fz1 en fz8 ontmoetingsplek

Zover ik weet geen terugroepactie geweest, hoeft ook niet want gaan eigenlijk nooit stuk :+
Waarschijnlijk komt er bij mij ook weer eentje in de garage te staan deze winter, heb er twee gehad en nooit geen problemen :t

Gr.Maurice


Oke, bedankt voor je snelle reactie.
Ik had al een proefrit gemaakt en dat beviel wel. Moet wel heel erg wennen aan de zithouding.
Heb namelijk altijd supersport gereden.
 
Oke, bedankt voor je snelle reactie.
Ik had al een proefrit gemaakt en dat beviel wel. Moet wel heel erg wennen aan de zithouding.
Heb namelijk altijd supersport gereden.

Had voor de Fz1 ook alleen maar supersports,maar door versleten polsen genoodzaakt naar een rechtopzitmotor te gaan kijken ;)
Het enige waar ik een beetje mee zat was de grondspeling dus als ik weer voor de fz ga komt er waarschijnlijk een ander rem/schakel setje op.
Maar niet iedereen heeft hier last van.
 
Had voor de Fz1 ook alleen maar supersports,maar door versleten polsen genoodzaakt naar een rechtopzitmotor te gaan kijken ;)
Het enige waar ik een beetje mee zat was de grondspeling dus als ik weer voor de fz ga komt er waarschijnlijk een ander rem/schakel setje op.
Maar niet iedereen heeft hier last van.

Ik rijd tegenwoordig wat vaker met mn vriendin dus het tempo ligt wat lager en dat is funest voor mijn polsen en rug. Dus vandaar de zoektocht naar een naked.

Dat van die grondspeling lees ik wel meer..

Hoe zit dat met de vering? Is die standaard goed genoeg?
En zijn er andere upgrades nodig?
 
Zover ik weet geen terugroepactie geweest, hoeft ook niet want gaan eigenlijk nooit stuk :+
Waarschijnlijk komt er bij mij ook weer eentje in de garage te staan deze winter, heb er twee gehad en nooit geen problemen :t

Gr.Maurice

Iets met oude liefde en niet corroderen? :+
 
Ik rijd tegenwoordig wat vaker met mn vriendin dus het tempo ligt wat lager en dat is funest voor mijn polsen en rug. Dus vandaar de zoektocht naar een naked.

Dat van die grondspeling lees ik wel meer..

Hoe zit dat met de vering? Is die standaard goed genoeg?
En zijn er andere upgrades nodig?

Vering is persoonlijk, aan de mogelijke instellingen had ik genoeg.
Munkey hier op het forum is een motormaat van mij en die heeft het circuit rijden virus gekregen en die heeft ook niets veranderd :)
 
Vering is persoonlijk, aan de mogelijke instellingen had ik genoeg.
Munkey hier op het forum is een motormaat van mij en die heeft het circuit rijden virus gekregen en die heeft ook niets veranderd :)


Ok, dankjewel. Dus na aanschaf gewoon even door iemand professioneel laten afstellen?

Ik heb met de 10 ook een paar circuitdagen gedaan, maar dat komt er eigenlijk niet meer van dus vandaar ook de keuze voor een naked....
Ik lees wel vaak, dat je heel snel de stepjes aan de grond rijdt. Ben benieuwd of dat bij mij ook het geval zal zijn wanneer ik een klaverblad pak.
 
Goedemiddag,

Gistermiddag heb ik de knoop doorgehakt en besloten om de FZ 1 te kopen.

Het is er één uit 2009 met 15.000km. Er zitten al wat extra's op zoals: led knipperlichten voor en achter, andere hugger in kleur, titax hendels en een ixil-demper waar een super geluid uit komt.

Waarschijnlijk kan ik hem volgende week woensdag pas ophalen.
full
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Gistermiddag heb ik de knoop doorgehakt en besloten om de FZ 1 te kopen.

Het is er één uit 2009 met 15.000km. Er zitten al wat extra's op zoals: led knipperlichten voor en achter, andere hugger in kleur, titax hendels en een ixil-demper waar een super geluid uit komt.

Waarschijnlijk kan ik hem volgende week woensdag pas ophalen.[afbeelding]


:9~ :}
 
Goedemiddag,

Gistermiddag heb ik de knoop doorgehakt en besloten om de FZ 1 te kopen.

Het is er één uit 2009 met 15.000km. Er zitten al wat extra's op zoals: led knipperlichten voor en achter, andere hugger in kleur, titax hendels en een ixil-demper waar een super geluid uit komt.

Waarschijnlijk kan ik hem volgende week woensdag pas ophalen.[afbeelding]


Nais..... :Y
 
Afgelopen week m'n FZ8 eindelijk mogen ophalen! :) Twee weken geleden m'n motorrijbewijs opgehaald en afgelopen weekend al aardig kunnen rijden.

Bouwjaar 2010 - 17.250km
206065h.jpg



Er komen nog andere spiegels, hendels en stuurdoppen op vanuit de dealer. Ben tot nu toe erg tevreden over de motor!
 
Afgelopen week m'n FZ8 eindelijk mogen ophalen! :) Twee weken geleden m'n motorrijbewijs opgehaald en afgelopen weekend al aardig kunnen rijden.

Bouwjaar 2010 - 17.250km
[afbeelding]


Er komen nog andere spiegels, hendels en stuurdoppen op vanuit de dealer. Ben tot nu toe erg tevreden over de motor!


Gefeliciteerd, ook mooi!! :Y
 
Vandaag er achter gekomen dat de parkeerverlichting lang kan branden zonder de accu leeg te trekken! In de loop van de middag liep een collega naar mij toe met de vraag, heb jij de lampen van je motor nog aan?

Blijkbaar de parkeerverlichting geactiveerd door de sleutel net iets te ver te draaien. Moest nog snel wat ophalen dus motor proberen te starten. Eerste keer pakt hij gewoon netjes aan en start perfect. Beter!

Vervolgens het pakketje opgehaald en stap weer op de motor. Start en zet het knipperlicht aan om af te slaan.

Mmm. Wat nu dan? Knipperlichten werken niet meer? Alarmlicht knop. Ook helemaal niets. Wat gebeurd me nu!?

Blijkbaar de sleutel niet ver genoeg op on gezet. Tikje verder draaien en de knipperlichten deden het weer.

Blijkbaar niet helemaal mijn dag...
 
Hoi, ik heb de motor inmiddels thuis, alleen laat het kenteken nog op zich wachten met dank aan de belastingdient ;(

Hij heeft de volgende opties: stalen remleiding voor, titax rem en koppelingshendel, ixil-demper, hugger in kleur, bar end spiegels, R&G uitlaathouder en heb zelf al R&G valblokken gemonteerd.
full
 
Kentekenplaat ook binnen en op naam gezet.

Nu nog even wachten op de R&G kentekenplaathouder. Als het goed is, dan komt ie morgen binnen.
Heb ik wat te knutselen... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan