Motor hulp in Utrecht gezocht (Yamaha 550 max start niet)

mlot

Rookie
8 mei 2014
8
0
Utrecht
Hallo allemaal,

Ik kom terug van vakantie, vet zin om weer te rijden (elke dag aan gedacht :] )... start mijn motor niet... ik kijken... zie ik een gaatje (zie foto).... ik heb geen idee wat er gebeurt is... ik heb er ook geen verstand van, maar dat ziet er niet best uit toch... "OWNEE :N mijn eerste motor! auw mijn hart!..." (ik had een pas een paar weken)...

Ik weet niet zo goed hoe en waar ik moet beginnen.... gelukkig biedt het motorforum troost en uitkomst ;) ... dus lieve dames en heren.... help! Ik heb echt (nog) de ballen verstand van techniek en motors... maargoed in het kader van durf te vragen. Iemand tips, of nog beter iemand die denkt joh... dat fiks ik wel even In ruil voor bier eeuwige dank (nee geen eeuwig drank)

laat me weten, thanks!

full
 
wil je geen plaatjes van jezelf meer hier plaatsen?
:^
En het is nog geshopt ook, want maar één onderkin.




En laten we het verder maar on topic houden.

Dat mag toch al meer in het technische deel, er wordt her en der al genoeg echt off topic gepost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wil je geen plaatjes van jezelf meer hier plaatsen?

niet mijn fout, jouw vraagstelling was niet specifiek genoeg.

:^
En het is nog geshopt ook, want maar één onderkin.

Nou niet zo flauw, jij had moeite mij in mijn leren pakje te krijgen op het laatste leerfeestje waar we waren, dan niet gaan zeuren dat het afvallen te langzaam gaat he.

Maar genoeg ontopic gereageerd op jullie offtopic reactie, we wachten robinjo af 8-)
 
Vanavond wezen kijken bij de motor, multimeter er bij en de accu is gewoon op, dondert bij het starten naar 5 volt. Startkabels en de auto erbij en de startmotor draait goed rond maar motor slaat niet aan en stinkt naar benzine. Olievuldop er af en ja de olie stinkt naar benzine...

Kraantje heeft een tijd op PRI gestaan dus, rook in de vakantie ook naar benzine vertelde de buurman, je kon ook gewoon de sporen over het blok zien lopen. -O-

Eigenaresse Mlot besteld nu een nieuwe accu en motorolie, to be continued!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan