe racer/fighter te gaan bouwen naar mijn zin en niet naar de "regels" van een echte cafe racer.
 
Ik vind hem vet, alleen waarom niet de buizen waarvan het hoofdframe is gemaakt in ook het subframe toepassen? Vind de kokers net niet het resultaat behalen. Sorry :X
 
de witte cb750 is erg mooi, ik heb hem gezien bij de distinguished ride in Amsterdam

Thanks kerel!

Wat een vette dag was dat hey, met +/- 200 caferacers door Amsterdam heen knallen.

Hier nog een paar pics van m'n CB750. Inmiddels staat het volgende cb750 project alweer klaar ( zie laaste foto ). Hiervoor zal ik nog een topic aanmaken.

Grotefoto-J7WOPMY4.jpg


Grotefoto-MMLOWGNG.jpg


Grotefoto-RIT7HTSA.jpg


Grotefoto-LYYI3DSQ.jpg


Grotefoto-7J6WMRM4.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan