*Zoetermeer Topic Deel 18*

Vandaag bij Goedhart de ZX10R in KRT-uitvoering zien staan :9~ . Wachten duurt lang ....

:W
 
Cool :]

Je wilde een automaat toch, is dit er één?

Jep de dct uitvoering lekker 1:28 rijden en vrouwtje vind hem ook geweldig rijden.
Abs, diaplay in 9 kleuren instelbaar, veel bagage ruimte waar normaal de tak zit enz enz.

Ben benieuwd hoe het gaat bevallen voor lagere duur denk vast goed, fazer hou ik er nog even bij voor pekel/winter verkeer.
 
Jep de dct uitvoering lekker 1:28 rijden en vrouwtje vind hem ook geweldig rijden.
Abs, diaplay in 9 kleuren instelbaar, veel bagage ruimte waar normaal de tak zit enz enz.

Ben benieuwd hoe het gaat bevallen voor lagere duur denk vast goed, fazer hou ik er nog even bij voor pekel/winter verkeer.
Jeetje Michael, jij wordt ook oud. :P :+
Wat een verstandig apparaat. Heb je veel woon~werk kilometers? :9

Wat vond je van de Motormarkt beste Goodfellow? ;)
 
Jeetje Michael, jij wordt ook oud. :P :+
Wat een verstandig apparaat. Heb je veel woon~werk kilometers? :9

Wat vond je van de Motormarkt beste Goodfellow? ;)

Oud ik :? moet nog 25kw rijden :+

tja, was dat hoogtoerige een beetje zat voor woon/werk steeds 6000rpm bheeeeeeeeeeeeee :') |( |( en me vrouwtje wilde wel mee maar ze wou een automaat met abs, dus twee in een, ik heb een leuke zuinige woon/werk fiets en af we samen gaan rijden pak ik een andere fiets en kan zij mooi op de nc mee.
tja veel w/w km, wat is veel denk 15000 w/w per jaar dan de rest nog, zal rond de 20k per jaar rijden maar nooit op 1 motor, zoals me pa die rijd binnen 5 jaar 120.000km met een nieuwe motor O-) .

Motormarkt haha ja was best leuk, beetje klein dat viel wel tegen maar erg goed bezocht als ik zo zag, bier was goed en ook een gezellige sfeer, kon mooi gebruik maken van de vrijkaartjes dus dat was wel mooi, ben je ook nog geweest?

Wat een mooi weer trouwens vandaar, was zo op me werk en hoefte haast geen gas te geven ging al weer veel te hard de brug af _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Oud ik :? moet nog 25kw rijden :+
_O-
tja, was dat hoogtoerige een beetje zat voor woon/werk steeds 6000rpm bheeeeeeeeeeeeee :') |( |( en me vrouwtje wilde wel mee maar ze wou een automaat met abs, dus twee in een, ik heb een leuke zuinige woon/werk fiets en af we samen gaan rijden pak ik een andere fiets en kan zij mooi op de nc mee.
Ik heb nog wel een kinderzitje liggen die er op past? ;)

full


Maar mooi zo'n nieuwe motor met DCT koppeling.
Die mag van mij wel overal in. :9
tja veel w/w km, wat is veel denk 15000 w/w per jaar dan de rest nog, zal rond de 20k per jaar rijden maar nooit op 1 motor, zoals me pa die rijd binnen 5 jaar 120.000km met een nieuwe motor O-) .
Ja zoals vroeger de groene GSX-F. :+ Heb je die rode nog gezien op de beurs? :o
Motormarkt haha ja was best leuk, beetje klein dat viel wel tegen maar erg goed bezocht als ik zo zag, bier was goed en ook een gezellige sfeer, kon mooi gebruik maken van de vrijkaartjes dus dat was wel mooi, ben je ook nog geweest?
Zondagmiddag op de trapfiets vanuit Schiedam. :]
Tot sluitingstijd bij de live band geweest, die was erg goed.
De beurs zelf was inderdaad klein, maar ja in Spijkenisse is er ook geen RAI of jaarbeurs.
Dus had het zo wel ongeveer verwacht. :Y
(en had geen vrijkaarten, dus betalen... meeste kan je bij Motoport ook kijken)

Ook grappig dat er veel chapters waren. Had mijn vriendin ook wat te kijken. :')
Wat een mooi weer trouwens vandaar, was zo op me werk en hoefte haast geen gas te geven ging al weer veel te hard de brug af _O- _O-
Wind in de rug. :+
Morgenochtend met de TL1000R naar Hyperpro in Werkendam. *O*
Gaan we in april gelijk goed van start op Zandvoort. :]
 
*O* *O* *O*
Net een mailtje van de bananeman (MF Crew).

Goed nieuws, ik heb 2 entreekaarten gewonnen :} :}

Je mag met mij mee ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Dinsdag de heilige tranen van Maria ineens op de motor.



Gelukkig parkeerde ik hem net bij Hyperpro.
Precies op tijd zeg maar. ;)
 
Toen had ik de Z750, die moest eerst weg maar na een ongeluk ermee direct ingeruild voor deze bij goedhart, met hun schijt service
 
Toen had ik de Z750, die moest eerst weg maar na een ongeluk ermee direct ingeruild voor deze bij goedhart, met hun schijt service
Oh hoor normaal alleen "goed" over Goedhart.
Mijn tien is er ook ene keer geweest ivm een terugroepactie vd spanningsregelaar.
Verder geen geld besteed hoor. Wel koffie / gratis. :+ *O*
 
Ja mwa, met de 750 en de ninja geen superslechte service. Maar er waren momenten dat ik dacht van waarom..
Was met de ninja meer dan 3x naartoe gereden omdat de motor niet 100% was kort na inruil. Daarna kwamen ze met dat ze de voorband hadden vervangen, ketting ook hebben vervangen en meer. Eigenaar zei ook na een paar keer tegen mij op een gegeven moment 'ja dit is niet mijn probleem', had toch nog ff tegen hem gezegd dat die voortaan dat wat anders moest laten overbrengen. 'hoezo niet jouw probleem? ik koop hem bij jou dus is ons probleem, niet alleen de mijne' zei ik nog (ging over een klacht van mij over een tikkend/rattelend geluid wat van de voorkap/windschild kwam)

Op den duur hebben ze voor ruim 2-3 ruggen aan 'garantie' probleempjes aan besteedt. Ik geloof dat ze na de 3e keer ook hadden van hem weer _O-
Maarja, geef me een goeie motor, dan krijg je dit niet :W
 
Ja mwa, met de 750 en de ninja geen superslechte service. Maar er waren momenten dat ik dacht van waarom..
Was met de ninja meer dan 3x naartoe gereden omdat de motor niet 100% was kort na inruil. Daarna kwamen ze met dat ze de voorband hadden vervangen, ketting ook hebben vervangen en meer. Eigenaar zei ook na een paar keer tegen mij op een gegeven moment 'ja dit is niet mijn probleem', had toch nog ff tegen hem gezegd dat die voortaan dat wat anders moest laten overbrengen. 'hoezo niet jouw probleem? ik koop hem bij jou dus is ons probleem, niet alleen de mijne' zei ik nog (ging over een klacht van mij over een tikkend/rattelend geluid wat van de voorkap/windschild kwam)

Op den duur hebben ze voor ruim 2-3 ruggen aan 'garantie' probleempjes aan besteedt. Ik geloof dat ze na de 3e keer ook hadden van hem weer _O-
Maarja, geef me een goeie motor, dan krijg je dit niet :W
Aha u is motorfluisteraar. :+
Goed dat je voet bij stuk gehouden hebt. Respect. :}

Nou koop ik al jaren niet meer bij dealers voor motoren, maar toevallig net een deal gesloten voor de auto bij een dealer/garage in Alkmaar. Beter voor service om de hoek kunnen doen.
Ik ga er altijd maar van uit dat er niets is. :X
 
Laatst bewerkt:
Ging me meer om hoe er tegen mij werd gepraat door meneer Goedhart. Sinds de 750 ga ik iedere keer bij hem langs. Denk dat ik rond de 2 - 3 ruggen kwijt ben aan onderhoud voor de 750 toen. En uiteindelijk ingeruild voor de 1000 met nog 5 kop bijbetaling aan mij kant. Ja dan wil ik wel normaal worden behandeld. Alleen omdat ik een baard heb en nog een jong ventje ben wil niet zeggen dat ik opzij moet worden geschoven :/

Liefst verzorg ik zelf mijn motor. Zou me enorm veel schelen en lijkt me overigens leuk om op een mooie dag uurtje aan de motor te sleutelen. Alleen helaas mis ik dat stukje chromosoom. Ik heb totaal niks met sleutelen. Men kan me 5x uitleggen waar een bougie zit en nog snap ik het niet. Het is helaas niet mijn ding. Spijtig want dit scheelt enorm veel geld. Daarnaast had het ook gescheeld als ik iemand had gekend die daar goed in was, maar heb helaas geen vrienden die daar veel verstand van hebben op het olie verversen na.
 
Terug
Bovenaan Onderaan