fz1 en fz8 ontmoetingsplek

Tijd voor het voorjaar helemaal mee eens. Vorig jaar kwam iemand met het idee voor een fz meeting. Uiteindelijk met z'n drieën een stukje gereden, lijkt me wel tof om dit (voor)jaar weer te doen (en hopen op droog weer!)

Mogelijk dat de nieuwe topic leden hier ook interesse in hebben?

[afbeelding]
[Afgelopen editie aanwezig: (Organisator)SollX, Redline Rider en ik]
FZ-TOPIC MEETING 2016

Mbt tot slip-op met dekat, het is metname het decatten wat knaagt. Of zijn die insert kat's vergelijkbaar met de stock kat als je het niets te vind? Om de buren hoef ik het niet te laten. Als de buurman de motor onder mijn raam start wordt ik wakker met een glimlach! Ga er maar even vanuit dan andersom idem is.

Altijd leuk,

Gooi maar een polletje over locatie en datum
 
Altijd leuk,

Gooi maar een polletje over locatie en datum
- Datumprikker
- Routesuggesties mogen in het volgende evenement worden geplaatst.

Ik heb verder geen ervaring met de organisatie van een meeting, Mocht iemand zich geroepen voelen om te helpen, hoor ik het graag!

De officiële feestdagen heb ik ook in de datumprikker gezet als opties, en weekends. Het lijkt mij praktisch om in tegenstelling tot afgelopen meeting te kijken naar een centrale locatie. Omdat ik zelf niet centraal zit, weet ik hier ook niet veel routes. Daarom via Myroute app een evenement aangemaakt waar routes in geplaatst kunnen worden. Als er wat routes staan kunnen we hier wel een poll voor aanmaken welke het meest geliefd is.

Mocht dit een beetje staan en de eerste commentaren verwerkt zijn, zal ik op MF in waar is wat te doen zetten en in het Fazer topic. Mogelijk ook in de facebook groepen.
 
- Datumprikker
- Routesuggesties mogen in het volgende evenement worden geplaatst.

Ik heb verder geen ervaring met de organisatie van een meeting, Mocht iemand zich geroepen voelen om te helpen, hoor ik het graag!

De officiële feestdagen heb ik ook in de datumprikker gezet als opties, en weekends. Het lijkt mij praktisch om in tegenstelling tot afgelopen meeting te kijken naar een centrale locatie. Omdat ik zelf niet centraal zit, weet ik hier ook niet veel routes. Daarom via Myroute app een evenement aangemaakt waar routes in geplaatst kunnen worden. Als er wat routes staan kunnen we hier wel een poll voor aanmaken welke het meest geliefd is.

Mocht dit een beetje staan en de eerste commentaren verwerkt zijn, zal ik op MF in waar is wat te doen zetten en in het Fazer topic. Mogelijk ook in de facebook groepen.

Je moet wat doen op een sneeuwdag......

Ik heb beschikbaarheid ingevuld.
 
Dat is een beste investering......


Pfoe dat tikt lekker aan :o

Eigenlijk was het een koopje. Ik had mijzelf de keuze voorgehouden, inruilen of er nog wat geld tegenaan gooien.

Heb de FZ1 nu alweer 6 jaar en hij bevalt gewoon nog erg goed, is betrouwbaar en ziet er netter uit als menig occasion van 3 jaar oud. Als ik door de showroom loop verbaas ik mij er vaak over hoe gehavend veel motoren er al uit zien na een paar jaar :X

Er zijn eigenlijk ook weinig nieuwere motoren die in hetzelfde segment vallen en die naar mijn zin zijn. De MT10 lijkt mij overigens wel wat, net zoals een Speedtriple R.

- Datumprikker
- Routesuggesties mogen in het volgende evenement worden geplaatst.

Ik heb verder geen ervaring met de organisatie van een meeting, Mocht iemand zich geroepen voelen om te helpen, hoor ik het graag!

De officiële feestdagen heb ik ook in de datumprikker gezet als opties, en weekends. Het lijkt mij praktisch om in tegenstelling tot afgelopen meeting te kijken naar een centrale locatie. Omdat ik zelf niet centraal zit, weet ik hier ook niet veel routes. Daarom via Myroute app een evenement aangemaakt waar routes in geplaatst kunnen worden. Als er wat routes staan kunnen we hier wel een poll voor aanmaken welke het meest geliefd is.

Mocht dit een beetje staan en de eerste commentaren verwerkt zijn, zal ik op MF in waar is wat te doen zetten en in het Fazer topic. Mogelijk ook in de facebook groepen.

Goed initiatief :)
Vanaf April ben ik redelijk flexibel, ik kom zelf uit midden van het land maar ik vind ook het prima om voor een dag richting de Eifel te rijden _O- :9.

Oost Nederland is altijd wel mooi rijden.

Aanvankelijk van de grote van de groep kunnen we ook nog spitsing maken van de groep op basis van tempo.
 
Laatst bewerkt:
- Datumprikker
- Routesuggesties mogen in het volgende evenement worden geplaatst.

Ik heb verder geen ervaring met de organisatie van een meeting, Mocht iemand zich geroepen voelen om te helpen, hoor ik het graag!

De officiële feestdagen heb ik ook in de datumprikker gezet als opties, en weekends. Het lijkt mij praktisch om in tegenstelling tot afgelopen meeting te kijken naar een centrale locatie. Omdat ik zelf niet centraal zit, weet ik hier ook niet veel routes. Daarom via Myroute app een evenement aangemaakt waar routes in geplaatst kunnen worden. Als er wat routes staan kunnen we hier wel een poll voor aanmaken welke het meest geliefd is.

Mocht dit een beetje staan en de eerste commentaren verwerkt zijn, zal ik op MF in waar is wat te doen zetten en in het Fazer topic. Mogelijk ook in de facebook groepen.

Datumprikker ingevuld
Zit nu nog veel opties in maar agenda wordt wel snel voller
 
Mede fz rijders

Ik wil mij eigen ook even voorstellen.
Ik het Berry en heb jaren een racer gereden (Kawasaki) en ben naar een naked overgestapt ivm baan switch en minder dun had ik het rijden door alle rotondes en drempels etc.
Altijd 600cc gereden en nu sinds vorig jaar zomer in bezit van een fz1 uit 2008 met 10900 km op de teller.
Ik ben nooit heel actief op het forum maar vind het leuk om zo eens mee te lezen en te kijken bij een meeting oid.


Inmiddels al mooie zwarte hendels gemonteerd en korte stuurbalans en moet nog even andere raw monteren.
Wat ik nog wil veranderen: :]
MIVV GP uitlaat
Stalen remleidingen
Wielen laten spuiten
Seatcover
 
Mede fz rijders

Ik wil mij eigen ook even voorstellen.
Ik het Berry en heb jaren een racer gereden (Kawasaki) en ben naar een naked overgestapt ivm baan switch en minder dun had ik het rijden door alle rotondes en drempels etc.
Altijd 600cc gereden en nu sinds vorig jaar zomer in bezit van een fz1 uit 2008 met 10900 km op de teller.
Ik ben nooit heel actief op het forum maar vind het leuk om zo eens mee te lezen en te kijken bij een meeting oid.
[~[url="http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/923/qiR8Hb.jpg"]afbeelding~][/URL]

Inmiddels al mooie zwarte hendels gemonteerd en korte stuurbalans en moet nog even andere raw monteren.
Wat ik nog wil veranderen: :]
MIVV GP uitlaat
Stalen remleidingen
Wielen laten spuiten
Seatcover

Ziet er goed uit:)!

Mivv GP is een mooie uitlaat met, wat ik tot nu toe er van heb gehoord, ook een fraai geluid. Heb hem enkele weken geleden zelf ook onder mijn FZ1N gehangen. Helaas er nog niet mee kunnen rijden.
Als je hem koopt loont het wel om even te shoppen. Ik had de Black edition uit de UK voor €100 minder dan hij in Nederland kostte.
 
Ziet er goed uit:)!

Mivv GP is een mooie uitlaat met, wat ik tot nu toe er van heb gehoord, ook een fraai geluid. Heb hem enkele weken geleden zelf ook onder mijn FZ1N gehangen. Helaas er nog niet mee kunnen rijden.
Als je hem koopt loont het wel om even te shoppen. Ik had de Black edition uit de UK voor €100 minder dan hij in Nederland kostte.

Ik had hiervoor ook een mivv GP onder mijn zx6rr, dat geluid is echt gaaf en herkenbaar *D
Toen had ik hem via eBay uit Duitsland en scheelde idd snel een 100 euro.
 
Weten jullie zo de diameter van het stuur? Dan weet ik welke maat ik moet bestellen voor de stuurklem voor de navigatie.
 
Ik heb de navigatie op mijn stuur bevestiging zelf zitten.
Zit die net niet voor de tellers maar wel recht in je zichtsveld.

Ik heb die bevestiging gekocht bij de motorzaak
en was rond een tientje.
Vind het veel beter als dat hij aan de zijkant gemonteerd zit.
Maar dat blijft persoonlijk



[afbeelding]


Heb je dan een gat geboord in die grote moer en deze daarin gedraaid?
 
Nu ik een FJR1300 heb, heb ik twee schermen voor de FZ1S Fazer (2012) over. Een origineel Yamaha tourscherm en een V-Sream. Iemand interesse?
 
Vanavond het ruitje van de motor geschroefd. Ben afgelopen maanden 20 kilo afgevallen en de windruis is niet normaal meer door de onderkant van de helm. Afgelopen jaar gemerkt dat als ik op de stepjes sta. Het windgeruis praktisch 0 wordt. Dus mogelijk zat ik door het ruitje net in de turbulentie. Lager en hoger met mijn hoofd was beter.

Nu ziet de fz1 er weer redelijk stock uit!
[img=100,75]https://tweakers.net/ext/f/fYR1YQROwf4Z9cpSXiBlKeAD/thumb.jpg[/img]

Het ruitje bewaar ik nog wel, eerst uitvoerig testen of dit beter is!

Nu maar eens kijken naar andere knipperlichten, uitlaatje en vering.

Overigens:
FZ-Meeting op 22 april 2017
 
Laatst bewerkt:
Thanks. Wil je eens een foto van het 'voor-aanzicht' posten?

kan ik vanavond wel even doen
Ik heb er een van Puig, erg over te spreken!
Zal proberen er een foto van mee te sturen.

Top dat er een datum is voor de meeting![afbeelding]

Wat voor spiegels zijn dat? Tof dat er een datum bekend is, misschien dat ik wel ff kom. Ligt eraan waar het gehouden wordt natuurlijk.

Ik heb geen idee welke spiegels het zijn, deze zaten al op de motor toen ik hem kocht. Kan wel even speuren of er ergens op de spiegel een merk staat. Weet wel dat ze erg degelijk zijn. Ook bij wat hogere snelheden blijven ze stabiel *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan