kettingzaag valt uit na 5sec lopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

farmfan

Rookie
9 sep 2014
1
0
Ik heb een vraag die niet over een motor op wielen gaat maar een kettingzaag motor,
het probleem is namelijk dat als ik hem aantrek hij +-5 seconde loopt en daarna weer uitvalt.Het is een husqvarna 340 met 2 takt motor en hij loopt op aspen 2.Kan iemand me uit de brand helpen? :?
 
draai je bougie er maar eens uit of deze vochtig is.

Probleem wat ik vaak met een stihl bosmaaier heb is dat deze tijdens het starten snel verzuipt.
zorgen dat je voor je start dat er niet te veel brandstof in de carb zit.
 
Zolang het inhoudelijke technische aspect voldoende raakt aan techniek bij motorfietsen, vinden we het een meerwaarde.

We hebben er onlangs intern over gehad, en we gaan meer kijken naar de technische aspecten en niet keihard het voertuig of gereedschap waar het om gaat.

Bij deze :)

Dus: zolang het ergens over gaat, we er wijzer van kunnen worden en we er als motorrijders er enigszins iets aan hebben, dan hoeft er geen slot op.

Nou nog de reacties een beetje in de juiste lijn krijgen....
 
Ik heb een vraag die niet over een motor op wielen gaat maar een kettingzaag motor,
het probleem is namelijk dat als ik hem aantrek hij +-5 seconde loopt en daarna weer uitvalt.Het is een husqvarna 340 met 2 takt motor en hij loopt op aspen 2.Kan iemand me uit de brand helpen? :?
Welkom op MF.
 
Zolang het inhoudelijke technische aspect voldoende raakt aan techniek bij motorfietsen, vinden we het een meerwaarde.

We hebben er onlangs intern over gehad, en we gaan meer kijken naar de technische aspecten en niet keihard het voertuig of gereedschap waar het om gaat.

Bij deze :)

Dus: zolang het ergens over gaat, we er wijzer van kunnen worden en we er als motorrijders er enigszins iets aan hebben, dan hoeft er geen slot op.

Nou nog de reacties een beetje in de juiste lijn krijgen....
Hmja, maar we vonden ook dat het vooral op ging voor een bestaande user, niet voor iemand die zich speciaal aanmeldt om een niet-motorfietsgerelateerde vraag te stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan